Luca Posted December 23, 2010 Share Posted December 23, 2010 http://www.autoweek.nl/autonieuws/15662/Gefacelifte-Kia-Pro_Ceed-heeft-prijs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted December 24, 2010 Share Posted December 24, 2010 Of d pro cee'd er beter van wordt? Wel leuk om de discussie op autoweek te volgen.. Als het een ander merk was geweest kwam er niets dan lof Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jos16 Posted December 24, 2010 Share Posted December 24, 2010 Autoweek kun je alleen maar normaal lezen als je fan van de duitse rotzooi bent. Alles wat niet duits is wordt afgekraakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jantje.2 Posted December 24, 2010 Share Posted December 24, 2010 Ik vindt de reacties daar opzich nog best meevallen, gezien het feit dat ze over de prijs toch aardig gelijk hebben. Voor ongeveer 17000 euro heb je al een polo bluemotion.. Als je die heel dik aankleed zit je ook rond de 24.000 net als de duurste proceed 1.6crdi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Url Posted December 24, 2010 Share Posted December 24, 2010 Zoals ik ook al op de forums zeg van autoweek: Ik vind de prijzen van KIA's met faceliften enz en ook jaarwisselingen snel stijgen, waardoor je denk over 4 jaar ongeveer ook niet meer zo snel zegt de 'goedkope' koreanen, wat ik uiterst jammer vind. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peterrrrr Posted December 24, 2010 Share Posted December 24, 2010 Daar is de afwerking en kwaliteit ook naar vind ik ! Ben erg benieuwd hoe de Pro er in real life uitziet ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jantje.2 Posted December 24, 2010 Share Posted December 24, 2010 Zoals ik ook al op de forums zeg van autoweek: Ik vind de prijzen van KIA's met faceliften enz en ook jaarwisselingen snel stijgen, waardoor je denk over 4 jaar ongeveer ook niet meer zo snel zegt de 'goedkope' koreanen, wat ik uiterst jammer vind. Tenzij de kwaliteit ook een stukje beter wordt nog. dan zijn de prijzen gewoon goed Daar is de afwerking en kwaliteit ook naar vind ik !Ben erg benieuwd hoe de Pro er in real life uitziet ! vindt je? Ik vindt het niet normaal dat mijn stoelbekleding na 1 jaar al los laat en dat al 2 verschillende dealers zeggen dat hier geen garantie/coulance op zit... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peterrrrr Posted December 26, 2010 Share Posted December 26, 2010 Ok, uitzonderingen daar gelaten De kwaliteit is met sprongen vooruit gegaan de laatste jaren toch ? Waarom zou dat geen garantie zijn van je stoel ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jantje.2 Posted December 26, 2010 Share Posted December 26, 2010 Omdat er volgens hun nooit garantie zit op interieur onderdelen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted December 26, 2010 Share Posted December 26, 2010 Buiten het verhaal dat er misschien geen garantie op interieur onderdelen zit. Zit je wel met een minimaal verwachte levensduur van artikelen. Deze minimale verwachte levensduur is er om de consument te beschermen.. Een autostoel en dus ook de bekleding dient volgens mij toch zeker een aantal jaar bij normaal gebruik mee te gaan zonder kapot te gaan. Na 1 jaar moeten ze er nog goed uitzien. Jou verhaal Jantje is een leuke casus voor de Ombudsman of consumentenbond als je er met de dealer zelf niet uitkomt. Misschien dat Peterrrrr jou kan helpen als goede verkoper en aftersales persoon? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jantje.2 Posted December 26, 2010 Share Posted December 26, 2010 Alex, dat is gelukkig al niet meer nodig, ik heb zelf contact opgenomen met kia nederland en zij gaan contact opnemen met mijn dealer hierover. Dus dit is tot nu toe van mijn kant een negatief verhaal richting dealer en weer een veer in de reet voor kia nederland. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted December 26, 2010 Share Posted December 26, 2010 Blij dat er actie ondernomen wordt door jezelf en dat je niet verwacht dat andere het voor je doen. Oh ja... Gister ben je door een bekende van mij gespot in de beurt van Budel op de A2... Ze mailde me niet dat ze een KIA had gezien met groene velgen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jantje.2 Posted December 26, 2010 Share Posted December 26, 2010 Dan rijdt er een copy-cat in de rondte! Ik ben niet in de buurt geweest van de a2 Route gister a27, a12, a50, a73 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micle Posted December 26, 2010 Share Posted December 26, 2010 mocht je in de buurt van de a2 komen jantje en je hebt zin in een heerlijk bakkie, afslag geldrop ligt niet heel ver van de A2 af hahahah Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jantje.2 Posted December 26, 2010 Share Posted December 26, 2010 Ik zal het onthouden Micle! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micle Posted December 26, 2010 Share Posted December 26, 2010 als je de fly-over A2-A67 richting venlo over bent is het de eerste afslag jantje. En met jou velgen op dit moment zie ik je al ruim van te voren aankomen en is de koffie al klaar voordat je aan de deur staat;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted December 26, 2010 Share Posted December 26, 2010 Jantje is net de The Grinch met die velgen...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted December 26, 2010 Share Posted December 26, 2010 Jantje is net de The Grinch met die velgen...... Was gisteren op TV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jantje.2 Posted December 26, 2010 Share Posted December 26, 2010 als je de fly-over A2-A67 richting venlo over bent is het de eerste afslag jantje. En met jou velgen op dit moment zie ik je al ruim van te voren aankomen en is de koffie al klaar voordat je aan de deur staat;) Ik rij bijna nooit over de a2, behalve als ik naar Eindhoven moet. a2 is voor mij toch vaak een stukkiej om kachelen Ennuh ik prefereer een koud biertje over een kopje koffie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micle Posted December 27, 2010 Share Posted December 27, 2010 dat hebben we hier ook en nu tijdelijk ook een WIT hahahahaha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted December 27, 2010 Share Posted December 27, 2010 Ben erg benieuwd hoe de Pro er in real life uitziet ! Op de Autosalon in Brussel komende maand is deze te bewonderen.. Vanuit Breda ben je in een uurtje daar.. ik ben van de partij op de Zondag.. Lekker auto's kijken, Kletsen met de dames van KIA (en andere merken) Wie mee wilt moet het maar eventjes aangeven.. Kunnen we afspreken.. En nu weer on topic.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peterrrrr Posted December 27, 2010 Share Posted December 27, 2010 Als het goed is, heb ik de nieuwe Pro Cee'd deze week nog binnen staan ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted December 27, 2010 Share Posted December 27, 2010 Als het goed is, heb ik de nieuwe Pro Cee'd deze week nog binnen staan ! Wil je foto's maken zodra die binnen is? Ben benieuwd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peterrrrr Posted January 1, 2011 Share Posted January 1, 2011 Uiteraard, ben vanaf woensdag helaas ziek dus weet niet of onze nieuwe pro Cee'd al binnen is ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ger.w. Posted January 2, 2011 Share Posted January 2, 2011 Autoweek kun je alleen maar normaal lezen als je fan van de duitse rotzooi bent.Alles wat niet duits is wordt afgekraakt. Duitse rotzooi ??? Met veel plezier heel lang BMW gereden. Wil dat priv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts