kia driver Posted February 25, 2011 Posted February 25, 2011 even mij voorstellen, ik ben mike, woon in antwerpen (belgie) heb sinds gisteren mijn cee'd sw 1.6 ex met busines pack. en niet zoals alle andere belgen heb ik clyde blue als kleur genomen. heb voor deze wagen net geen 2 jaar met een sportage 2.0 2009(kleur smart blue) gereden omdat er iemand het nodig vond om door het rood licht te rijden. paar keer overkop, gevolg total loss. na het ongeval ben ik op dit forum terecht gekomen en ben hier toch al wel wat te weten gekomen. het steekt hier allemaal goed in elkaar. greets ps: foto's volgen nog maar eerst even wat beter weer afwachten Quote
Alex VB Posted February 26, 2011 Posted February 26, 2011 Welkom Mike, Ik wens je veel plezier op ons forum. Quote
chuckion Posted March 2, 2011 Posted March 2, 2011 Welkom landgenoot! even mij voorstellen, ik ben mike, woon in antwerpen (belgie) heb sinds gisteren mijn cee'd sw 1.6 ex met busines pack. en niet zoals alle andere belgen heb ik clyde blue als kleur genomen. heb voor deze wagen net geen 2 jaar met een sportage 2.0 2009(kleur smart blue) gereden omdat er iemand het nodig vond om door het rood licht te rijden. paar keer overkop, gevolg total loss. na het ongeval ben ik op dit forum terecht gekomen en ben hier toch al wel wat te weten gekomen. het steekt hier allemaal goed in elkaar. greets ps: foto's volgen nog maar eerst even wat beter weer afwachten Quote
smetjesmee Posted March 3, 2011 Posted March 3, 2011 Welkom landgenoot! Join de alsmaar groeiende club 'Belgskes' op dit forum ! Veel leesgenot. Quote
Smart Posted March 5, 2011 Posted March 5, 2011 Welkom Mike, Gelukkig heb jij voor een kleur gekozen......! De meeste Belgen gaan voor zwart en wit, wat overigens geen kleuren zijn...hahaha! Veel lees- en postplezier! Quote
elmerblues Posted March 5, 2011 Posted March 5, 2011 De meeste Belgen gaan voor zwart en wit, wat overigens geen kleuren zijn...hahaha! Puur natuurkundig gezien heb je ongelijk Wit is een samensmelting van alle mogelijke kleuren en derhalve wel degelijk een kleur. Feitelijk zou je kunnen zeggen dat zwart eigenlijk geen kleur is. Quote
bigwade Posted March 5, 2011 Posted March 5, 2011 ik ben mike, woon in antwerpen (belgie) heb sinds gisteren mijn cee'd sw 1.6 ex met busines pack. en niet zoals alle andere belgen heb ik clyde blue als kleur genomen. Welkom hier en laat die foto's maar komen.. Als je die in je garage box plaatst is 980 pix breed en onder de 200Kb als jpg. een goeie! grtz! Quote
smetjesmee Posted April 1, 2011 Posted April 1, 2011 Knappe wagen ! Ziet er een sportieve bak uit. De prachtige velgen komen mooi uit op de witte kleur. Grtz, Kurt Quote
Recommended Posts