2011-sportage Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Hoe vergaat het de Sportage bezitters die een stuur probleem hebben met hun auto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bowie97 Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 Ik weet niet of de pol nog aangepast kan worden. Er zijn sportage die alleen een software update hebben gehad en geen stuurhuis correctie en er zijn enkele die bijde hebben gehad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2011-sportage Posted June 1, 2011 Author Share Posted June 1, 2011 Ik weet niet of de pol nog aangepast kan worden. Er zijn sportage die alleen een software update hebben gehad en geen stuurhuis correctie en er zijn enkele die bijde hebben gehad. Hoi Bowie 97 ik zie even niet waar ik de mogelijkheid om de pol te wijzigen Link to comment Share on other sites More sharing options...
harter Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 Misschien beetje off-topic maar vraag me eigenlijk iets af. Hoe gaat Kia nu om met de auto's die nog moeten worden uitgeleverd. Doen ze dit nu inclusief modificatie en update of .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
digital8 Posted June 3, 2011 Share Posted June 3, 2011 Domme vraag misschien maar wat houd de stuurhuis modificatie eigenlijk in..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
smetjesmee Posted June 3, 2011 Share Posted June 3, 2011 Domme vraag misschien maar wat houd de stuurhuis modificatie eigenlijk in..? Er blijken problemen te zijn met het stuurgedrag van bepaalde SP3's. Sommige eigenaars ervaren veel problemen, andere minder, en een paar zelfs niets. Om aan die problemen te verhelpen werd een softwarematige oplossing gezocht en sinds kort wordt er ook een hardware-oplossing voorgesteld, deze in de vorm van een stuurhuismodificatie. Kijk hier eens voor meer info: http://www.kiaclub.nl/topic/5443-sturen-sportage/page__view__findpost__p__61450 Om vanaf het begin mee te zijn lees je best gans het topic "sturen sportage": http://www.kiaclub.nl/topic/5443-sturen-sportage/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted June 4, 2011 Share Posted June 4, 2011 Mensen omdat er al een topic is mbt het stuurprobleem van de Sportage lijkt ht mij verstandiger daar ook de eventuele oplossing die geboden is en de ervaring daarvan te plaatsen. Dit topic wordt gesloten.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts