Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

levertijd sportage 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beetje valsspelen maar goed, afgelopen woensdag een sportage 1.7 crdi ecodynamics, executive met pluspack besteld en moet er wel 6 dagen op wachten...haha, was voorraadauto. schijnbaar is er moeilijk aan te komen en als ie toch al in de showroom staat...1 en 1 is 2.

Geplaatst
06/11/2010 1.6 GDI plus pack besteld. Zaterdagavond belde de dealer, woensdag a.s. kan ik hem ophalen.........

Gefeliciteerd !! Waar heb je m gekocht ? Ik kan ook niet wachten tot mijne afgeleverd gaat worden

Geplaatst
Dat is toch een zaak van je werkgever of leasebedrijf ?

Alleen de bijtelling zal omhoog gaan, da's wel jammer.

Ah joh, rond juni heb JIJ je auto :-)

just kidding

Nou Bigwade, jammer genoeg ga je bijna nog gelijk krijgen ook.

Kreeg het bericht van ING dat hij 10 mei (voorlopige levertijd) geleverd gaat worden. Ze hadden hem volgens eerdere berichten half december besteld maar nu blijkt dit half januari te zijn.

Ben benieuwd of 10 mei nog verder uitgesteld gaat worden.

Geplaatst

Hallo allemaal weer,

Kreeg van de week een mailtje van mijn dealer die had na mijn geklaag over het lange wachten contact op genomen met KIA-nederland dat het wel heel lang duurde voor dat er wat geleverd werd (is nu al bijna 5 maanden 29augustus besteld)

Kreeg ik het antwoord wat hij kreeg door gemaild daar stond in dat de productiedag gepland stond voor half februari en dat hij dan waarschijnlijk eind februari geleverd gaat worden.

Ben benieuwd, zou wel eens tijd worden om hem na 6 maanden dan te hebben.

Geplaatst
Hallo allemaal weer,

Kreeg van de week een mailtje van mijn dealer die had na mijn geklaag over het lange wachten contact op genomen met KIA-nederland dat het wel heel lang duurde voor dat er wat geleverd werd (is nu al bijna 5 maanden 29augustus besteld)

Kreeg ik het antwoord wat hij kreeg door gemaild daar stond in dat de productiedag gepland stond voor half februari en dat hij dan waarschijnlijk eind februari geleverd gaat worden.

Ben benieuwd, zou wel eens tijd worden om hem na 6 maanden dan te hebben.

wat heb je dan voor iets aparts besteld ?

Geplaatst

Begrijp ik Bigwade maar je gevoel zat goed.

Als je al deze berichten ziet is het toch eigenlijk niet meer van deze tijd dat sommige gewoon bijna/meer dan 5 maanden op een auto moeten wachten.

Ondergang van je eigen succes noemen ze dat toch?

Als je relativeert is het eigenlijk ook niets meer dan een luxe probleem, er zijn ergere dingen.

Geplaatst
Begrijp ik Bigwade maar je gevoel zat goed.

Als je al deze berichten ziet is het toch eigenlijk niet meer van deze tijd dat sommige gewoon bijna/meer dan 5 maanden op een auto moeten wachten.

Ondergang van je eigen succes noemen ze dat toch?

Als je relativeert is het eigenlijk ook niets meer dan een luxe probleem, er zijn ergere dingen.

Tsja het komt mij heel bekend voor en mochten er nog ander kiaforumdinosauriers rondlopen hier tegenwoordig vast ook. De Sorento had ook een megalevertijd indertijd.

Geplaatst
Ze hadden hem volgens eerdere berichten half december besteld maar nu blijkt dit half januari te zijn.

Ben benieuwd of 10 mei nog verder uitgesteld gaat worden.

Bizar, maar maak je je geen ergere zorgen over je baan ?

Veel belangrijker......

Geplaatst
wat heb je dan voor iets aparts besteld ?

Eigenlijk niks heel byzonders gewoon wat ze zelf als exclusive vermelden.

Sportage exclusive 2.0 liter benzine automaat kleur machine zilver met panoramadak. ;):lol:

Geplaatst
Nou zo even buiten je medeweten een lease contractje opschuiven.....

Oh, op die fiets.

Nee, wat ik heb begrepen is dat het bedrijf wel op tijd heeft aangegeven maar dat ING-carlease heeft zitten suffen om de opdracht naar de dealer door te schuiven die de auto moet bestellen.

Ik ben nog een van de gelukkige dat ik m'n leaseauto te danken heb als zijnde een soort van salarisverhoging (arbeidsrecht) en niet om m'n functie te kunnen uitoefenen. Erg luxe positie vind ik zelf. Even wachten is dan ook niet zo erg maar je zal begrijpen als eenmaal de kogel door de kerk is betreffende het bestellen van de auto, dan wil je hem het liefst gisteren voor de deur hebben staan.

Geduld hebben is het enige wat je kan doen.

Geplaatst

Geduld hebben is het enige wat je kan doen.

Helemaal waar en het scheelt een hoop pekel en steenslag :wink:

Sterkte met wachten :-)

Geplaatst
Gisteren (26-01) 1.6 GDI X-ecutive Plus Pack (Wit) besteld.

Levering eind Mei/begin Juni:eek:

Ik heb m

November besteld en zou m eind januari krijgen en gister belde de dealer met de mededeling t word APRIL .

Vreemde gang van zaken vind ik dat een half jaar wachten op je auto , lijkt wel of je een Ferrari hebt gekocht !!!!

Geplaatst

16 November besteld (1.6 GDI Executive met pluspack).

Gisteren de dealer laten bellen met KIA.

Antwoord: auto zit nu in de productielijnplanning, zal eind februari in NL zijn en midden maart afgeleverd worden.

Geplaatst
Half september besteld en morgen is eindelijk de grote dag. Dat wordt lekker crossen van het weekend. :-P

Zet je camera even in de prik voor de zoooooooo gewenste plaatjes.

En eh....... vroeg naar bed, dan is het gauw morgen :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...