hleene Posted February 14, 2011 Share Posted February 14, 2011 Slechts enkele maanden plezier gehad van mijn JVC navigatie in mijn Sorento. Even een paar keer vergeten het frontstuk eraf te halen en vioila dashboard gesloopt, navigatie weg en een door glasscherven beschadigde voorstoel en achterbank. Ik heb nu naar weer de originele radio er in laten zitten.Voorlopig geen ingebouwde navigatie meer in mijn auto en weer werken met de losse Tomtom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted February 14, 2011 Share Posted February 14, 2011 Dit is inderdaad een minder leuke ervaring die je hebt meegemaakt. Ik hoop wel dat je voor de rest bent bijgekomen van de schrik en dat alles perfect wordt afgehandeld door de verzekering. Veel sterkte! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted February 14, 2011 Share Posted February 14, 2011 Had je dat ding al aan je spiegel hangen v Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hleene Posted February 14, 2011 Author Share Posted February 14, 2011 Had je dat ding al aan je spiegel hangen v Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
van.bemmelen Posted February 15, 2011 Share Posted February 15, 2011 Kaartje niet meer gebruiken. Is juist een uitnodiging om in te breken. Mijn buurman heeft een Fiat Doblo en had ook zo'n kaartje aan de spiegel hangen. Zijn auto is enkele weken terug 's nachts ook opengebroken , bij ons voor de deur. Hij had de raamhouder van zijn Gsm aan het raam laten zitten, schade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dino2 Posted February 15, 2011 Share Posted February 15, 2011 Dat is echt gigantisch balen. Onbegrijpelijk dat ze niet men hun poten van andermans spullen af kunnen blijven. Gelukkig is het goed geregeld met de verzekering. Ik moet eerlijk zeggen dat ik met een tomtom op een Brodit houder werk en het werkt echt super. E Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
van.bemmelen Posted February 15, 2011 Share Posted February 15, 2011 Je moet eens op E-bay kijken. Ze worden zat aangeboden. Wel vanuit Litouwen. Lang, leven de open grenzen. By the way, gebruik ook de TomTom met active Brodithouder en pro-clip. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ger.w. Posted February 15, 2011 Share Posted February 15, 2011 Het is een beetje zuur, maar ik gebruik gewoon de JVC maar haal altijd het frontje eraf. Kwestie van gewoonte. Zie ook: http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=55050&postcount=80 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hertog john Posted February 15, 2011 Share Posted February 15, 2011 Balen zeg. Ik had je navigatieavontuur al helemaal gevolgd en nu dit! Kunnen ze nou niet gewoon met hun poten van andermans spullen afblijven! Succes verder Ger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts