PowerAutoBoot Geplaatst 9 November, 2010 Geplaatst 9 November, 2010 Wou toch winterbanden, dus dan ook maar een paar andere velgen? deze voor de zomer en de oude voor de winter. komen nog Kia dopjes in Quote
Alex VB Geplaatst 9 November, 2010 Geplaatst 9 November, 2010 Zien er goed uit.. Ik zou de doppies zo laten..Maar dat is persoonlijk. Quote
PowerAutoBoot Geplaatst 9 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 9 November, 2010 Zien er goed uit.. Ik zou de doppies zo laten..Maar dat is persoonlijk. Dank je Alex,ga doppies overwegen? Quote
Arista Geplaatst 9 November, 2010 Geplaatst 9 November, 2010 Mooie set die je daar hebt zitten! Ik zou de dopjes e rook af laten vind het wel mooi zonder. Quote
kiaman Geplaatst 9 November, 2010 Geplaatst 9 November, 2010 Sorry Powerboot niet mijn smaak. Mag wel h Quote
Jantje.2 Geplaatst 9 November, 2010 Geplaatst 9 November, 2010 Hele mooie velgen, imitatie van BBS le mans velgen als ik me niet vergis.. Quote
PowerAutoBoot Geplaatst 9 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 9 November, 2010 Sorry Powerboot niet mijn smaak. Mag wel h Quote
Remko .me Geplaatst 9 November, 2010 Geplaatst 9 November, 2010 Ey powerboot! Hele mooie keuze! Die velgen spreken mij wel aan. Altijd al mooi gevonden! Vooral onder zo'n monster grote auto. Quote
zwafra Geplaatst 10 November, 2010 Geplaatst 10 November, 2010 Staan mooi onder de Sportage deze velgen ...gelijk een andere uitstraling past ook goed bij je sidesteps.. ze lijken me alleen wat lastig schoonmaken . Quote
Alex Geplaatst 10 November, 2010 Geplaatst 10 November, 2010 (aangepast) Knappe velgen! Ze lijken inderdaad heeeel veel op de BBS velgen die op mijn vrouw haar Golf zitten. Wel veel poetswerk hoor ! Alex 11 November, 2010 aangepast door Alex Quote
ger.w. Geplaatst 10 November, 2010 Geplaatst 10 November, 2010 Velgen....heel mooi Treeplanken, o sorry: sidesteps......mwahh Iets te uitbundig naar mijn smaak Quote
bigwade Geplaatst 10 November, 2010 Geplaatst 10 November, 2010 idd fraaie wielen, waar heb je die vandaan ? Combi met de treeplanken vind ik net als Ger iets te.. Maar dat is smaak en gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak. Zou knap saai zijn op de weg Maar eh..powerboot, wordt het niet eens tijd voor een leuke review op autoweek ? Der Rudi is je voorgegaan en daar wordt leuk op gereageerd. Quote
PowerAutoBoot Geplaatst 10 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 10 November, 2010 idd fraaie wielen, waar heb je die vandaan ?Combi met de treeplanken vind ik net als Ger iets te.. Maar dat is smaak en gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak. Zou knap saai zijn op de weg Maar eh..powerboot, wordt het niet eens tijd voor een leuke review op autoweek ? Der Rudi is je voorgegaan en daar wordt leuk op gereageerd. Ik zal er over nadenken? Quote
mwetering Geplaatst 16 November, 2010 Geplaatst 16 November, 2010 Mag ik vragen waar jij de treeplanken vandaan hebt? Zien er mooi uit! Quote
PowerAutoBoot Geplaatst 16 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 16 November, 2010 Mag ik vragen waar jij de treeplanken vandaan hebt?Zien er mooi uit! Dank je Die heb ik hier vandaan http://www.maxcaraccessoires.com/index.html Quote
PowerAutoBoot Geplaatst 16 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 16 November, 2010 idd fraaie wielen, waar heb je die vandaan ?Combi met de treeplanken vind ik net als Ger iets te.. Maar dat is smaak en gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak. Zou knap saai zijn op de weg Op verzoek. Sorry Bigwade voor de late reactie maar hier de link waar ik de wielen met nieuwe continental winterbanden vandaan heb http://www.velgenland.nl/ Quote
bigwade Geplaatst 16 November, 2010 Geplaatst 16 November, 2010 (aangepast) Dank, Kan alleen invoer nieuwe Sportage niet vinden. Prijzen lijken me wel aantrekkelijk update. heb effe ix35 ingevoerd en krijg wel resultaten. Prijzen zijn met gebruikte banden en dat vind ik minder. 16 November, 2010 aangepast door bigwade Quote
PowerAutoBoot Geplaatst 16 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 16 November, 2010 (aangepast) Dank,Kan alleen invoer nieuwe Sportage niet vinden. Prijzen lijken me wel aantrekkelijk update. heb effe ix35 ingevoerd en krijg wel resultaten. Prijzen zijn met gebruikte banden en dat vind ik minder. Als je dit bij KIa invult heb je ze ook Sportage 04-07 Je kan ook zonder of nieuwebanden nemen 16 November, 2010 aangepast door powerboot Quote
bigwade Geplaatst 16 November, 2010 Geplaatst 16 November, 2010 Het is mij onduidelijk dat dit w.b. maten zou passen op een 2010-2011 model. Heb er te weinig verstand van, ahw Quote
PowerAutoBoot Geplaatst 16 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 16 November, 2010 (aangepast) Het is mij onduidelijk dat dit w.b. maten zou passen op een 2010-2011 model.Heb er te weinig verstand van, ahw Bouwjaren2004 tot 2007 Steek5/114, 3Naaf67, 1ET minimaal40ET maximaal45 Inchmaat8 x 17 inch Bandenmaat 225-60-17 Het gaat om deze waardes 17-18 -19-20 inch maar dat moet je zelf weten wat je mooi vind ik ben op 17 inch gebleven dat scheelde een zet banden en een goede vering 17 November, 2010 aangepast door powerboot Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.