Administrators Jheroen Posted February 1, 2011 Administrators Posted February 1, 2011 Beste allemaal, Ik open deze ochtend mijn mail en zie tot mijn stomme verbazing dat ik een bericht krijg van de engineer die vannacht aan de nieuwe server heeft gewerkt. Hij heeft vannacht een fout gemaakt waardoor opnieuw een dag verdwenen is. Hij heeft op een of andere manier een fout gemaakt waardoor alles van de server verdwenen is . Na alle gedonder van de afgelopen maanden kon dit er nog wel bij NOT . Inderdaad is er dus weer een dag berichten van jullie verdwenen. Dit is iets waar ik totaal niet op gerekend had, ik doe alles om te zorgen dat het zo goed mogelijk verloopt en steeds gebeuren er dingen die buiten mijn macht liggen waardoor jullie de dupe zijn. Duizend maal excuses hiervoor.
ger.w. Posted February 1, 2011 Posted February 1, 2011 Geen excuses nodig Jheroen. Je weet zelf wel wat je met dit soort "engineers" aanmoet.
jovader Posted February 1, 2011 Posted February 1, 2011 Geen probleem, ik was aan het zoeken waar 31 januari 2011 was gebleven.
Smart Posted February 1, 2011 Posted February 1, 2011 Zit er geen 'uitzending gemist knop' op dit forum? Ach, ik had gisteravond geen toegang tot de site. Nu begrijp ik ook waarom. Blijkbaar is hij eerder gestart dan n
Jantje.2 Posted February 1, 2011 Posted February 1, 2011 Kan gebeuren Jheroen, het is een forum waar wij allemaal met veel plezier (gratis) gebruik van maken. Dat het af en toe een keer niet bereikbaar is om wat voor reden dan ook is jammer. Succes!
nookiemar Posted February 1, 2011 Posted February 1, 2011 klopt,alles weg alle nutige tips.had ook geen server meer lag er uit.wel jammer helaas..
bigwade Posted February 1, 2011 Posted February 1, 2011 Die nuttige tips komen vanzelf weer terug hoor......
Micle Posted February 1, 2011 Posted February 1, 2011 Ik sluit mij ook bij de rest aan en zie dus geen problemen. Gezien zeer prettige omstandigheden ben ik de afgelopen dagen en de komende tijd toch veel minder actief op het forum. Loop momenteel weer 200 berichten achter. Ik zal proberen om iedere dag nog wel ff een kijkje te nemen hier. Groeten Micle
nookiemar Posted February 1, 2011 Posted February 1, 2011 geloof het graag maar er is veel verdwenen en om nu weer alles opnieuw te doen is ook wat..
patten Posted February 1, 2011 Posted February 1, 2011 Kan gebeuren. En engineers zijn ook gewone mensen. Ik ben er ook
Gé_ Posted February 2, 2011 Posted February 2, 2011 Ooohhh...vandaar... Ik had iets gepost en kon het niet meer terugvinden , zeker iets verkeerd gedaan dacht ik nog. Lag dus niet aan mij lees ik nu. Zoiets kan nu eenmaal gebeuren , ieder werkend mens maakt wel eens een foutje , ik ken er een aantal die maken nooit fouten (maar die heb ik ook nog nooit zien werken :lol:)
Smart Posted February 2, 2011 Posted February 2, 2011 Kan gebeuren. En engineers zijn ook gewone mensen.Ik ben er ook
Recommended Posts