Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Prachtige auto !

Het extra ijzerwerk kan me echter niet bekoren.

Begrijp ook niet waarom je dat gedaan hebt.

De SP3 is tenslotte ook geen echte terrein auto......

En die koeienvanger (zoooooo 2006) maakt het nogal lachwekkend, jammer.

Edited by bigwade
Posted

Zeker een mooie auto hoor. Ik deel mijn mening met die van bigwade, maar ieder zijn smaak.

Wat ik daar aan wil toevoegen is Join de poetsclub;)

Posted
Prachtige auto !

Het extra ijzerwerk kan me echter niet bekoren.

Begrijp ook niet waarom je dat gedaan hebt.

De SP3 is tenslotte ook geen echte terrein auto......

En die koeienvanger (zoooooo 2006) maakt het nogal lachwekkend, jammer.

Ieder zijn eigen keuze zou ik zeggen.

Zelf zou ik ook niet voor extra chroom kiezen aan de voorkant.

de sitesteps heeft wel wat.

Posted

Wel erg veel blikken buizen dr'op en dr'an. Niet percies mijn smaak, maar wel handig als je in Australi

Posted
Metaalwerk vooraan getuigd toch een beetje van weinig smaak. Nu heeft kia een mooie suv uitgebracht en met een trotse ex-audi tekenaar, en dan verknal je het met onnodig stuk ijzerwerk. Maar als jij het mooi vindt dan ben jij alleen gelukkig hoor, ik vind het ... nauw je weet het nu al.

Iedereen in z'n waarde laten, ook wanneer jij het niet mooi vind! Een eigen mening mag, maar niet op de man spelen door te zeggen dat 'het van weinig smaak getuigd'. Vind ik niet netjes. :nono:

Smaken verschillen nu eenmaal!

Posted
Metaalwerk vooraan getuigd toch een beetje van weinig smaak. Nu heeft kia een mooie suv uitgebracht en met een trotse ex-audi tekenaar, en dan verknal je het met onnodig stuk ijzerwerk. Maar als jij het mooi vindt dan ben jij alleen gelukkig hoor, ik vind het ... nauw je weet het nu al.

En de fotos van je lederen zetels ?????.

Posted

Ik vind het een prachtige wagen Martien

Toch wel een beetje spijtig dat sommigen er hier hun eigen ongezouten mening lustig op losschrijven. Als iemand trots is met z'n wagen is het waarschijnlijk niet de bedoeling dat daar kwetsende reacties op komen.

Zeg gerust je mening, maar kleed het een beetje in zou ik zeggen!

Niks van die commentaar aantrekken Martien! Ik vind hem mooi en samen met mij ongetwijfeld nog een hoop andere beschaafde mensen.

groeten,

Kurt