bigwade Posted December 23, 2010 Share Posted December 23, 2010 Forum en real life ervaringen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted December 23, 2010 Share Posted December 23, 2010 Tsja.. Het KIA forum.. doen ik hier begon was het stil, erg stil.. 1 of 2 mensen die regelmatig voorbij kwamen en een praatje maakte met je...In mijn begin was er nog DE KIA club die langzaam aan verdween en waar dit forum nog het restant van is.. Voor mij was dit forum in den beginne bedoeld om info te winnen mbt de cee'd en dan vooral de SW.. Achteraf bleek dat ik de eerste was met een SW..(Volgens mij dan) hier ook veel ervaringen gewisseld over van alles, maar eigenlijk groeide dat uit naar het "poets" monster van dit forum.. Op onze eerste Meguiars workshop hier in het Belgische heb ik toch een paar mensen leren kennen. Tazteam en vrouw, El-Rio-Grande, Brouwer2000(RIP) en nog een paar waarvan ik helaas de namen kwijt ben. Misschien omdat ze hier niet meer komen? Daarna werd dit forum actiever en actiever.. Er kwam wel van alles voorbij waar vragen over waren, opmerkingen enz. en het forum groeide kwa leden en qua bekendheid.. Zoals BW al zei is het leuk om mensen in real life te zien en vooral te spreken. Zo heb ik hier in de beide Limburgen Cor Theman (hopelijk goed geschreven Cor) ontmoet en hem laten zien hoe je je wagen in perfecte staat kan houden met Meguiars - of welk ander goed merk Daarna groeide de behoefte om meer te doen met dit forum. Misschien de club nieuw leven inblazen? Wie weet. Voorlopig is er het KCG (of zoals ik het noem het KCT) bestaande uit BW, Smart Ger W. en ik. En we hebben elkaar ook in real life ontmoet wat ook van mijn kant beviel.. In het nieuwe jaar herhalen mannen Wat zal er vanaf nu gebeuren op ons forum. Wat ik wel weet is dat straks in 2011 er een nieuw forum komt wat mijns inziens het gebruiksgemak ten goede komt. Laat je maar verrassen.. Misschien komt er nogmaals een Poets workshop, maar dan in Nederland. (Heeft er iemand een loods met water en plek voor enkele auto's? ) Of misschien hebben mensen zien om in Januari mee te gaan naar het Autosalon in Brussel? enz.. enz... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigfatpete Posted December 23, 2010 Share Posted December 23, 2010 De dag dat ik mijn Sportage kon ophalen bij de dealer ben ik ook lid geworden van het forum. Dat was 25 augustus j.l. Ik heb het al eerder gezegd; ik vind dit een fijn en informatief forum. Ik maak dagelijks wel even tijd om te kijken of er Kia-nieuws is, of interessante vragen of ervaringen van de forumleden. Van sommige bekende namen ga je je dan na verloop van tijd een beeld vormen. Afgelopen week heb ik BigWade ontmoet. Very cool. Het lijkt me interessant en leuk om veel meer leden te ontmoeten. Praatje maken, ervaringen delen, de Kia's bewonderen. Misschien moeten we dat eens doen in het voorjaar...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jovader Posted December 23, 2010 Share Posted December 23, 2010 Voor mij is zo'n forum iets nieuws. Ik ben sinds ik met pensioen ben regelmatig op internet. Ik las wel eens over 'n forum. Todat ik op een of andere site iets las over KIA. Toen ben ik gaan zoeken en vond ik deze site. Ik heb me direct aangemeld en kijk nu misschien wel 2 x per dag wat er nieuw is. Af en toe wat zeuren komt ook voorbij, maar verder denk ik dat vooral nieuwe forumleden blije leden zijn. Uiteindelijk zijn dit ook bezitters van een Nieuwe(andere)KIA. Informatie vind ik ook belangrijk al is het maar om te zien of dat met mijn KIA ook zo is. Om andere KIA-leden te ontmoeten lijkt mij een leuk voorstel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted December 23, 2010 Share Posted December 23, 2010 Ik heb tot op heden nog geen forumleden ontmoet. Maar zoals bigfatpete zegt kijk je toch met een bepaalde blik naar bepaalde forum leden, en daar ga je een beeld bij vormen. het is een KIA forum, maar doordat er een cafe bij zit kan er eigenlijk van alles gepost worden. voor mij is het toch een dagelijks kijkje op dit forum Gewoon leuk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jantje.2 Posted December 23, 2010 Share Posted December 23, 2010 Dan heb ik hier helaas toch op de meeste mensen een slechte blik En de meeste waarschijnlijk ook op mij, maar dat maakt niet uit hoor schatjes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted December 23, 2010 Share Posted December 23, 2010 Voor mij is dit gewoon leuk, het forum dan. Ik lees veel, reageer niet altijd. Ik heb nog niemand ontmoet.. zal ook wel zo blijven want ben niet altijd geliefd.. (grapje) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Angelique Posted December 23, 2010 Share Posted December 23, 2010 Forum en real life ervaringen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted December 23, 2010 Author Share Posted December 23, 2010 Aan jovader, Venga1, Jantje2, Chrones, Angelique.. Het is echt leuk leden in real life te ontmoeten, is mijn ervaring. Je kunt zelf wel wat filteren wie/wat en w.b beeldvorming lijkt me. Die beeldvorming is echter beslist niet zaligmakend. Ik had een jaar geleden nogal een meningsverschil op dit forum met Ger.W w.b rekening rijden en dan blijkt dat toch, na ontmoeting, Ger, echt een hele toffe peer te zijn, HAHA! Zo zie je maar weer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ger.w. Posted December 24, 2010 Share Posted December 24, 2010 Aan jovader, Venga1, Jantje2, Chrones, Angelique..Het is echt leuk leden in real life te ontmoeten, is mijn ervaring. Je kunt zelf wel wat filteren wie/wat en w.b beeldvorming lijkt me. Die beeldvorming is echter beslist niet zaligmakend. Ik had een jaar geleden nogal een meningsverschil op dit forum met Ger.W w.b rekening rijden en dan blijkt dat toch, na ontmoeting, Ger, echt een hele toffe peer te zijn, HAHA! Zo zie je maar weer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patten Posted December 24, 2010 Share Posted December 24, 2010 Het forum... Ik ben lid geworden toen ik aan het wachten was op mijn Cee'd. Was toen tijdens de Croymans affaire. Dan kun je toch je lief en leed even delen met soortgenoten. Voor de rest is een (leuke) plek om ff je ei kwijt te kunnen, een vraag stellen of wat info delen met anderen. Dit was weer even mijn "ei". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Treespotter (aka Birdy) Posted December 24, 2010 Share Posted December 24, 2010 Maar veel leuker is het om leden in real life te zien en te spreken. Dat heb ik afgelopen jaar dus mogen ervaren met Smart, Ger.W, Alex V.B., Bigfatpete en de vriendin(!) van Birdfeedertje. Als ik niet beter zou weten dan zou ik er wat van gaan denken. Volgende week gaan wij weer een paar pakketjes afleveren bij jouw 'buurman'. Dan komen wij wel even buurten. Als jij dan voor de koffie zorgt, dan nemen wij de oliebollen mee (daar is het dan per slot van rekening wel weer tijd voor). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted December 25, 2010 Share Posted December 25, 2010 One big family! I like it! Nee, zonder gekheid het is gewoon zoals BW aangaf, we hebben leuke contacten en spreken elkaar ook buiten het (virtuele) forum. Een gezicht bij een (forum)naam. Het is goed bevallen. De contacten met BW, Alex VB en ger.w. zijn gewoon leuk, spontaan en vol interesse. Daarnaast ook mailcontact met Jantje.2 en dat is ook leuk. Dat hij er nu op loshamert is maar een fase, dat gaat wel weer over......winter of geen winter! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jantje.2 Posted December 26, 2010 Share Posted December 26, 2010 ja ik heb een winter(banden) dipje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted December 26, 2010 Author Share Posted December 26, 2010 Kopje thee ? Met die ecovelgen ben je welkom hoor....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted February 15, 2011 Author Share Posted February 15, 2011 Ik heb nog niemand ontmoet.. zal ook wel zo blijven want ben niet altijd geliefd.. (grapje) Gaat dus nu met greepjes plakken veranderen, toch ? Leuk man ! En zo heb ik vandaag weer eens een zeer zinvol gesprek gehad met birdfeedertje over bomen...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Treespotter (aka Birdy) Posted February 15, 2011 Share Posted February 15, 2011 Nou, dat was een rare gewaarwording. Loop je op een plein de bomen te beoordelen voor een advies en dan zie ik ineens een vogelvoerbolletje aan het raam hangen en een grote Kia voorbij rijden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted February 16, 2011 Author Share Posted February 16, 2011 (edited) NB nog geen vale gier, zee arend of schijt-sijs op de BF geland. NB2 Het staat wel heel eco en dat imago kan ik hier wel hebben Edited February 16, 2011 by bigwade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Treespotter (aka Birdy) Posted February 16, 2011 Share Posted February 16, 2011 wederom fotootje gespiegeld....Ga es terug naar de dealer met die camera. Ech nie. Dat jij dat portret niet herkend als ongespiegeld komt waarschijnlijk omdat je altijd een compromis moet doen wanneer je een valbestendige waterdichte houthakkersbinnenzakcamera wil hebben. Daar zitten geen Canon lenzen op met rode rand.Met mijn andere toestelletje zijn de plaatjes wel iets beter hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Treespotter (aka Birdy) Posted February 16, 2011 Share Posted February 16, 2011 :sleep1:Truste. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Treespotter (aka Birdy) Posted February 16, 2011 Share Posted February 16, 2011 Truste. Zo ziet het er weer beter uit. Kan nu ook smileys toevoegen vanuit de Firefox plugin Smiley Xtra 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts