Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Als hij überhaupt in Kroatië aankomt...

Van wat ik begrepen heb gaat er een zware magneet mee voor het magneetvissen.

Kan dus ook zomaar Zweden worden met die Kia Navigatie.

Ik denk dat we dit onderwerp beter in het Café verder kunnen behandelen, haha!

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Magneetvissen????. :-) :-) :-) :-) :-)

Bestaat dat nog.

Maar inderdaad een magneet kan best je kompas ontregelen van de navigatie ondanks de nieuwe update

Gelukkig is Zweden ook leuk.

Daar is de wegenwachthulp ook goed geregeld.

Geplaatst

Als hij überhaupt in Kroatië aankomt...

Van wat ik begrepen heb gaat er een zware magneet mee voor het magneetvissen.

Kan dus ook zomaar Zweden worden met die Kia Navigatie.

Ik denk dat we dit onderwerp beter in het Café verder kunnen behandelen, haha!

Vergeet je geen vignet voor Slovenië te kopen?

Ze zijn daar nogal erg fanatiek met het controleren hier op.

• Like 1
Geplaatst

Hahaha....ja ja magneetvissen. Het afgeschermde koffertje staat al klaar.

Ja, Venga is klaar voor de vakantie. Nog even een paar emmers water met een heerlijk ruikend sopje erover en we kunnen gaan.

We hebben inmiddels een paar tankstations aangestipt op onze route door Oostenrijk waar ze de Slovenie vignetten verkopen.

Dat gaat goedkomen. Bedankt voor de waarschuwing.

• Like 1
Geplaatst

Hahaha....ja ja magneetvissen. Het afgeschermde koffertje staat al klaar.

Ja, Venga is klaar voor de vakantie. Nog even een paar emmers water met een heerlijk ruikend sopje erover en we kunnen gaan.

We hebben inmiddels een paar tankstations aangestipt op onze route door Oostenrijk waar ze de Slovenie vignetten verkopen.

Dat gaat goedkomen. Bedankt voor de waarschuwing.

Smart Prettige vacantie.En succes met vissen Mooie sport

duske

Geplaatst

Dank je Duske. Mijn zoon gaat vissen en wij gaan samen magneetvissen.

Maar de vakantie duurt nog wel een aantal weken hoor.

Geplaatst

Off course....i told you personally!

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Hahahaha.....ik doel meer op dit! :boat:

Niet te hopen dat je een binnenvaartschip tegen komt tijdens het vissen :-) :-) :-)

160 kg trekkracht is niet niks.

Geplaatst

Ik heb er al drie de kant opgetrokken, inclusief het pontje bij Akersloot..... :D

Geplaatst

Wie kan mij helpen aan de bijgeleverde stickers bij de originele Kia dakdragers, in mijn geval de Venga?

Deze stickers geven exact de positie aan waar je je dakdragers moet installeren op de auto. Ik vind deze

stickers wel handig.

Echter zijn er, vermoedelijk, ná een uitdeukbeurt (hagelschade) twee stickers verdwenen. Deze stickers

worden geplakt achter de raamstijlen van de voor- en achterdeur (dus links+rechts). Deze stickers zijn

doorzichtig met een goudkleurige opdruk met de letters CL. Ze vallen daarmee bijna niet op.

Afmeting is ongeveer 12 x 6 mm.

Ik zou je zeer erkentelijk zijn. Ik kan natuurlijk altijd nog universele stickers gaan plaatsen, maar ik houdt

het liever altijd zo origineel mogelijk.

Zie bijgevoegd pdf. Het sickervel staat onder de dakdrager afgebeeld met 6 stickers.

Dakdragers Kia Venga v.a. 2010.pdf

• 2 weken later...
Geplaatst

Ben nu toch wel benieuwd waar hij is uitgekomen.

Zweden of Croatia...

Gisteren vertrokken....

Hé gast, VEEL PLEZIER DAAR !!

• 3 weken later...
Gast Warmentuuter
Geplaatst

Hoe is het magneetvissen afgelopen?

Of staat de magneet vast op de kofferbakbodem? :-)

Geplaatst

Kroatië was mooi, heerlijk weer en eten en vooral genieten met heerlijke wijn en bier.

Hahaha, magneet stond inderdaad op de bodemplaat gedurende de reis. De magneet

was helaas vanwege de rotsachtige bodem niet echt een succes. Maar we gaan er zeker

nog mee op pad in NL.

Geplaatst

Stond weer mooi te shinen in Zundert...

Witte poetsstrepen op het kunststof ook alweer weg....

Man, wat moet jij gelukkig zijn...

Geplaatst

Heel erg gelukkig. Minimale inspanning met maximaal resultaat......

Geplaatst

Een stoomapparaat van € 10,00 bij de Marskramer om de poriën te openen van het zwarte kunststof,

detailer (rode fles) voor de verwijdering van de ingekoekte wax en interieurreiniger voor de finishing (shining) touch.

Geplaatst

Een stoomapparaat van € 10,00 bij de Marskramer om de poriën te openen van het zwarte kunststof,

detailer (rode fles) voor de verwijdering van de ingekoekte wax en interieurreiniger voor de finishing (shining) touch.

Klinkt goed, wil ik dus ook nog een keer in mijn collectie, gebruikte tot nu toe altijd ontvetter. Ziet er goed uit je auto.

Ey nog een vraag tijd geleden was ik je topic aan het lezen, toen had je het nog over het gebruik van de Venga 8.xl op 100km als je rond de 120km/u rijdt.. is dit nog steeds zo of is dit al iets verbeterd?

Geplaatst

Nee, verbruik is nog steeds 8.0/8.5L bij 120km. Vandaag de ecotour gedaan richting Zundert.

Ik haalde een (voor mij) uitzonderlijke 6.3L/100km.

Geplaatst

Nee, verbruik is nog steeds 8.0/8.5L bij 120km. Vandaag de ecotour gedaan richting Zundert.

Ik haalde een (voor mij) uitzonderlijke 6.3L/100km.

Opmerkelijk... 8,0-8,5 is echt hoog.. dat heb ik nog nooit gehaald toen met de Venga.. ben toch wel benieuwd waar het verschil zit.. jij hebt een luxere versie met climate control, wellicht speelt dat mee.

6,3 is erg netjes, was dat ook 120km/u? Dan speelt toch temperatuur erg mee, maar je had airco ook aan...

of zou het toch door het kleien komen..? ;) zo glad

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...