Ysie Geplaatst 6 Juni, 2011 Geplaatst 6 Juni, 2011 Proficiat met je kofferset!!! Was een leuke topic!!!!
harter Geplaatst 6 Juni, 2011 Geplaatst 6 Juni, 2011 Hahahahaha nou ja dat was het laatste wat ik had verwacht dat ik zou winnen. Ik heb echt nog nooit iets gewonnen met een wedstrijd. . En allemaal heel erg bedankt voor jullie spontane reacties. :adanku: Trouwens kan eindelijk melden dat ik nu echt iets van KIA heb. Nu alleen de auto nog.
Specialmade Geplaatst 8 Juni, 2011 Geplaatst 8 Juni, 2011 Hahahahaha nou ja dat was het laatste wat ik had verwacht dat ik zou winnen. Ik heb echt nog nooit iets gewonnen met een wedstrijd. . En allemaal heel erg bedankt voor jullie spontane reacties. :adanku: Trouwens kan eindelijk melden dat ik nu echt iets van KIA heb. Nu alleen de auto nog. Harter, Van harte gefeliciteerd met je gewonnen kofferset voor de Sportage. Hoop van je er veel plezier van mag hebben. Je hebt eerder nog nooit iets gewonnnen, nu dan de hoofdprijs groet Specialmade
bigwade Geplaatst 11 Juni, 2011 Topic Starter Geplaatst 11 Juni, 2011 harter, Ron heeft ze vandaag opgehaald. Ron en familie, veel plezier ermee ! en ik zal duimen dat jullie tuut snel komt ! grtz!
Alex VB Geplaatst 12 Juni, 2011 Geplaatst 12 Juni, 2011 Was inderdaad een leuke actie...Misschien weer zo iets opstarten met andere leuke dingen mbv KIA NL of KIA BE..
harter Geplaatst 12 Juni, 2011 Geplaatst 12 Juni, 2011 harter, Ron heeft ze vandaag opgehaald. Ron en familie, veel plezier ermee ! en ik zal duimen dat jullie tuut snel komt ! grtz! Klopt helemaal. Mooie rit gehad naar het midden van het land. Erg grappig om elkaar dan in het echt te ontmoeten en de hand te schudden. Heb zelfs (als wachtende op een Sportage) nog even kunnen genieten van de mooie bolide van BW en ook gelijk maar even achter het stuur gekropen was alweer zo lang geleden. Maar BW nogmaals heel hartelijk dank voor dit hele leuke topic en gebaar. Ben zeer tevreden met het kofferset terug naar huis gegaan, tenminste na een kleine tussenstop bij de Makro op de hoek. Want ja de vrouw moet je ook tevreden houden he Allen nogmaals bedankt voor de spontane reacties.
Alex VB Geplaatst 12 Juni, 2011 Geplaatst 12 Juni, 2011 Leden! Omdat het kofferset is afgehaald sluit ik dit topic. Ik wens Harter en zijn familie veel plezier met deze prijs. Houdt het forum in de gaten.. er zullen ongetwijfeld nog enkele verrassingen volgen..
Aanbevolen Berichten