Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Die van 25 euro staat bij Nadelfilz. Is derhalve geen "Gummi" denk ik

Gummi-Fussmattensatz Standard

Vorne und hinten

Nadelfilz

Farbe : Anthrazit

Kategorie: Venga

Art.-Nr.: 1P141ADE00

Aktualisiert: 25.03.2010

Nadelfilz: Nadelfilzteppichb

• Reacties 92
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst

Ik heb meteen na aanschaf van mijn Venga een 3 delige set rubberen matten (niet origineel) van de mattenboer hier in Polen besteld, geweldige matten met een 3 cm staande rand er om heen, voor maar 100 zlotis = 25euro. Iemand interesse?:wink:

Ervaring met mijn vorige auto's heeft mij laten beslissen : nooit meer stoffen matten!!!!!!!

Geplaatst
Ik heb meteen na aanschaf van mijn Venga een 3 delige set rubberen matten (niet origineel) van de mattenboer hier in Polen besteld, geweldige matten met een 3 cm staande rand er om heen, voor maar 100 zlotis = 25euro. Iemand interesse?:wink:

QUOTE]

Wil je het dan bestellen als er interesse is?

Geplaatst

Ik vermoed dat de verzendkosten hoger uitkomen dan de matten kosten.....!:shock:

Geplaatst

Hij belde net terug en huj zij: natuurlijk leveren wij wel naar nederland maar zo als Smart al zij, verzendkosten voor een mattenset zal duur uitkomen. Voor meerdere natuurlijk zal dat mischien wel meevallen.

Ze gebruiken DHL.

Geplaatst

Ik zie hier twee versies. Eerste en de originele bestaat uit 2 delen voor en EEN deel achter.

De tweede versie heeft 4 delen, 2 voor en DRIE achter.

Hoe leg ik die laatse dan vast als er zo'n los middenstukje is?

Geplaatst
Hij belde net terug en huj zij: natuurlijk leveren wij wel naar nederland maar zo als Smart al zij, verzendkosten voor een mattenset zal duur uitkomen. Voor meerdere natuurlijk zal dat mischien wel meevallen. Ze gebruiken DHL.

Bij gezamenlijke inkoop zijn de matten nog steeds niet bij de ge

Geplaatst

De tweede versie heeft 4 delen, 2 voor en DRIE achter.

Hoe leg ik die laatse dan vast als er zo'n los middenstukje is?

Ik denk dat je deze 5 delige mattenset niet moet vast maken, maar los naast elkaar neer moet leggen

Het enige voordeel is dat je een klein stukje hoeft weg te halen om het schoon te maken en dat het makkelijker op te bergen is, maar de uitvoering in 1 stuk vind ik wel mooier

Geplaatst

Toch hartelijk dank voor de link Toni,

Ik heb een poolse collega en ze gaat deze week naar polen om daar kerst te vieren. Zo heeft al voor mij al vaker porducten uit polen meegebracht die hier niet te krijgen zijn.

Denk dat ik een setje ga kopen voor mijn Cee'd.

Geplaatst

ben een week in duitsland en elke dag tot mijn enkels in de sneeuw ga ook maar eens voor een setje rubber kijken heb mijn kofferbakmat bij azuga gekocht zie ook dat ze voor 25 euro een mattenset voor de pro ceed hebben

http://www.kofferraumwannen.de/Gummi-Fussmatten/Gummifussmatten_1cm/Kia/Ceed/Gummi-Fussmatten_fuer_Kia_Ceed/ProCeed/Ceed_Sporty_Wagon_Kombi_ab_2007_i806_872.htm

Geplaatst
Toch hartelijk dank voor de link Toni,

Ik heb een poolse collega en ze gaat deze week naar polen om daar kerst te vieren. Zo heeft al voor mij al vaker porducten uit polen meegebracht die hier niet te krijgen zijn.

Denk dat ik een setje ga kopen voor mijn Cee'd.

Misschien kan ze ook een sneeuwschep voor je meenemen.....:-P

Een Poolse schep..hahaha

Geplaatst

@Ger,

Zal het haar meteen vragen, gezien het in haar dorp nu 20 grd vriest en een meter sneeuw ligt zijn die scheppen daar vast beter dan die prul dingen die ze hier verkopen hahaha

Geplaatst
ben een week in duitsland en elke dag tot mijn enkels in de sneeuw ga ook maar eens voor een setje rubber kijken heb mijn kofferbakmat bij azuga gekocht zie ook dat ze voor 25 euro een mattenset voor de pro ceed hebben

http://www.kofferraumwannen.de/Gummi-Fussmatten/Gummifussmatten_1cm/Kia/Ceed/Gummi-Fussmatten_fuer_Kia_Ceed/ProCeed/Ceed_Sporty_Wagon_Kombi_ab_2007_i806_872.htm

He weer een nieuwe

Kan iemand mij vertellen wat het verschil tussen een Venga 2009 en Venga 2010 is

Deze zijn voor de 2010 versie

http://www.kofferraumwannen.de/Gummi-Fussmatten/Gummifussmatten_1cm/Kia/Venga_c1319.htm

Alleen mis ik de gaten voor aan die haken vast te maken, klopt dit denken jullie?

Geplaatst

Alleen mis ik de gaten voor aan die haken vast te maken, klopt dit denken jullie?

Lijkt me enigszins logisch. Anders loopt het smeltwater door de gaten onder je matten. En dat wordt echt een natte bende. Vandaar ook die opstaande rand. Het is dus gewoon een soort voetenbadje waar je met je schoenen inzit:-P

Geplaatst
Lijkt me enigszins logisch. Anders loopt het smeltwater door de gaten onder je matten. En dat wordt echt een natte bende. Vandaar ook die opstaande rand. Het is dus gewoon een soort voetenbadje waar je met je schoenen inzit:-P

Er zijn wel rubbere matten waar gewoon netjes een gaatje in zit.

Geplaatst
Kan iemand mij vertellen wat het verschil tussen een Venga 2009 en Venga 2010 is?

Het bouwjaar?:roll:

Geplaatst

Hebben we echt 46 (nu 47) berichten nodig (512 views) over nut en of noodzaak rubberen matten ?

Ik moet toch eens ernstig kijken naar mijn handtekening :wink:

Geplaatst
Hebben we echt 46 (nu 47) berichten nodig (512 views) over nut en of noodzaak rubberen matten ?

Ik moet toch eens ernstig kijken naar mijn handtekening :wink:

Haha zet er maar neer:

Ik hou van zeuren. :P

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...