Jump to content

Digitale Werkplaatshandboeken Kia

sandrop

Recommended Posts

Iemand een digitale handleiding van de Cee'd (2009)

Grazie

Bedoel je een digitaal instructieboekje of een digitaal werkplaatshandboek?

Digitale instructieboekjes vindt je hier!

• 2 months later...
  • 2 months later...

Ik Ben op zoek naar een intercoeler voor mijn sorento van 2006 credi 170pk diesel

Het gaat om type : 28190-4A470 blokmaat 420-117-90 , deze type is bijna niet te vinden tegen een redelijk prijs en helemaal niet als tweede hand .heb de hele dag op internet naar gezocht zonder success, het schijnt dat 2 types zijn van 2006 met 2 verschillende blokmaten, na. 450-100-90 en 420-117-90 . van de eerste zijn er meer dan genoeg te krijgen ,maar 420-117-90 zijn zeer zeldzaam,

Voordat achter kwam dat 2 type bestonden had ik de verkeerde al besteld, hij is nog niet binnen misschien past deze type ook wel,dus maar afwachten . Weer en typisch grengeval van wisseling van onderdeel dat just onder mij auto is.

Heeft iemand wat tips voor mij ???

Ik Ben op zoek naar een intercoeler voor mijn sorento van 2006 credi 170pk diesel

Het gaat om type : 28190-4A470 blokmaat 420-117-90 , deze type is bijna niet te vinden tegen een redelijk prijs en helemaal niet als tweede hand .heb de hele dag op internet naar gezocht zonder success, het schijnt dat 2 types zijn van 2006 met 2 verschillende blokmaten, na. 450-100-90 en 420-117-90 . van de eerste zijn er meer dan genoeg te krijgen ,maar 420-117-90 zijn zeer zeldzaam,

Voordat achter kwam dat 2 type bestonden had ik de verkeerde al besteld, hij is nog niet binnen misschien past deze type ook wel,dus maar afwachten . Weer en typisch grengeval van wisseling van onderdeel dat just onder mij auto is.

Heeft iemand wat tips voor mij ???

ik denk dat je je vraag beter in een eigen topic kunt stellen deze gaat over werk plaats handboeken 

dan maak je ook meer kans op een juist antwoord 

• 3 months later...
  • 4 weeks later...

Ik ben al tijden op zoek naar een werkplaatshandboek voor de Kia Rio (eerste versie). Erg frustrerend dat die niet te krijgen zijn, dat maakt 't voor de hobbyklussel soms wel lastig. Nu heb ik een aardige kia garage om de hoek die me af en toe wel helpen, maar met een eigen boek zou 't klusleven soms wel makkelijker zijn. Weet iemand hoe ik aan zo'n handboekkan komen?

• 5 years later...

Toevallig kom ik hier op een al wat ouder draadje over digitale werkplaatshandboeken.

Zijn die (nog) ergens te downloaden? Ik zijd sinds een klein jaartje een e-Niro en zou het fijn vinden als ik daarvan het werkplaatshandboek heb!

6 uur geleden, Hippe lip zei:

Toevallig kom ik hier op een al wat ouder draadje over digitale werkplaatshandboeken.

Zijn die (nog) ergens te downloaden? Ik zijd sinds een klein jaartje een e-Niro en zou het fijn vinden als ik daarvan het werkplaatshandboek heb!

Werkplaats handboeken van een E-Niro dat kun je voorlopig nog wel even vergeten helaas 

de e-Niro is nog veels te nieuw en Kia houd dat best goed verborgen 

• Like 1

• 1 month later...
  • 2 years later...