Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

De zoektocht naar een nieuwe Sportage!

Welke SP3 kleur zou jij kiezen?  

193 leden hebben gestemd

1. 1. Welke SP3 kleur zou jij kiezen?

• Techno orange (metallic)
      12
    • Byte blue (metallic)
      2
    • Clyde blue (solid)
      0
    • Black Pearl (Metallic)
      31
    • Phoenix Silver (Metallic)
      18
    • Dark Gun Metal (Metallic)
      30
    • Sand Track (Metallic)
      25
    • Sirius Silver (Metallic)
      31
    • Machine Silver (Metallic)
      6
    • Casa White (solid)
      39

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ik heb het ook over die, kijk dan wat er op het plaatje staat. er staat in het midden van die mat sorento

Hallo Frankalkmaar,

Kijk eens op de site: www.gerth-mobile.de, daarna bij Sportage III.

Deze hebben de bedoelde (rubber) mat met opschrift "Sportage".

Ook hebben zij velours en rubber matten voor het interieur, eveneens

met het opschrift "Sportage". Ik heb mijn mat en rubber matten ook

besteld. Alles keurig geleverd.

Groet

Specialmade

• Reacties 186
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst

Ik had even geinformeerd verzendkosten voor deze mat zijn 9 euro.

Oke in dat geval kom je uit op ongeveer 48 euro t.o.v. 65 bij Kia NL. Levert je een winst op van 17 euro.

Geplaatst

Dezelfde redenering gaat op voor accessoires die misschien wat goedkoper zijn, maar die je zelf nog moet monteren.

Neem nu bv. de spatlappen. In DE zijn die goedkoper dan in BE, maar als je de prijs vergelijkt en er het uurloon voor het plaatsen bij rekent kom je ongeveer hetzelfde uit.

Maar we wijken eigenlijk af van de topictitel.

Misschien verkassen we beter naar het topic accessoires als het gaat over matten, spatlappen e.d. wink.gif

Om effe Off Topic te blijven ;) :

Wanneer je Deze aanschaft ben je nog goedkoper af (+- € 28 voor de 4, afhankelijk van de wisselkoers). Zijn originele van KIA/Hyundai. Voor het plaatsen hoef je geen uurloon te betalen want je schroeft ze er zelf onder binnen het kwartier. Geen douanekosten want ze komen met de gewone post, dus niet met DHL. Je wacht er tussen de 2 à 3 weken op.

Geplaatst

Om effe Off Topic te blijven ;) :

Wanneer je Deze aanschaft ben je nog goedkoper af (+- € 28 voor de 4, afhankelijk van de wisselkoers). Zijn originele van KIA/Hyundai. Voor het plaatsen hoef je geen uurloon te betalen want je schroeft ze er zelf onder binnen het kwartier. Geen douanekosten want ze komen met de gewone post, dus niet met DHL. Je wacht er tussen de 2 à 3 weken op.

Heb je ervaring met deze firma Sjölp?

Geplaatst

Heb je ervaring met deze firma Sjölp?

Yep, geen probleem mee gehad. Je moet alleen wat geduld hebben omdat het met de gewone post wordt verzonden. Voordeel is dan weer dat de douane zich niet meldt zoals gebeurt bij een zending met DHL.

Voorste lappen passen perfect, aan de achterste heb ik aan de onderkant een klein beetje bijgesneden (zie je eigenlijk niets van). Blijkbaar zijn er verschillende achterbumpers in omloop want het waren wel degelijk originele spatlappen van KIA.

Geplaatst

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de voor- en achterbumpers van Amerikaanse en Europese sportages iets verschillen.

Geplaatst

Yep, geen probleem mee gehad. Je moet alleen wat geduld hebben omdat het met de gewone post wordt verzonden. Voordeel is dan weer dat de douane zich niet meldt zoals gebeurt bij een zending met DHL.

Voorste lappen passen perfect, aan de achterste heb ik aan de onderkant een klein beetje bijgesneden (zie je eigenlijk niets van). Blijkbaar zijn er verschillende achterbumpers in omloop want het waren wel degelijk originele spatlappen van KIA.

:offtopic: Ik heb twee setjes laten komen van de zelfde ebay verkoper, verhaal stat hier. LINK

• 9 maanden later...
Geplaatst

Als je auto's wilt verkopen moet je ervoor zorgen dat ze binnen een acceptabele tijd geleverd kunnen worden. Ik wil graag SP3 kopen maar hoor dat de levertijd 6mnd plus is ?? Op deze manier stuur je klanten weg naar een ander merk.

Geplaatst

Als je auto's wilt verkopen moet je ervoor zorgen dat ze binnen een acceptabele tijd geleverd kunnen worden. Ik wil graag SP3 kopen maar hoor dat de levertijd 6mnd plus is ?? Op deze manier stuur je klanten weg naar een ander merk.

Ik denk de ceesa al vertrokken is naar dat ander merk, want het is bij die ene post gebleven... :lol:;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...