Venga1 Geplaatst 19 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 19 December, 2010 Die van 25 euro staat bij Nadelfilz. Is derhalve geen "Gummi" denk ikGummi-Fussmattensatz Standard Vorne und hinten Nadelfilz Farbe : Anthrazit Kategorie: Venga Art.-Nr.: 1P141ADE00 Aktualisiert: 25.03.2010 Nadelfilz: Nadelfilzteppichb Quote
tonisaez Geplaatst 20 December, 2010 Geplaatst 20 December, 2010 Ik heb meteen na aanschaf van mijn Venga een 3 delige set rubberen matten (niet origineel) van de mattenboer hier in Polen besteld, geweldige matten met een 3 cm staande rand er om heen, voor maar 100 zlotis = 25euro. Iemand interesse? Ervaring met mijn vorige auto's heeft mij laten beslissen : nooit meer stoffen matten!!!!!!! Quote
Venga1 Geplaatst 20 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 20 December, 2010 Ik heb meteen na aanschaf van mijn Venga een 3 delige set rubberen matten (niet origineel) van de mattenboer hier in Polen besteld, geweldige matten met een 3 cm staande rand er om heen, voor maar 100 zlotis = 25euro. Iemand interesse?QUOTE] Wil je het dan bestellen als er interesse is? Quote
Smart Geplaatst 20 December, 2010 Geplaatst 20 December, 2010 Ik vermoed dat de verzendkosten hoger uitkomen dan de matten kosten.....! Quote
Venga1 Geplaatst 20 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 20 December, 2010 Ik vermoed dat de verzendkosten hoger uitkomen dan de matten kosten.....! Poolse verzend kosten? Quote
tonisaez Geplaatst 20 December, 2010 Geplaatst 20 December, 2010 Geen foto maar wel een link met foto's: http://www.rezaw-plast.pl/produkt.10.5.0.0.html Quote
tonisaez Geplaatst 20 December, 2010 Geplaatst 20 December, 2010 En ze hebben het zelfs in het engels ook, valt me niet tegen:) http://www.rezaw-plast.pl/produkt.10.5.0.0.lang.en.html Quote
Venga1 Geplaatst 20 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 20 December, 2010 Geen foto maar wel een link met foto's:http://www.rezaw-plast.pl/produkt.10.5.0.0.html He, die zijn veel langer als het origineel!! Die lopen onder de pedalen door, en er zit een stuk waar je je voet op kan zetten. Leveren ze aan het buitenland? Mijn Pools is een beetje slecht Quote
tonisaez Geplaatst 20 December, 2010 Geplaatst 20 December, 2010 net effe gebeld maar helaas..... ze leveren niet aan particulieren in het buitenland, wel bedrijven. Sorrie jongens.... Quote
tonisaez Geplaatst 20 December, 2010 Geplaatst 20 December, 2010 Hij belde net terug en huj zij: natuurlijk leveren wij wel naar nederland maar zo als Smart al zij, verzendkosten voor een mattenset zal duur uitkomen. Voor meerdere natuurlijk zal dat mischien wel meevallen. Ze gebruiken DHL. Quote
KiaVenga12 Geplaatst 20 December, 2010 Geplaatst 20 December, 2010 Ik zie hier twee versies. Eerste en de originele bestaat uit 2 delen voor en EEN deel achter. De tweede versie heeft 4 delen, 2 voor en DRIE achter. Hoe leg ik die laatse dan vast als er zo'n los middenstukje is? Quote
Smart Geplaatst 20 December, 2010 Geplaatst 20 December, 2010 Hij belde net terug en huj zij: natuurlijk leveren wij wel naar nederland maar zo als Smart al zij, verzendkosten voor een mattenset zal duur uitkomen. Voor meerdere natuurlijk zal dat mischien wel meevallen. Ze gebruiken DHL. Bij gezamenlijke inkoop zijn de matten nog steeds niet bij de ge Quote
Venga1 Geplaatst 20 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 20 December, 2010 De tweede versie heeft 4 delen, 2 voor en DRIE achter. Hoe leg ik die laatse dan vast als er zo'n los middenstukje is? Ik denk dat je deze 5 delige mattenset niet moet vast maken, maar los naast elkaar neer moet leggen Het enige voordeel is dat je een klein stukje hoeft weg te halen om het schoon te maken en dat het makkelijker op te bergen is, maar de uitvoering in 1 stuk vind ik wel mooier Quote
Micle Geplaatst 20 December, 2010 Geplaatst 20 December, 2010 Toch hartelijk dank voor de link Toni, Ik heb een poolse collega en ze gaat deze week naar polen om daar kerst te vieren. Zo heeft al voor mij al vaker porducten uit polen meegebracht die hier niet te krijgen zijn. Denk dat ik een setje ga kopen voor mijn Cee'd. Quote
bob Geplaatst 20 December, 2010 Geplaatst 20 December, 2010 ben een week in duitsland en elke dag tot mijn enkels in de sneeuw ga ook maar eens voor een setje rubber kijken heb mijn kofferbakmat bij azuga gekocht zie ook dat ze voor 25 euro een mattenset voor de pro ceed hebben http://www.kofferraumwannen.de/Gummi-Fussmatten/Gummifussmatten_1cm/Kia/Ceed/Gummi-Fussmatten_fuer_Kia_Ceed/ProCeed/Ceed_Sporty_Wagon_Kombi_ab_2007_i806_872.htm Quote
ger.w. Geplaatst 20 December, 2010 Geplaatst 20 December, 2010 Toch hartelijk dank voor de link Toni,Ik heb een poolse collega en ze gaat deze week naar polen om daar kerst te vieren. Zo heeft al voor mij al vaker porducten uit polen meegebracht die hier niet te krijgen zijn. Denk dat ik een setje ga kopen voor mijn Cee'd. Misschien kan ze ook een sneeuwschep voor je meenemen..... Een Poolse schep..hahaha Quote
Micle Geplaatst 20 December, 2010 Geplaatst 20 December, 2010 @Ger, Zal het haar meteen vragen, gezien het in haar dorp nu 20 grd vriest en een meter sneeuw ligt zijn die scheppen daar vast beter dan die prul dingen die ze hier verkopen hahaha Quote
Venga1 Geplaatst 20 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 20 December, 2010 ben een week in duitsland en elke dag tot mijn enkels in de sneeuw ga ook maar eens voor een setje rubber kijken heb mijn kofferbakmat bij azuga gekocht zie ook dat ze voor 25 euro een mattenset voor de pro ceed hebbenhttp://www.kofferraumwannen.de/Gummi-Fussmatten/Gummifussmatten_1cm/Kia/Ceed/Gummi-Fussmatten_fuer_Kia_Ceed/ProCeed/Ceed_Sporty_Wagon_Kombi_ab_2007_i806_872.htm He weer een nieuwe Kan iemand mij vertellen wat het verschil tussen een Venga 2009 en Venga 2010 is Deze zijn voor de 2010 versie http://www.kofferraumwannen.de/Gummi-Fussmatten/Gummifussmatten_1cm/Kia/Venga_c1319.htm Alleen mis ik de gaten voor aan die haken vast te maken, klopt dit denken jullie? Quote
ger.w. Geplaatst 20 December, 2010 Geplaatst 20 December, 2010 Alleen mis ik de gaten voor aan die haken vast te maken, klopt dit denken jullie? Lijkt me enigszins logisch. Anders loopt het smeltwater door de gaten onder je matten. En dat wordt echt een natte bende. Vandaar ook die opstaande rand. Het is dus gewoon een soort voetenbadje waar je met je schoenen inzit:-P Quote
Remko .me Geplaatst 20 December, 2010 Geplaatst 20 December, 2010 Lijkt me enigszins logisch. Anders loopt het smeltwater door de gaten onder je matten. En dat wordt echt een natte bende. Vandaar ook die opstaande rand. Het is dus gewoon een soort voetenbadje waar je met je schoenen inzit:-P Er zijn wel rubbere matten waar gewoon netjes een gaatje in zit. Quote
Smart Geplaatst 20 December, 2010 Geplaatst 20 December, 2010 Kan iemand mij vertellen wat het verschil tussen een Venga 2009 en Venga 2010 is? Het bouwjaar? Quote
bigwade Geplaatst 20 December, 2010 Geplaatst 20 December, 2010 Hebben we echt 46 (nu 47) berichten nodig (512 views) over nut en of noodzaak rubberen matten ? Ik moet toch eens ernstig kijken naar mijn handtekening Quote
Remko .me Geplaatst 20 December, 2010 Geplaatst 20 December, 2010 Hebben we echt 46 (nu 47) berichten nodig (512 views) over nut en of noodzaak rubberen matten ?Ik moet toch eens ernstig kijken naar mijn handtekening Haha zet er maar neer: Ik hou van zeuren. Quote
bigwade Geplaatst 20 December, 2010 Geplaatst 20 December, 2010 Haha zet er maar neer:Ik hou van zeuren. Done ! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.