Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vandaag is de radio/cd/navi vervangen door een ander exemplaar. Keurig netjes allemaal en geen beschadigingen. De kaartupdate is een feit en ik heb deze voor de komende jaren afgekocht voor € 169,00! Ik dacht dat het € 199,00 was, maar men was zeer stellig. Nou, wie ben ik dan om te zeuren?

Ik had trouwens geheel onder garantie een nieuwe Carens mee als leenauto. Deze koppeling rookte niet trouwens.....wel zo prettig!

Nog even een bevestiging of ik de nieuwste update geïnstalleerd heb gekregen! Wie kan dit bevestigen?

y9uqyse6.jpg

• Like 2
Geplaatst

Ja, ben er blij mee bw en inderdaad keurig opgelost door de dealer, vooral ook omdat er normaal gesproken maar 3 jaar garantie zit op audio. De dealer vond het alleen te gek voor woorden dat er geen software geïnstalleerd kon worden en KMNL ging erin mee.

SM, bedankt! Gelukkig nu helemaal up-to-date.

• 9 maanden later...
Geplaatst

Vorige week mijn auto weggebracht voor twee garantiegevallen en een update van de navi.

De garantiegevallen betroffen het niet goed sluiten van het panoramadak en het slechte beeld

van de achteruitrijcamera.

Het panoramadak sluit weer als een tierelier. Het dak zat achterop te strak, waardoor deze

langzaam weer sloot. Deze is afgesteld en gesmeerd....en dat is te merken! Mensen die dezelfde

problemen constateren met hun panoramadak, hup naar de dealert!

De achteruitrijcamera is getest. Alleen de gekleurde belijning was nog zichtbaar op een zwart

scherm. Eerst was er een wazig beeld wat dus is overgegaan naar een zwart beeld. Door middel

van een software update van de camera (kwistnie dat het kon!) is nog geprobeerd om het beeld

te herstellen, maar dat mocht helaas niet baten. Ook de belijning was daarmee verdwenen.

Het probleem is voorgelegd aan de coulance-afdeling en er is een nieuwe camera besteld.

Dit wordt een vervanging 'klaar terwijl u wacht'. Een leenauto werd grateloos beschikbaar gesteld.

Top geregeld door de dealer!

• Like 1
  • 2 weken later...
Geplaatst

Gisteren de auto gebracht om de achteruitrijcamera te vervangen door een nieuwe. Deze is onder garantie vervangen. Ik kon erop wachten en binnen een uur zat ik weer in mijn auto. Ik kan nu weer met een helder beeld de wereld inkijken.....

Minder leuk was het dat ik deze week de eerste marter in mijn auto heb mogen ontvangen. Hij (zij) heeft flink zitten knagen waardoor de xenonverlichting en de ledverlichting het niet meer deed. Daarnaast was de ommanteling van een slang en de afscherming van de  isolatie onder het dashboard aangevroten. Gelukkig heb ik de xenonverlichting zelf gerepareerd. Nu twee marterverschrikkers via Conrad besteld (ook voor mevrouw smart) en deze maar onder motorkap plaatsen.

Het wc-blokje met citroengeur moet in de tussentijd de honneurs waarnemen.....

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Dat is balen.

Op één of andere manier zijn die marters gek op Koreaans rubber.

De marterverschrikker van conrad heb ik zelf in mijn vorige auto gehad en geen last gehad. 

Op een andere media had ik ook geschreven hoe ik dat ook getest had.

Doe ik nu niet...... vraag dat maar 7 juni. :-)

Er hangt nu een WC blokje onder de klep.

Doet ook zijn werk. 

Geplaatst

Het is de geur waar ze op af komen. Er zit tegenwoordig zetmeel en speciale (vis)oliën in de ommanteling van de kabels.

Blijkbaar zijn ze dol op Japanse en Koreaanse auto's, die hier veel gebruik van maken.

Geplaatst

Gelukkig heb ik de xenonverlichting zelf gerepareerd. Nu twee marterverschrikkers via Conrad besteld (ook voor mevrouw smart) en deze maar onder motorkap plaatsen.

Dat is erg vervelend om niet te zeggen goed balen.

Dat toilet blokje heb ik al geruime tijd onder de motorkap en werkt schijnbaar toch erg goed.

Auto staat in de garage (aan de achtertuin)

Tevens ook geen last van olifanten in de tuin.

Grtz.

Specialmde

• Like 1
Geplaatst

Gelukkig werkt het dus ook op olifanten...in de tuin.....!

Geplaatst

Gelukkig werkt het dus ook op olifanten...in de tuin.....!

Ik heb tenminste tot op heden nog geen olifanten in mijn tuin gezien, dus het werkt wel   :-)   :-)   :-)

Maar alle gekheid op een stokje, het is wel vervelend dat er zoveel is aangevroten door die K&@#$ beesten.

Heb je inmiddels alles weer gerepareerd ?

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

De xenonverlichting is voor nu gerepareerd. Er zal in ieder geval een nieuwe kabel in moeten. Twee marterverschrikkers besteld en van de week installeren in beide auto's.

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Dat toilet blokje heb ik al geruime tijd onder de motorkap en werkt schijnbaar toch erg goed.

Tevens ook geen last van olifanten in de tuin.

---------------------------------

Kijk wel uit met Olifanten.

Die kunnen niet tegen WC blokjes.

Schijnen hier een neus voor te hebben. :-)

Geplaatst

Minder leuk was het dat ik deze week de eerste marter in mijn auto heb mogen ontvangen. Hij (zij) heeft flink zitten knagen waardoor de xenonverlichting en de ledverlichting het niet meer deed. Daarnaast was de ommanteling van een slang en de afscherming van de  isolatie onder het dashboard aangevroten. Gelukkig heb ik de xenonverlichting zelf gerepareerd. Nu twee marterverschrikkers via Conrad besteld (ook voor mevrouw smart) en deze maar onder motorkap plaatsen.

Verhuizen is ook een optie :wink:

• Like 1
Gast Warmentuuter
Geplaatst

Verhuizen is ook een optie :wink:

Er zijn nog wat huisjes in WaZ

Geplaatst

Ja, maar al dat gespuis wat er rondloopt...het zijn net Japanners op zoek naar het beste plaatje! :vorigepost

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Ja, maar al dat gespuis wat er rondloopt...het zijn net Japanners op zoek naar het beste plaatje! :vorigepost

Tja......

IMG_1175.jpg

Maar ze zijn wel aardig hoor.
Gast Warmentuuter
Geplaatst

In WAZ lopen voornamelijk poolse vissers op de pier.

Dialect WaZ lijkt op Pools. :-)

Geplaatst

Zitten jullie mijn topic te vervuilen....?

cool-gifs-eccbc87e4b5ce2fe28308fd9f2a7ba

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...