Jump to content

Verdwijnen van kia in 2011

NonkelSimon

Recommended Posts

Dit bericht werd omstreeks augustus in de US herhaald. Het is erop gebaseerd dat twee bedrijven zo ongeveer dezelfde producten hebben in een iets afwijkend jasje.

Maar of je daar, als zoiets gebeurt, druk over moet maken? Hyundai laat er dan gewoon een ander logootje op monteren. En eigenlijk gebeurt dit natuurlijk al.

Maar waarschijnlijk kan het zo zijn dat ze kiezen voor twee merken onder een dak, zaols nu al aan de hand is. Want hoe zelfstandig is Kia nog?

Wakker kan ik hier niet van liggen. Het maakt niet uit wie uiteindelijk verantwoordelijk is voor mijn auto. Dat zal hoofdzakelijk de dealer zijn. En een goed dealer voelt het ook zo. Die van mij in ieder geval wel.

Dus als je alles goed leest is er niets aan de hand. Het gaat over het verdwijnen van enkel een merk, niet van producent. En het is maar een voorspelling, net als het weer. En je weet hoe het daarmee is gesteld... ;)

Edited by KiaVenga12

Dat bericht is niet waar, kan me niet voorstellen dat Kia zal verdwijnen.

Zoals Bigwade zegt doen Hoejoendij iets andere modellen dan Kia.

Puur de techniek gebruiken van elkaar is nice.

Verhaal is dus puur bangmakerij.

En daarbij, wat maakt het uit? Die 7 jaar garantie hebben wij.. ook al zou je naar een andere merkdealer moeten. ;)

En daarbij, wat maakt het uit? Die 7 jaar garantie hebben wij.. ook al zou je naar een andere merkdealer moeten. ;)

Jaaaa daarom is het 7 jaar KIA garantie en is het ook 7 jaar! als kia niet meer bestaat over 1 jaar dan de kia garantie ook niet meer....

lol :-P

De nieuwe modelen van kia moeten volgend jaar pas nog uitkomen (Optima enz) dus..

Tsja, weet je.. zo verdwijnen uiteindelijk alle merken wel... want welke auto is er niet afgeleid van een ander, omdat designers elkaars ideetjes over nemen?

Alleen is lijken sommige auto's meer op elkaar dan anderen, terwijl anderen slechts dezelfde koplampen hebben, of het zelfde chassis of whatever...

Dat word al z