Venga1 Geplaatst 18 December, 2010 Geplaatst 18 December, 2010 Wat kunnen bepaalde mensen toch zeuren? om een paar centen, neem 1 biertje minder in de kroeg en je kan 2 tanken vol met Euro 98 tanken of neem een fiets? Zeuren? Nou dan ben ik maar een zeur. Er zijn genoeg mensen die geen eens naar de kroeg gaan en net aan een auto kunnen rijden! het gaat er ook niet alleen om dat je superplus 98 zou moeten tanken Maar als dit zo zou zijn zou een wel erg achterhaalde techniek rijden en zoals eerder aangegeven rij ik zelf al duurder als ik eigenlijk wilde, dit doordat ik meer wegenbelasting moet betalen als eerst werd aangegeven. Dit kwam pas bij de aflevering ter sprake!! En als je het gezeur vind ga je toch naar de kroeg, dan hoef je hier het niet te lezen.
Remko .me Geplaatst 18 December, 2010 Geplaatst 18 December, 2010 Zeuren?Nou dan ben ik maar een zeur. Er zijn genoeg mensen die geen eens naar de kroeg gaan en net aan een auto kunnen rijden! het gaat er ook niet alleen om dat je superplus 98 zou moeten tanken Maar als dit zo zou zijn zou een wel erg achterhaalde techniek rijden en zoals eerder aangegeven rij ik zelf al duurder als ik eigenlijk wilde, dit doordat ik meer wegenbelasting moet betalen als eerst werd aangegeven. Dit kwam pas bij de aflevering ter sprake!! En als je het gezeur vind ga je toch naar de kroeg, dan hoef je hier het niet te lezen. Ik ben het volledig met je eens Peter.. Moet je zien hoeveel financiele tegenslagen wij hebben gehad, deze zou echt weer zwaar vallen! En dan overdrijf ik niet. Ik denk dat onze auto gewoon E10 kan tanken, volgens Kia Namelijk wel, en dan doel ik op de dealer, gisteren naar ge
KiaVenga12 Geplaatst 18 December, 2010 Geplaatst 18 December, 2010 (aangepast) Iedereen heeft een mening, dat is goed, maar afstemmen is soms beter. Ik mag hopen dat dat hier ook zo zal blijven. En dan nog een pagina uit het handboek bij de Venga. Dat is toch heel duidelijk. Waarom wordt er eigenlijk nog getwijfeld... rechter kolom. Rick zei het ook al! 18 December, 2010 aangepast door KiaVenga12
Smart Geplaatst 18 December, 2010 Geplaatst 18 December, 2010 (aangepast) Ik blijf bij mijn mening dat sommigen momenteel van een vlieg een olifant maken over dit onderwerp. We hoeven niet voor elk onderwerp een crisisdienst in te stellen. Pas wanneer we een echt negatief (reis)advies van Kia NL krijgen, mogen we overeind komen uit onze gemakkelijke stoel. 19 December, 2010 aangepast door Smart
KiaVenga12 Geplaatst 19 December, 2010 Geplaatst 19 December, 2010 (aangepast) Precies! En als ik vanaf het begin beter mijn handboek, de site van Kia.NL en Kia.de, de ADAC had bekeken was ik er verder ook niet op ingegaan. Het is duidelijk. 19 December, 2010 aangepast door KiaVenga12
ger.w. Geplaatst 19 December, 2010 Geplaatst 19 December, 2010 Precies!En als ik vanaf het begin beter mijn handboek, de site van Kia.NL en Kia.de, de ADAC had bekeken was ik er verder ook niet op ingegaan. Het is duidelijk. Je hebt gelijk. Eerst: RTFM : "Read The Fucking Manual" Als ik straks de Sorento heb uitgegraven (wat een sneeuw zeg) zal ik eens kijken en jullie melden wat er in het boekje staat.
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 19 December, 2010 Geplaatst 19 December, 2010 Moet je zien hoeveel financiele tegenslagen wij hebben gehad, deze zou echt weer zwaar vallen! Ik weet natuurlijk niet over wat voor financi
ger.w. Geplaatst 19 December, 2010 Geplaatst 19 December, 2010 (aangepast) Handboek Sorento 2010: Zelfde pagina (1/3) Zelfde tekst. Er mag dus gewoon op E10 worden gereden. Het lijkt erop dat we iets te vroeg of te hard hebben geschreeuwd. Excuses KIA NL (maar jullie hadden dat natuurlijk ook even kunnen aangeven...) P.S. let eens op de gele waarschuwing. Er is ergens een draadje op dit forum dat iemand zijn tank echt tot de laatste druppel vulde om de werkelijke tankinhoud vast te stellen. Niet doen dus. VOL=VOL 19 December, 2010 aangepast door ger.w.
KiaVenga12 Geplaatst 19 December, 2010 Geplaatst 19 December, 2010 Allicht dat ze bij KIA ons op de zwarte lijst hebben gezet... En inderdaad, RTFM hebben ze gedacht...
Smart Geplaatst 19 December, 2010 Geplaatst 19 December, 2010 Amen! Houston! We have no problem......!
ger.w. Geplaatst 19 December, 2010 Geplaatst 19 December, 2010 Allicht dat ze bij KIA ons op de zwarte lijst hebben gezet... En inderdaad, RTFM hebben ze gedacht... Heb absoluut niet het gevoel dat ik op een lijst sta (al dan niet zwart) In tegendeel zelfs. @smart: indeed, no problem Doetinchem. just a little bit of snow
KiaVenga12 Geplaatst 19 December, 2010 Geplaatst 19 December, 2010 Houston! We have no problem......! Vianen! We have no problem too...!
masimo Geplaatst 19 December, 2010 Geplaatst 19 December, 2010 E10 ook geen probleem voor Sorento's 2002 - 2009. Zelfde tekst in instruktieboekjes (hfdstk.5 pag.3)
masimo Geplaatst 22 Februari, 2011 Geplaatst 22 Februari, 2011 Alle Kia's geschikt voor E10 of B7 volgens Kia.nl
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 22 Februari, 2011 Geplaatst 22 Februari, 2011 Alle Kia's geschikt voor E10 of B7 volgens Kia.nl Zou er serieus iemand bij Kia bezig zijn om alle neuzen (of berichten) in dezelfde richting te krijgen?Ik kijk net even bij "Mijn Kia" en wat zie ik tot mijn grote verbazing als "Tip"....
nannb000 Geplaatst 23 Februari, 2011 Geplaatst 23 Februari, 2011 Vanmorgen bij de garage geweest om dit eens na te vragen, ik kreeg bevestiging dat de Sorento (2010) gewoon op de nieuwe brandstof kan rijden. Dus geen probleem.
Alex VB Geplaatst 23 Februari, 2011 Geplaatst 23 Februari, 2011 Om weer een oeverloos geharrewar en welles-nietes te krijgen wordt dit topic gesloten. bij het topic nieuws van Kia Motors Nederland staat het tot in details uitgelegd.
Aanbevolen Berichten