Jump to content

Nieuwe moderator

Recommended Posts

• Administrators

Beste mensen,

vanaf heden is ger.w moderator op ons forum, vanwege de toegenomen werkzaamheden en de (zoals altijd) beperkte tijd zal Ger mee gaan modereren.

Succes Ger!

Inderdaad.. ger moet op Cursus... Deze is in een lekker warm land met kamelen en pyramides.. ;) Duur cursus is 21 dgn.

Kun je me even aangeven waar ik mijn onkosten kan declareren. Ik ben zo vrij geweest ook voor Mevr. Ger te boeken, aannemend dat dit onder de secundaire arbeidsvoorwaarden , van deze toch al ruim gehonoreerde baan, valt.:-P

Overigens beperk ik het tot 15 dagen met jouw goedvinden:?

Gefeliciteerd Ger!

Toch iets zinvols gevonden zo vlak voor je vertrek.....!

Neem wel je laptoppie mee om onze berichten te kunnen verwijderen, wanneer het uit de hand dreigt te lopen.

Kun je me even aangeven waar ik mijn onkosten kan declareren. Ik ben zo vrij geweest ook voor Mevr. Ger te boeken, aannemend dat dit onder de secundaire arbeidsvoorwaarden , van deze toch al ruim gehonoreerde baan, valt.:-P

Overigens beperk ik het tot 15 dagen met jouw goedvinden:?

15 dagen is net lang genoeg... Laptoppie mee om te oefenen en klaar is Ger. Of lekker via het internet cafe wat de meeste resorts daar hebben. Voor

@jantje, Ik heb niet geschreven dat ik een halve dag deed internetten, alleen dat het mij € 4,- zou kosten..

@Ger, Sharm-al-sheik is een leuke relaxplaats. Geniet er straks maar van. Wij gaan in Qpril naar Hurghada voor de zoveelste keer.

@Ger, Sharm-al-sheik is een leuke relaxplaats. Geniet er straks maar van. Wij gaan in Qpril naar Hurghada voor de zoveelste keer.

Bedankt jij ook alvast veel plezier en rust.

Hoop dat er weinig Russen zijn.........je begrijpt wel waarom

Edited by Alex VB

Off Topic: Zoals Ger aangaf, kijken jullie uit voor haaien daar in die badplaats in Egypte? Er zijn toeristen die onderdelen missen en geen 7 jaar garantie hebben........:wink:

• 4 weeks later...
Zou maar even helemaal niet gaan.......

Ik krijg m'n centjes terug en mag thuisblijven (althans dat is de stand van zaken nu) Zoek wel een alternatief last minute bestemminkje

• Administrators
Ik krijg m'n centjes terug en mag thuisblijven (althans dat is de stand van zaken nu) Zoek wel een alternatief last minute bestemminkje

canarische eilanden? :cool:

canarische eilanden? :cool:

Maybe. Ik heb zo'n bloedhekel aan 14 dagen alleen maar strand en zee. Liever ook wat ondernemen en daar is Egypte perfect voor. Canarische eilanden zijn wat dat betreft een beetje beperkt

dat is waar, alleen de activiteiten nu in egypte..... soort survivaltocht...

Ik wacht maar even af hoe het zich ontwikkelt. Geplande vertrek is op 11/2. Misschien is dan e.e.a. weer mogelijk. Ik kan momenteel niets anders doen dan even afwachten. Zal morgen maar eens proberen contact te krijgen met touroperator (uiteraard SGR deelnemer en keurig m'n 2,50 euro betaalt voor deelname calamiteitenfonds)

• 2 weeks later...
  • Create New...