Venga1 Posted December 17, 2010 Share Posted December 17, 2010 (edited) Bij KIA zijn nu de rubberen matten setten in de "aanbieding" Wie heeft dit, en hoe bevalt dat? Rubberen mattensets Tijdens de wintermaanden komen deze rubberen mattenset goed van pas, want deze vloermatten beschermen uw interieur tegen sneeuw, vuil en water. Bekijk hieronder de speciale actieprijs voor uw Kia (geldig op vertoon van uw klantenkaart). Type KiaPrijs Van Voor Picanto € 60,00 € 55,00 Rio 3 € 81,00 € 65,00 Soul € 72,00 € 60,00 cee'd all € 98,00 € 88,00 Venga € 89,00 € 75,00 Carens 3 € 57,00 € 47,00 Sportage 2,3,4 € 69,00 € 52,00 Sportage 5 € 59,00 € 45,00 Sorento 1+2 € 89,00 € 75,00 Sorento 3 € 69,00 € 57,00 Edited December 17, 2010 by Venga1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted December 17, 2010 Share Posted December 17, 2010 Geen idee hoe het bevalt, maar waarom zijn die matten zo vreselijk duur voor de Venga. Dit staat niet in verhouding tot de prijs van de Sorento 3 of de Sportage5. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micle Posted December 17, 2010 Share Posted December 17, 2010 En wat dacht men van de prijs voor de Cee'd die ligt nog hoger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted December 17, 2010 Author Share Posted December 17, 2010 Heren bedankt voor het melden dat de prijzen hoog zijn. Maar dat is mijn vraag toch niet Ik zie ook wel dat de matten duur zijn, daarom stel ik de vraag. nu krijg ik alle bagger binnen, met deze matten zou het probleem opgelost zijn. Maar of het de prijs waard is?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted December 18, 2010 Share Posted December 18, 2010 2 voormatjes zou voor de winter voldoende moeten zijn. Er was ergens een link met Duitse prijzen (stuk goedkoper) Met huidige weer een aanrader, daar hoef je geen Einstein voor te zijn, lijkt me Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted December 18, 2010 Share Posted December 18, 2010 Bij ATU.. JA, daar komen we weer,.... zijn ze zeker weten goedkoper!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hankpeters Posted December 18, 2010 Share Posted December 18, 2010 kijk even op marktplaats of e bay er zijn verschilende aanbieders en veel goedkoper mvg Hank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted December 18, 2010 Share Posted December 18, 2010 Jongens....... Hij vraagt om ervaringen en we gaan het weer over prijzen hebben!? lol Ik heb helaas geen ervaring met rubberen mattenset.. ik hoop er ook iets over te lezen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davidsgulden Posted December 18, 2010 Share Posted December 18, 2010 (edited) Ik heb net een set rubberen matten ( 5 delig) voor de picanto en de venga besteld voor 32 euro / set bij www.winparts.nl . Kwam ik op via marktplaats. Zien er goed uit, nu maar afwachten of ze ook goed zijn. Groet, Davidsgulden Edited December 18, 2010 by Davidsgulden typefout Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted December 18, 2010 Share Posted December 18, 2010 (edited) Hier de directe link naar de Venga Matten Peter http://www.winparts.nl/124/interieur/automatten/0136608/rubber-mat-ki-venga-11-09---t-5-delig-fix- Hier de matten van de Venga: Edited December 18, 2010 by Chrones Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted December 18, 2010 Author Share Posted December 18, 2010 ok 38,50 euro ipv 75 euro. Groot verschil!!! Kan iemand vertellen of rubber matten zinvol zijn of dat dit eigenlijk onzin is. heeft iemand rubber matten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted December 18, 2010 Share Posted December 18, 2010 ok 38,50 euro ipv 75 euro.Groot verschil!!! Kan iemand vertellen of rubber matten zinvol zijn of dat dit eigenlijk onzin is. heeft iemand rubber matten? Ik kan je alleen ervaring vertellen met mijn Picanto. Daar had ik rubberen mattenset in, in de winter. Sneeuw blijft op de mat liggen en daardoor krijg je veel minder vocht in je auto dat blijft hangen. De matten werden ook niet vies van de pekel en rond mei leg je de gewone schone matten weer terug. Het voordeel van rubberen matten is dat je een emmer water pakt en ze weer schoon schrobt, dit doe je niet even met de matten die je nu hebt. Ik vind ze alleen voor de Venga veel te duur, en heb liever de originele, gezien de pasvorm en ogend wat beter dan die goedkopere namaak. Ik zag de mail voorbij komen en twijfel enorm.... als je nu je matten ziet in de auto kun je bijna wel huilen.. die vlekken van pekel zijn het ergste voor je matten, dat vreet je hele mat uit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted December 19, 2010 Share Posted December 19, 2010 ER zijn genoeg middelen om je "stoffen" matten schoon te maken en te houden.. Rubberen matten hebben inderdaad een voordeel, maar of de prijzen die ervoor gevraagd worden dat waard zijn? Die keus laat ik aan iedereen zelf.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ger.w. Posted December 19, 2010 Share Posted December 19, 2010 25 euro + verzendkosten: http://www.kia-shop.de/csc_article_details.php?nPos=10&saArticle[iD]=2619&VID=CDUaDTUdSsLgkHlt&saSearch[word]=&saSearch[category]=Venga&saSearch[special]= Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KiaVenga12 Posted December 19, 2010 Share Posted December 19, 2010 En ik neem aan de orginele? Dat is wel een verschil, zelf met de verzenkosten is het de helft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ger.w. Posted December 19, 2010 Share Posted December 19, 2010 En ik neem aan de orginele? Dat is wel een verschil, zelf met de verzenkosten is het de helft. Ik heb zo'n rubberen mat bij ze gekocht voor de bagageruimte. Perfecte pasvorm met Kia logo Schijnt een Kia dealer in Duitsland te zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KiaVenga12 Posted December 19, 2010 Share Posted December 19, 2010 Hoe heb je daar betaald? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted December 19, 2010 Share Posted December 19, 2010 Hoe heb je daar betaald? Je kunt vooruitbetalen (gewoon overboeken) en je kunt creditcard kiezen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ger.w. Posted December 19, 2010 Share Posted December 19, 2010 Hoe heb je daar betaald? Gewoon met een creditkaart, maar je kunt ook per bank overschrijven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KiaVenga12 Posted December 19, 2010 Share Posted December 19, 2010 Dank! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted December 19, 2010 Author Share Posted December 19, 2010 Wat een verschil in prijs zeg!! Artikel Menge Betrag Gesamt Aktion =2619&VID=hWRoaIiwl83IVeLV&saSearch[word]=&saSearch[category]=&saSearch[special]="] Venga Gummi-Fussmattensatz Standard Vorne und hinten Nadelfilz Farbe : Anthrazit 1P141ADE00 € 25,62 € 25,62 Zusammenstellung Versandkosten normaler Versandkostensatz 25-100 � Bestellwert € 4,50 Gesamt: € 30,12 Alleen klopt het dat dit de gewone matten zijn die op het plaatje staat? Dit is zelfs nog goedkoper als datgene wat op Marktplaats staat. Belachelijk dat het in Nederland zo duur moer zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted December 19, 2010 Share Posted December 19, 2010 Volgens mij staan ook de rubberen ertussen.. ? de niet standaard? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted December 19, 2010 Author Share Posted December 19, 2010 (edited) er staan 2 verschillende matten op de site Weet iemand wat het verschil is? =2618&VID=hWRoaIiwl83IVeLV&saSearch[word]=&saSearch[category]=Venga&saSearch[special]="]Details Gummi-Fussmattensatz Kategorie: Venga 4-tlg., Passform ( hoe moet ik mij dit voorstellen?) Edited December 19, 2010 by Venga1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted December 19, 2010 Share Posted December 19, 2010 Misschien is de 1e 4-delig dus dat je twee aparte (losse) aparte matjes krijgt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ger.w. Posted December 19, 2010 Share Posted December 19, 2010 er staan 2 verschillende matten op de siteWeet iemand wat het verschil is? =2618&VID=hWRoaIiwl83IVeLV&saSearch[word]=&saSearch[category]=Venga&saSearch[special]="]Details Gummi-Fussmattensatz Kategorie: Venga 4-tlg., Passform ( hoe moet ik mij dit voorstellen?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts