Jump to content

Facelift

Luca

Recommended Posts

• Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ik vindt de reacties daar opzich nog best meevallen, gezien het feit dat ze over de prijs toch aardig gelijk hebben.

Voor ongeveer 17000 euro heb je al een polo bluemotion.. Als je die heel dik aankleed zit je ook rond de 24.000 net als de duurste proceed 1.6crdi.

Zoals ik ook al op de forums zeg van autoweek: Ik vind de prijzen van KIA's met faceliften enz en ook jaarwisselingen snel stijgen, waardoor je denk over 4 jaar ongeveer ook niet meer zo snel zegt de 'goedkope' koreanen, wat ik uiterst jammer vind.

Zoals ik ook al op de forums zeg van autoweek: Ik vind de prijzen van KIA's met faceliften enz en ook jaarwisselingen snel stijgen, waardoor je denk over 4 jaar ongeveer ook niet meer zo snel zegt de 'goedkope' koreanen, wat ik uiterst jammer vind.

Tenzij de kwaliteit ook een stukje beter wordt nog. dan zijn de prijzen gewoon goed

Daar is de afwerking en kwaliteit ook naar vind ik !

Ben erg benieuwd hoe de Pro er in real life uitziet !

vindt je? Ik vindt het niet normaal dat mijn stoelbekleding na 1 jaar al los laat en dat al 2 verschillende dealers zeggen dat hier geen garantie/coulance op zit... :roll:

Buiten het verhaal dat er misschien geen garantie op interieur onderdelen zit. Zit je wel met een minimaal verwachte levensduur van artikelen. Deze minimale verwachte levensduur is er om de consument te beschermen..

Een autostoel en dus ook de bekleding dient volgens mij toch zeker een aantal jaar bij normaal gebruik mee te gaan zonder kapot te gaan. Na 1 jaar moeten ze er nog goed uitzien.

Jou verhaal Jantje is een leuke casus voor de Ombudsman of consumentenbond als je er met de dealer zelf niet uitkomt.

Misschien dat Peterrrrr jou kan helpen als goede verkoper en aftersales persoon?

Alex, dat is gelukkig al niet meer nodig, ik heb zelf contact opgenomen met kia nederland en zij gaan contact opnemen met mijn dealer hierover.

Dus dit is tot nu toe van mijn kant een negatief verhaal richting dealer en weer een veer in de reet voor kia nederland.

Blij dat er actie ondernomen wordt door jezelf en dat je niet verwacht dat andere het voor je doen. ;)

Oh ja... Gister ben je door een bekende van mij gespot in de beurt van Budel op de A2... Ze mailde me niet dat ze een KIA had gezien met groene velgen..;)

als je de fly-over A2-A67 richting venlo over bent is het de eerste afslag jantje. En met jou velgen op dit moment zie ik je al ruim van te voren aankomen en is de koffie al klaar voordat je aan de deur staat;)

als je de fly-over A2-A67 richting venlo over bent is het de eerste afslag jantje. En met jou velgen op dit moment zie ik je al ruim van te voren aankomen en is de koffie al klaar voordat je aan de deur staat;)

Ik rij bijna nooit over de a2, behalve als ik naar Eindhoven moet.

a2 is voor mij toch vaak een stukkiej om kachelen :mrgreen:

Ennuh ik prefereer een koud biertje over een kopje koffie :twisted:

Ben erg benieuwd hoe de Pro er in real life uitziet !

Op de Autosalon in Brussel komende maand is deze te bewonderen.. Vanuit Breda ben je in een uurtje daar..

ik ben van de partij op de Zondag.. Lekker auto's kijken, Kletsen met de dames van KIA (en andere merken)

Wie mee wilt moet het maar eventjes aangeven.. Kunnen we afspreken..

En nu weer on topic..

Autoweek kun je alleen maar normaal lezen als je fan van de duitse rotzooi bent.

Alles wat niet duits is wordt afgekraakt.

Duitse rotzooi ???

Met veel plezier heel lang BMW gereden. Wil dat priv