Jump to content
Onderdelenshop24.com

Sinds vandaag in het bezit van see'd 1.4 X-tra

Recommended Posts

Posted

hallo,

Sinds vandaag in het bezit van een cee'd 5-deurs 1.4 X-tra.

Op een miscommunicatie na (kenteken vergeten aan te vragen) hebben we verder een positieve aflevering gehad van onze wagen.

We zijn uiteraard nog niet tegen problemen aangelopen, als er iemand wat te melden heeft dan hoor ik dat graag natuurlijk.

Auto rijdt lekker, schakelt prima en met mijn pioneer radio/bluetooth/navigatie in mijn nopjes. Nog niet alles uitgeprobeerd maar tot nu, werkt alles perfect.

Ik hoop dat dit de eerste jaren zo blijft en dat we niet te veel terug moeten naar de dealer.

michael

Posted

Gefeliciteerd met je aankoop!

Daar ga je zeker heel wat jaren van genieten!

Welke navi heb je in laten bouwen? Type?

Wij horen graag je ervaringen en zien foto's vast wel tegemoet, toch? ;)

Posted

Heel veel plezier met je Cee'd. Ben ook zeer benieuwd naar je eerste ervaringen de komende tijd.

Posted

Ik zal zeker mijn ervaringen delen op het forum, het is mijn eerst cee'd en zelfs mijn eerste kia, dus hoop doet leven. Ik zal eens kijken voor een leuke foto van de auto en de navi die ik in heb laten bouwen is de pioneer AVIC-F320BT.

Posted

Mikey69,

Ik houd je dan maar goed in de gaten, want ik moet mijn eerste Kia nog krijgen. (3 jan)

Posted

Ok, wel een betere datum om een nieuwe auto te kopen, het staat altijd beter om jan 2011 op je kentekenbewijs dan dec 2010. Maar helaas was mijn vorige wagen overleden en moest ik snel actie ondernemen. Maar voor jou dus nog een lekker vooruitzicht, ik ben in ieder geval nog steeds een blij man met de kia.

Posted
Ok, wel een betere datum om een nieuwe auto te kopen, het staat altijd beter om jan 2011 op je kentekenbewijs dan dec 2010. Maar helaas was mijn vorige wagen overleden en moest ik snel actie ondernemen. Maar voor jou dus nog een lekker vooruitzicht, ik ben in ieder geval nog steeds een blij man met de kia.

hahahah staat 13 februari 2009 op mijn kenteken dus jij staat er toch net iets beter voor dan je dacht. Mijn auto is nog niet overleden, dus heb niet meteen een andere nodig. (het is hem wel op de foto)

Posted

Mooie witte kleur, en ja dan sta ik er inderdaad beter voor :), wat voor opties heb je er allemaal op zitten. De enige optie die ik wel had willen hebben was de cruise control maar miss in de toekomst alsnog laten plaatsen, komt dan alleen niet in stuurbediening maar met extra pookje naast het stuur. ik heb een week in een Venga mogen rijden van de dealer en daar zat het op, ik vond het een verademing. Helaas was de cee'd seven niet meer leverbaar.

Posted

ff opgezocht

ABS, Airbags voor, Airconditioning, Alarmsysteem , Radio CD speler, Centrale deurvergrendeling afstandbediend, Deelbare achterbank (ongelijke delen), Elektrisch bedienbare voorportierramen, Lichtmetalen velgen, Mistlampen voor, Startonderbreker, Stuurbekrachtiging, In hoogte verstelbaar stuur, Gordijn airbags voor, Gordijn airbags achter, Parkeersensor, Boordcomputer, Elektrisch bedienbare buitenspiegels, RVS dorpels portieren voor.

Posted
ff opgezocht

ABS, Airbags voor, Airconditioning, Alarmsysteem , Radio CD speler, Centrale deurvergrendeling afstandbediend, Deelbare achterbank (ongelijke delen), Elektrisch bedienbare voorportierramen, Lichtmetalen velgen, Mistlampen voor, Startonderbreker, Stuurbekrachtiging, In hoogte verstelbaar stuur, Gordijn airbags voor, Gordijn airbags achter, Parkeersensor, Boordcomputer, Elektrisch bedienbare buitenspiegels, RVS dorpels portieren voor.

Klinkt bijna als mijn wagen, ware het niet dat ik geen lichtmetalen velgen, parkeersensor heb, ik heb in de Venga gereden zoals ik zei, daar zat zelfs de achteruitrijcamera op ( vond het een beetje teveel van het goede), ik heb dan wel weer een start/stop systeem erop zitten, en de radioCD speler vervangen voor de pioneerset. Foto is trouwens mijn auto toen wij hem gingen bekijken in de showroom. Start/stop werkt niet als de accu onder de 75% zit en als het kouder is dan 3 graden, dus ik heb het geluk dat ik die nu niet kan testen. en wat heeft je wagen gelopen (km), dat vond ik dan wel weer een mooi gezicht vanmiddag, 20 km op de teller. Het is voor het eerst dat ik een splinternieuwe auto heb gekocht.

Posted
Geen licht metalen velgen? Die zijn toch standaard onder de ceed? (in ieder geval wel op de pro ceed)

Nee is niet standaard op de X-tra, die zitten wel in de seven uitvoering of als je het comfortpack neemt, net als de cruisecontrol en parkeersensors.

Maar ook zonder die opties is het een mooie wagen en ga ik er morgenochtend weer van genieten. Nu alleen hopen dat het een beetje droog blijft in de kustprovincie. Overigens de mistlampen zitten er ook niet standaard op.

Posted

Okey apart, bij de pro ceed zitten ze er wel standaard op.

Maakt verder niet uit, het is een mooie auto met een mooie kleurtje!

Veel plezier ermee gewenst, mijn pro ceed is ook mijn eerste splinternieuwe auto

Posted

Micle, zo aan de ramen van de showroom te zien, staat de auto "te show" in Nieuwegein bij Wolters. Heb ik dat goed gezien?

Posted

Ik bedoel IJsselstein natuurlijk!

Posted (edited)
Ik bedoel IJsselstein natuurlijk!

Jij mag het volgende plaatje kiezen BaBaCC ;), onee das bij een andere topic. Maar je hebt gelijk hij staat helaas nog steeds bij de dealer in Ijsselstijn.

De wagen heeft 46.000km gelopen dus dat valt reuze mee. Gezien ik er maar 8.000 per jaar rijd, moet ik de komende jaaaaren er nog makkelijk mee kunnen doen.

Ik vind eigenlijk bijna alle modellen van kia zeer mooie wagens. Betreft de kleur heeft natuurlijk ieder zijn keuze. Vond de combi van dit wit met het zwart zeer mooi.

Edited by Micle
Posted

ja ziet er zeker mooi uit, witte auto met zwarte afwerking.

ik was vandaag naar mn werk dus alleen een forensenrit gehad, en wat wel grappig is dat als je het dan ziet sneeuwen dat je het gewoon zonde vind dat de auto dan zo snel vies wordt van die rotzooi op de weg.

Heb even de navi goed uitgeprobeerd en er zitten veel leuke dingen op.

zelfs een soort van eco-test, om te kijken of je zuinig en milieuvriendelijk rijdt. Verder is de bluetooth van de pioneer ook zeer goed. blijkt ook van parrot te zijn wat er in zit.

Met de auto geen problemen, alleen dat ik thuis aankwam had ik het idee dat ik rubber rook, meteen de motorkap opengedaan en daar kwam wel een soort van rubbergeur onder vandaan, zou dat aan de slangen liggen die voor het eerst wat warmer zijn geworden of kan dat iets anders zijn...????

Posted

Beetje brandlucht met een nieuwe auto ?

Ja dat hoort :-)

Als dat er niet meer in zit is er meer dan 100km mee gereden......door een ander.

Posted

Nee, echt niks aan de hand of het water en olie moet overal uitstromen :wink:

Alle motorpakkingen moeten warm worden en dat ruikt.

Dat hoort bij een nieuwe auto.

In de zomer is dat meestal na ca 100km weg.

Nu kan het vanwege kou wat langer duren.

No panic, het hoort bij het "ontmaagden" ahw :-)

Posted

Ok dan, dank je voor de uitleg, ik was al aan het bedenken dat ik weer terug moet naar de dealer omdat mn auto wegsmelt onder de motorkap :),

nee hoor maar wilde toch even bevestiging van iemand anders

Posted (edited)

De brandgeur die een nieuwe auto afgeeft komt van de uitlaat. Is nieuwigheid en kan absoluut geen kwaad. Wordt vaak ook bij de aflevering aangegeven. Na een paar dagen ruik je het echt niet meer.

Edited by Smart
Posted
Ben je nou serieus, maakte me eigenlijk een beetje zorgen namelijk.

en er is nu wel 100+ mee gereden maar dat zijn wel mn eigen kilometers

haha ja dat klopt, ik had de mijne nieuw opgehaald, ik stopte na 20km rijden bij een benzine pomp en er kwam gewoon dikke blauwe rook uit de uitlaat toen ik de motor uitzette :P

Is daarna nooit meer gebeurd haha

Posted

Het valt me op dat als je achteruit rijdt dat ie dan snel afslaat (nee geen onervaren chauffeur), maar zodra je de auto in zijn vrij zet springt hij weer aan. en zijn er meer mensen met een pioneer navi in de auto????