Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Volgende week gaat hij voor de APK, dus in bijna 4 jaar tijd ± 12.500 km per jaar verreden.

Geplaatst

Je hebt natuurlijk altijd baas boven baas.

Ik zit momenteel op 94.000 sinds augustus 2010, dat is gemiddeld rond 25.000 km/jaar.
Als ik de venga op 100.000 km heb maak ik wel een fotootje.

• Like 1
Geplaatst

Leuk joh. Ik rij niet meer zoveel km's.

Geplaatst

Als de Niro de vervanger wordt van de Venga, dan zeg ik.....laat maar komen!

Maar ik denk dat dit een concept blijft. Wel jammer.

when-will-2015-kia-sportage-be-available

Gast Warmentuuter
Geplaatst

is toch een pracht bak

He,he heb je het in de gaten dat de Venga een pracht bak is. :-)

Geplaatst

Vandaag auto voor een grote beurt + apk afgegeven - Venga 4 jaar nu - en kwam daar natuurlijk ongeschonden doorheen.

Wel wordt er een stuurschakelaar voor de cruise control besteld. Ik voel en zie (kilometerteller) bij inschakeling van de cruise

control teveel verschil in snelheid. Ook de gewilde tussenstappen zijn te groot en daardoor niet nauwkeurig af te stellen op de

juiste koerssnelheid. Ik gaf aan dat er mogelijk andere software geïnstalleerd moest worden, maar blijkbaar zien zij meer in het

vervangen van de stuurschakelaar. Iemand die ditzelfde probleem heeft ondervonden?

• Like 1
  • 2 weken later...
Geplaatst

Een nieuwe stuurschakelaar voor de cruisecontrol vanmiddag geïnstalleerd en zou nu goed moeten werken.

Had behoorlijke fluctuaties in de vast te houden snelheid. Volgens de monteur moet het nu goed zijn, want

hij heeft een testrit gemaakt. Ben dus erg benieuwd.

Wel een teleurstelling m.b.t. de update van de navigatie. De laatste systeemupdate wordt niet geïnstalleerd.

Daar had ik dus zelf ook last van. Nu kan er geen softwareupdate geplaatst worden. De dealer heeft het

voorgelegd aan KMNL. Er zit drie jaar garantie op de navi-unit en de auto is nu 4 jaar oud. Toch mag het niet
voorkomen dat er geen enkele update gedraaid kan worden. Even het beste resultaat afwachten, anders zelf

flink aan de bel trekken bij KMNL. Het zal goed komen.

Geplaatst

Zou mij dat lukken, ben erg timide hoor...!

Geplaatst

tja geen idee 

zet je een keer over je angst heen en kom op voor je zelf :wink:  :wink: 

en kruip daarna weer terug in je timide zelf  :-)  :-)

• Like 1
Gast Warmentuuter
Geplaatst

Zou mij dat lukken, ben erg timide hoor...!

O,o,o,o :-)

Geplaatst

Vandaag mijn rubberen sprietje mogen ontvangen uit Zuid Korea. Originele Hyundai verpakking. Kosten € 11,50 inclusief verzenden. Bij de dealer zomaar € 46,50!!

Liever naar de dealer gaat hier niet op.....

5y3ajy7y.jpgyjasyjer.jpg

• Like 2
Geplaatst

Ja, en dat voor zo'n rubber ding.....:wink:

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Ja, en dat voor zo'n rubber ding.....:wink:

tja heb duurdere ook gezien

Geplaatst

Ja, maar dit is zonder accu WT....

• Like 1
Geplaatst

Aardig.....ik werd net gebeld door de dealer dat de navi/audio geheel vervangen gaat worden, vanwege het niet kunnen laden van de navigatiesoftware. Dit had ik zelf in eerste instantie ook ontdekt en nu ook bevestigd gekregen. Hopelijk lukt het hen om voortijdig voor mijn vakantie deze alsnog in te bouwen. Al met al een prima service van KIA mag ik wel zeggen.

• Like 2
Geplaatst

Bij de cee'd van mijn zus hetzelfde verhaal, software update lukte niet. Na de tweede poging werd besloten de unit zelf te vervangen, plus een extra software update gratis. Heel netjes van de dealer.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• Like 3
Geplaatst

Er zijn ook positieve geluiden te horen m.b.t. de service en garantieafhandeling door dealers en KMNL. Ik ben in ieder geval tevreden over de manier van communiceren en actief handelen van mijn dealer, Wassink-Opgenoort in Doetinchem. Een dikke pluim.

• Like 2
Gast Warmentuuter
Geplaatst

Moet wel zeggen dat het updaten een aardig tijdje duurde.

De vorige keer was ik met een uur klaar.

Nu bij de dealer ruim een uur en drie kwartier.

Was een mega update denk ik maar het werkt goed.

Geplaatst

Dat is inderdaad een lange/grote update.

• 2 weken later...
Geplaatst

Dinsdag over een week wordt de nieuwe (refurbished?) radio/cd/navi geplaatst met de allerlaatste software.

Gelukkig ruim op tijd vóór de vakantie.

Ik hou jullie op de hoogte van mijn ervaringen. Tot nu toe in ieder geval naar tevredenheid. Brabantse Bea

zal mij wel weer in vol ornaat de weg wijzen naar mijn vakantiebestemming......

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...