Ingridve Geplaatst 24 Mei, 2011 Geplaatst 24 Mei, 2011 beste kia rijders zelf ben ik hier nieuw ik word de trotse eigenaar van een sportage hier in vlaanderen heeft kia belgium een voorstel gedaan aan alle wachtenden. en dat zijn er heel veel, de levertijden lopen een maand of zelfs twee maand uit. iedereen die wacht mag een kia soul reserveren en er met rijden tot ze de nieuwe wagen hebben. het addertje onder het gras is dat het 199euro kost voor een maand. maw twee maand wachten kost bijna 400 euro , een bedrag dat je betaalt voor een wagen die de uwe niet word. Hoe zit het in nederland hiermee en zijn de goede replieken over de sportage waarhied, ik hoop het. MVG FILE Hallo , Heb deze brief maandag ook gekregen , wij wachten nu 4 maanden ,besteld op 16 jan. sportage 1.6 fusion , dark gun metal ,lederen zetels ,parkeersensoren voor en achter ,afneembare trekhaak . groetjes , Ingrid Quote
gentenaar Geplaatst 24 Mei, 2011 Geplaatst 24 Mei, 2011 die 199 euro is niet veel idd, maar voor hetzelfde geld was u al aan het betalen voor uw nieuwe wagen mochten ze die op tijd leveren, nu betaalt u weinig maar wel voor een wagen die de uwe niet word. daarom dat mijn garage geen geld vraagt voor de soul want na 25procent van de afgesproken levertermijn , bij ons is dat dus 1 maand , kan ik afzien van de aankoop zonder enige kost. en dan zitten zij met een probleem. mvg file Quote
Kingbee Geplaatst 24 Mei, 2011 Geplaatst 24 Mei, 2011 Hallo mede-kia rijders of mede-kia wachters! Gisteren bericht gehad van de lease maatschappij, na veel pijn en moeite hebben ze van de dealer te horen gekregen dat de auto sowieso in juni geleverd gaat worden. Dit had de dealer dan weer van Kia NL te horen gekregen. Of het begin of eind juni gaat worden kan men nog niet zeggen maar wel dat het juni gaat worden! De 1.6 GDI Executive PP Phoenix Silver +Navi is 16 feb besteld. Als het ergens halverwege juni wordt ben ik al lang blij! Quote
Broosje Geplaatst 24 Mei, 2011 Geplaatst 24 Mei, 2011 Hallo mede-kia rijders of mede-kia wachters! Gisteren bericht gehad van de lease maatschappij, na veel pijn en moeite hebben ze van de dealer te horen gekregen dat de auto sowieso in juni geleverd gaat worden. Dit had de dealer dan weer van Kia NL te horen gekregen. Of het begin of eind juni gaat worden kan men nog niet zeggen maar wel dat het juni gaat worden! De 1.6 GDI Executive PP Phoenix Silver +Navi is 16 feb besteld. Als het ergens halverwege juni wordt ben ik al lang blij! Hoi, Ik kreeg dezelfde info, zou deze maand geproduceerd worden, in juni geleverd, hopelijk begin juni Quote
toy Geplaatst 26 Mei, 2011 Geplaatst 26 Mei, 2011 hallo, zijn er al weer sportages uitgeleverd? en hoe lang heeft het geduurd? wil er net als iedereen graag in rijden :( Quote
arabica Geplaatst 26 Mei, 2011 Geplaatst 26 Mei, 2011 Hoi, Gisterenavond telefoontje gehad van de dealer (in Nijkerk), mijn 1,6 xcutive pluspack Sirius Silver zal volgende week zaterdag geleverd worden. Ik had hem begin februari besteld dus valt dat niks tegen. Ben benieuwd of hij net zo lekker rijdt als de demo Quote
vand.m Geplaatst 26 Mei, 2011 Geplaatst 26 Mei, 2011 Vast gefeliciteerd! Dus zo 4 maanden gewacht! Valt wel mee toch? Veel plezier en veilige km`s. Groet, vand.m Quote
Ingridve Geplaatst 26 Mei, 2011 Geplaatst 26 Mei, 2011 Hoi , Heb gisteren telefoon gehad van mijn dealer en heeft gezegd dat onze Sportage eind Juni bij hem in de garage zal staan . Allee het aftellen is begonnen !!!!! Sportage 1.6 fusion , dark gun metal , lederen zetels , parkeersensoren voor en achter , afneembare trekhaak . besteld op 16 januari. Het is alsof ze de weg naar de Sportage 1.6 gevonden hebben in Belgie . Groetjes , Ingrid Quote
Sage2011evoque Geplaatst 26 Mei, 2011 Geplaatst 26 Mei, 2011 ik ben wachtende van 15jan de datum dat ik mijn sportage besteld heb, het ging 4maand duren nu is nog steeds niets verder gehoord heb van de leveringsdatum die normaal op 15juli ging plaatsvinden 2maand later dan voorzien heb ik een mail gestuurd? Deze kreeg ik terug als antwoord Beste, Het orderboek is vijf maal groter dan de verkoopsdoelstelling! U bent één van de duizenden nieuwe Kia Sportage klanten. De Europese productie eenheid van deze succesvolle nieuwkomer kan de vraag niet aan en we moeten vaststellen dat we er niet in slagen de afgesproken leveringstermijnen na te komen, waarvoor onze oprechte excuses. Wij zijn momenteel niet bij machte een exacte leveringsdatum door te geven. Wij begrijpen dat dit antwoord niet voldoet aan uw verwachtingen, maar weet dat wij samen met uw KIA verdeler alles in het werk stellen om u zo snel mogelijk te beleveren. Met onze oprechte excuses voor het ongemak en steeds tot uw dienst, Mathilde de Villenfagne KIA Motors Belgium Sales & Network Assistant Tel: +32 2 7090062 z Fax: +32 2 2050267 z E-mail: mdv@kia.be Quote
Ricky Geplaatst 26 Mei, 2011 Geplaatst 26 Mei, 2011 Hoi mede Sportage fans. Vandaag eindelijk het goede nieuws mogen ontvangen. Mijn Casa White Sportage 1.6 GDI plus pack plus nav pack plus 19 inch wielen is eindelijk binnen. Besteld 24 januari wordt geleverd 3 juni. Wat mij wel van het hart moet is het volgende heb begrepen van diverse klanten van dit bedrijf dat wanneer je jou auto hier ophaald je geen bloemetje of taart krijgt als extratje vind ik vreemd aangezien mijn ervaring is dat dit bij andere merken wel gebeurf. Maar ach het voornaamste is ik krijg hem volgende week jippie. 1 Quote
Broosje Geplaatst 26 Mei, 2011 Geplaatst 26 Mei, 2011 YESSSSSSSSSS! Hier nog een blije toekomstige Sportage-rijder. De dealer has made my day, belde vandaag, auto is binnen! Levering 4 juni a.s. Kan niet meer wachten! Ervaringen en foto's worden uiteraard gedeeld. Quote
Ysie Geplaatst 26 Mei, 2011 Geplaatst 26 Mei, 2011 Proficiat aan alle twee,zullen wij nog lekker gezellig wachten . Geniet er maar van en zeker FOTO'S tonen!!!!!!! Quote
tammeke77 Geplaatst 26 Mei, 2011 Geplaatst 26 Mei, 2011 Hoi , Heb gisteren telefoon gehad van mijn dealer en heeft gezegd dat onze Sportage eind Juni bij hem in de garage zal staan . Allee het aftellen is begonnen !!!!! Sportage 1.6 fusion , dark gun metal , lederen zetels , parkeersensoren voor en achter , afneembare trekhaak . besteld op 16 januari. Het is alsof ze de weg naar de Sportage 1.6 gevonden hebben in Belgie . Groetjes , Ingrid Oh dan heb jij meer geluk, ik heb gebeld naar Kia Belgie zelf en ze hebben me gezegd juni of juli maar het kan ook augustus worden. Heb ook ne fusion 1.7 cdri fusion, Black Pearl besteld op 07/01/2011. maar ben blij voor u, laat het aftellen maar beginnen. Kijk ook uit naar dat moment Groetjes Tammeke Quote
Si2000 Geplaatst 26 Mei, 2011 Geplaatst 26 Mei, 2011 Ee hele goedeavond allemaal, Net gebeld door mijn dealer van der Sluis Spijkenisse dat mijn Sportage binnen is.......... en dat ik hem naar alle waarschijnlijkheid woensdag kan komen halen. Moet nog op kenteken worden gezet. Heb hem besteld op 9 april en nu al binnen, ongelofelijk maar waar. Leverdatum was juli/aug dus het gaat rap nu. een kleine twee maanden moeten wachten, sorry voor diegene welke al langer wachten. Ik ga een goed weekend tegemoet en dan rijden maar. Groet Marc Quote
kristof Geplaatst 26 Mei, 2011 Geplaatst 26 Mei, 2011 Si2000 gefeliciteerd, maar ik denk dat broosje zijn lijstje eens naar de fabriek in slovakije moet mailen, want er klopt toch iets niet denk ik ik wacht al 4 maand en moet minimum nog 2 maand wachten en waarschijnlijk nog 3-4 maand en dan zijn er hier mensen die hem na 2 à 3 maand al geleverd krijgen. Toch niet logisch hè! Als je mailt naar kia belguim dan krijg je een mail terug dat ze er 5 maal meer verkochten als verwacht, blijkbaar een basis mailtje dat ze naar iedereen sturen. Eerste kia maar heb er toch niet echt een goed oog in voor de kia als de service zich zo voort is dit niet echt veel belovend! Quote
Si2000 Geplaatst 26 Mei, 2011 Geplaatst 26 Mei, 2011 Hallo, Toy, ik was zelf ook verbaast . Ik heb besteld: Sportage 1.6 GDI X-ecutive met PlusPack in de mooie kleur Sand Track. Kristof, De leverings datum van de modelen (uitvoeringen) snap ik ook niets van, zei het ook tegen mijn dealer en deze kon er zelf ook geen touw aan vast knopen. Hij zit zelf op meer sportage`s te wachten welke eerder zijn bestelt. Er zit totaal geen logica in. Neemt niet weg dat ik erg blij ben . Groet Marc. Quote
Sage2011evoque Geplaatst 27 Mei, 2011 Geplaatst 27 Mei, 2011 net kia Belgium aan de lijn gehad, ik belde voor even meer duidelijkheid, ze weten zelf niet wat doen daar? nu zeggen ze dat de mensen die januari besteld hebben, dat de productie van hun wagen in juni en juli begint, dus dat kan zelf augustus zijn dat hij geleerd wordt vertelde ze mij!!!!!! Hopelijk is hun servivce beter achteraf! greetzzz Quote
scorpioshuma Geplaatst 27 Mei, 2011 Geplaatst 27 Mei, 2011 Misschien dat iemand een Sportage 1.6 GDI X-ecutive met PlusPack in de mooie kleur Sand Track geannuleerd heeft ?? Quote
vand.m Geplaatst 27 Mei, 2011 Geplaatst 27 Mei, 2011 Hoi Marc, Ook van mij gefeliciteerd. Veel veilige km`s! Als Spijkenisser zal ik je ongetwijfeld een keer zien rijden. Heb mijn SP3 2.0 automaat,Casa White, PP,nav. eind maart besteld. Niet in Spijkenisse maar tijdens een actie in Breda waar ik toevallig was.Had al wel een tijdje lopen kijken maar waren nog niet van plan te gaan kopen.Maar goed, we hebben het toch gedaan. Te mooi om niet te doen! Gisteren ben ik gebeld dat er (nog) niets bekend is. Op de bon 6 maanden/zsm.Ik hoop uiteraard het laatste! Ben ook benieuwd wat het kenteken van jou gaat worden. Nou veel plezier en geniet ervan! Groet, vand.m Quote
solo Geplaatst 27 Mei, 2011 Geplaatst 27 Mei, 2011 Besteld 15 januari 2011. Wordt geleverd op 8 juni. 1.6 GDI X-ecutive plus pack + afneembare trekhaak. Dark Gun Quote
Marsman Geplaatst 27 Mei, 2011 Geplaatst 27 Mei, 2011 Eindelijk !!! Zojuist bericht gehad dat mijn Sportage bij de dealer staat. Vrijdag 3 juni om 10.00 uur kan ik hem ophalen. Het is een 1.6GDI X-Ecutive Plus Pack Dark Gun Metal en hij is besteld op 23 januari. Dus al met al heeft het ruim 4 maanden geduurd. Quote
smoki Geplaatst 27 Mei, 2011 Geplaatst 27 Mei, 2011 Meneer, Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen. De lancering van de nieuwe KIA Sportage is een ongelooflijk commercieel succes. Het orderboek is vijf maal groter dan de verkoopsdoelstelling! U bent één van de duizenden nieuwe Kia Sportage klanten en dus ongetwijfeld in blijde verwachting van uw nieuwe wagen. De Europese productie eenheid van deze succesvolle nieuwkomer kan de vraag niet aan en we moeten vaststellen dat we er niet in slagen de afgesproken leveringstermijnen na te komen, waarvoor onze oprechte excuses. Wij houden er ook aan u te melden dat uw KIA verdeler in geen geval verantwoordelijk is voor de vertraging. Mocht u mobiliteitsproblemen ondervinden vanwege deze vertraging dan bieden wij, samen met uw KIA verdeler graag een budgetvriendelijke oplossing onder de vorm van een KIA Soul inloopwagen voor slechts 199 euro/maand btw inbegrepen. Hiervoor dient u contact op te nemen met uw Kia verdeler. Alleen hij kan met u concrete afspraken maken. Wij begrijpen dat dit antwoord niet voldoet aan uw verwachtingen, maar weet dat wij samen met uw KIA verdeler alles in het werk stellen om u zo snel mogelijk te beleveren. Met onze oprechte excuses voor het ongemak en steeds tot uw dienst, Mathilde de Villenfagne KIA Motors Belgium Sales & Network Assistant Tel: +32 2 7090062 z Fax: +32 2 2050267 z E-mail: mdv@kia.be BULSHIT BULSHIT BULSHIT KIA KLANTENSERVICE IS BULSHIT BULSHIT BULSHIT Quote
Si2000 Geplaatst 27 Mei, 2011 Geplaatst 27 Mei, 2011 Misschien dat iemand een Sportage 1.6 GDI X-ecutive met PlusPack in de mooie kleur Sand Track geannuleerd heeft ?? Hallo, Dat zou zomaar kunnen, mijn voordeel dan maar Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.