Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

• Reacties 92
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst (aangepast)
Hebben we echt 46 (nu 47) berichten nodig (512 views) over nut en of noodzaak rubberen matten ?

Ja vind ik wel

En als je er niet geinteresseerd in bent, dan open en kijk je er toch niet naar!!

Ik wil graag zo'n setje hebben, en tot nu toe hebben al een aantal mensen een ander setje laten zien.

aangepast door Venga1
Geplaatst

En als je er niet geinteresseerd in bent, dan open en kijk je er toch niet naar!!

Joh, deze rubbermatten discussie volg ik met net zoveel spanning als The Bold and the Beautiful :wink:

Ik wil graag zo'n setje hebben, en tot nu toe hebben al een aantal mensen een ander setje laten zien.

Ik zou voor 2-3 tienjes niet wachten tot de lente, het is NU prutweer.

Snel bestellen dus en het zal echt niet zoveel uitmaken welke het zijn.

Let alleen even op de verzendkosten ivm gewicht.

Suc6!

Geplaatst (aangepast)

Vandaag bij mijn collega de rubberen matten met opstaande rand besteld. Morgen vertrekt ze naar polen, nu alleen de auto nog :lol:

aangepast door Micle
Geplaatst
Joh, deze rubbermatten discussie volg ik met net zoveel spanning als The Bold and the Beautiful :wink:

QUOTE]

En de spanning stijgt met de dag. Inmiddels 56 afleveringen:mrgreen:

Geplaatst
Exclusieve auto toch ?

kijk ook eens bij Joendaai, vast zelfde maat.

Klopt! Maar net zo duur... :wink:

Ben benieuwd of ze niet uitverkocht zijn ;) ik ga morgen even langs!

Geplaatst
Zelfs een kluns-matje (Wibra/Blokker) zou al wat helpen w.b. vervuiling.

Kijk ook hier es

http://www.automatten.nl/

of google op rubber matjes :-)

Matten....we lossen het op:smile:

HAHAHAHAHA....VETTE LOL

enne...het is Zebra en Wiman of toch Zeeman en wibra:confused:

Geplaatst
Matten....we lossen het op:smile:

HAHAHAHAHA....VETTE LOL

enne...het is Zebra en Wiman of toch Zeeman en wibra:confused:

Mooi Ger, je begrijpt de essentie :wink:

en anders is het MATTEN, ZE LOSSEN OP ! HAHA!

toch al aflevering 65 Ger......

Geplaatst

Ik wil de originele.

Ik hoorde dat schimmel kan ontstaan onder de matten...? of dat daar het water onder blijft zitten...

Klopt dit?

Ik rij morgen even langs een andere kia dealer.

Geplaatst

Was een vervolg op het bericht van Bigwade... Die van jou kwam er tussen gefietst...

Maar, Welk voordeel zouden die rubbere matten hebben ten opzichte van de stoffen matten? Buiten hun levensduur dan..

Geplaatst

ze voorkomen dat het zout/water/prut van je schoenen in de vloermat trekt. Weinig om je van aan te trekken tenzij je toevallig een beige interieur hebt met beige vloermatten?? :shock:

ge kan natuurlijk ook gewoon de auto de hele winter stallen, wordt die helemaal niet vies..

Geplaatst

zie hier veel praters over vuil, maar niemand doet er iets aan, of meldt dit.

Heb inmiddels de de Winparts matten ontvangen en in de Venga aangebracht.

Ze passen perfect. Voor de haken zijn verstevigde ringen in het rubber aangebracht, en de randen zijn ietsje opstaand, zodat je er zelfs een slootje water in zou kunnen hebben.

Achtermatten zijn in 3 delen, 2 grote en een kleiner tussenstuk. Delen zijn aan de zijkant van aangegoten koppelstukken (messing/groef systeem) voorzien , dus je klikt het middenstukje aan de zijmatten en je hebt een geheel.

Kwaliteits product, dat mij zeer goed voldoet. en dat voor 32 euro per set (excl. verzendkosten van 6,50 euro).

Voor meer info www.winparts.nl

Geplaatst

Hallo Chrones,

doe ik vanmiddag, alhoewel ik niemand hoef te overtuigen. Ieder is vrij om te kopen wat hij wil.

Overigens heet ik niet David maar Pieter (woon in de Davidsgulden, is een oude middeleeuwse gouden munt)

Geplaatst
Hallo Chrones,

Overigens heet ik niet David maar Pieter (woon in de Davidsgulden, is een oude middeleeuwse gouden munt)

Pieter,

Remco maakt te vaak foto's van zijn auto want hij zit er wel vaker langs met de namen.:-P:razz:

Geintje Remco:oops::wink:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...