sagem Geplaatst 1 Juli, 2011 Geplaatst 1 Juli, 2011 Dag mensen, Ik heb eind maart een kia sportage 1.6 executive plus pack met panoramadak besteld. Afgelopen donderdag is die geleverd bij de dealer. Ik ben gisteren wezen kijken hij ziet er geweldig uit. Ik kan 'm donderdag 8 juli ophalen. Veel geduld voor mensen die nog even moeten wachten... Quote
Preston Geplaatst 2 Juli, 2011 Geplaatst 2 Juli, 2011 Ik kan 'm donderdag 8 juli ophalen. Check nog even of je een typefout gemaakt hebt of dat je de verkeerde dag in gedachten heb. Het is Donderdag de 7e OF Vrijdag 8 juli. Het viel me op omdat ik de SP3 ZATERDAG 9 juli op kan halen... Voor mij nog 8 nachten slapen !!! Quote
Ingridve Geplaatst 2 Juli, 2011 Geplaatst 2 Juli, 2011 Hallo , Ik denk dat het de beurt is aan de SP3 1.6. want ze komen precies allemaal binnen . Dit was me al eerder opgevallen , dat ze in blokken komen . Dan zal de 1.7. de volgende zijn denk ik ,dan de 2.0. en zo verder. groetjes Quote
sagem Geplaatst 2 Juli, 2011 Geplaatst 2 Juli, 2011 Check nog even of je een typefout gemaakt hebt of dat je de verkeerde dag in gedachten heb. Het is Donderdag de 7e OF Vrijdag 8 juli. Het viel me op omdat ik de SP3 ZATERDAG 9 juli op kan halen... Voor mij nog 8 nachten slapen !!! klopt, 7 juli donderdag kan ik ophalen. Quote
chip Geplaatst 3 Juli, 2011 Geplaatst 3 Juli, 2011 mijn wachttijd zit er op maar mijn daeler weet nog steeds van nieks het wachten begint mijn keel uit te hangen . ik snap het niet dat die daelers van nieks weten da maak je mij ni wijs Quote
harter Geplaatst 3 Juli, 2011 Geplaatst 3 Juli, 2011 mijn wachttijd zit er op maar mijn daeler weet nog steeds van nieks het wachten begint mijn keel uit te hangen . ik snap het niet dat die daelers van nieks weten da maak je mij ni wijs Ach mij is bij de koop op 5 februari ook 3 tot 4 maanden beloofd en zit nu ook op 5 maanden. Maak je niet druk heeft geen zin je kan er tot niets aan veranderen. Gewoon wachten hij komt vanzelf en zeg nou zelf wat is het alternatief. Een andere auto kopen die je eigenlijk niet wilt (anders had je die toen wel gekozen)en dan weer opnieuw in de wachtkamer. Geniet van de zon Quote
vand.m Geplaatst 3 Juli, 2011 Geplaatst 3 Juli, 2011 Ach mij is bij de koop op 5 februari ook 3 tot 4 maanden beloofd en zit nu ook op 5 maanden. Maak je niet druk heeft geen zin je kan er tot niets aan veranderen. Gewoon wachten hij komt vanzelf en zeg nou zelf wat is het alternatief. Een andere auto kopen die je eigenlijk niet wilt (anders had je die toen wel gekozen)en dan weer opnieuw in de wachtkamer. Geniet van de zon Toevallig ook in Breda besteld? Ik heb ook panoramadak ook 2.0 maar X-ecutive automaat,PP en Nav.en dan geen Black Pearl maar Cassa White. Waar de verschillen in levering inzitten,geen idee. Verwachte levertijd was bij mij toen 6 maanden. Zit nu op iets meer dan 3 maanden. Maar ik blijf hopen op eerder omdat ik dit hier ook al een paar keer heb zien gebeuren. Maar zal vast niet meer zo lang voor je duren. Groet, vand.m Quote
witte Geplaatst 3 Juli, 2011 Geplaatst 3 Juli, 2011 Hallo , Ik denk dat het de beurt is aan de SP3 1.6. want ze komen precies allemaal binnen . Dit was me al eerder opgevallen , dat ze in blokken komen . Dan zal de 1.7. de volgende zijn denk ik ,dan de 2.0. en zo verder. groetjes ik hoop dat je gelijkt hebt ingrid ik heb 1.7 besteld groetjes Quote
gentenaar Geplaatst 3 Juli, 2011 Geplaatst 3 Juli, 2011 de onze besteld eind januari en nog steeds geen nieuws over eventuele productie. ook een 1.6 benzine . heb eerder de indruk dat sommige dealers meer druk kunnen uitoefenen dan anderen. ofwel worden er bepaalde personen voorgenomen omdat ze anders van de aankoop afzien zoals een vriend van mij die hyundai besteld had. hij zette zijn dealer wat onder druk en ineens was zijn wagen binnen de 14 dagen ter plekke. Hopelijk ben ik mis want moet zeggen da Quote
gentenaar Geplaatst 3 Juli, 2011 Geplaatst 3 Juli, 2011 het op mijn zenuwen begint te werken. MVG FILIP PS: sorry voor de tekstonderbreking Quote
Ysie Geplaatst 3 Juli, 2011 Geplaatst 3 Juli, 2011 Ja, ik heb de mijne besteld op 10 januari. Vorige wagen verkocht ook rond deze periode met voorwaarde van 5 maand wachten tot mijn nieuwe wagen geleverd was. Nu heb ik mijn wagen moeten wegdoen of de mensen moesten mijn wagen niet meer hebben ( wat verstaanbaar is). Nu rij ik met een Soul rond en ik weet van niets over hoelang ik moet wachten. Ten vroegste september maar zelfs daar ook geen garantie op. Mijn huidige dealer kan er ook niet aan doen. Zijn echt van goede wil. Ja ipv 5 maand kunnen er 9 zijn, hopelijk geen 12 . Quote
luc1 Geplaatst 3 Juli, 2011 Geplaatst 3 Juli, 2011 @ gentenaar @ ysie Wij hebben de onze ook besteld 15januari en zijn ook verschillende malen gaan vragen hoe het zat. Wij weten nu dat de onze zal gemaakt worden op 22juli(hopelijk maken ze de brug niet ) En dan nog een 3-tal weken vooraleer hij bij de dealer is. Ze zeiden dat ze nu konden zien tot 22juli wat betreft de produktiedata grtzluc1 hopelijk krijgen jullie ook snel nieuws want wachten kan inderdaad lang duren Quote
harter Geplaatst 3 Juli, 2011 Geplaatst 3 Juli, 2011 Toevallig ook in Breda besteld? Ik heb ook panoramadak ook 2.0 maar X-ecutive automaat,PP en Nav.en dan geen Black Pearl maar Cassa White. Waar de verschillen in levering inzitten,geen idee. Verwachte levertijd was bij mij toen 6 maanden. Zit nu op iets meer dan 3 maanden. Maar ik blijf hopen op eerder omdat ik dit hier ook al een paar keer heb zien gebeuren. Maar zal vast niet meer zo lang voor je duren. Groet, vand.m Nee in Etten-leur besteld Quote
luc1 Geplaatst 3 Juli, 2011 Geplaatst 3 Juli, 2011 @ysie 2.0 crdi 2wd darkgun metal met panodak Quote
JWNR Geplaatst 4 Juli, 2011 Geplaatst 4 Juli, 2011 Ja, schrijf mij maar af op de lijst, krijg mijn SP3 2.0 Cvvt x-clusive automaat met pandak (Casa White) zelfs een week eerder dan gepland. Ga hem donderdag 7 juli ophalen bij mijn dealer in Sittard. Precies 5 maanden na bestelling 7 februari en precies 5 maanden wachttijd zoals door de dealer vooraf aangegeven. Alle andere wachtenden een snelle levering toegewenst Quote
Alex VB Geplaatst 4 Juli, 2011 Geplaatst 4 Juli, 2011 Voor de leden in België die mij hun gegevens hebben doorgestuurd om te weten hoe en wat mbt hun bestelde SP3 heb ik tot nu toe geen info retour gekregen. Quote
Mustang Geplaatst 4 Juli, 2011 Geplaatst 4 Juli, 2011 Eindelijk meer nieuws, SP3 1.7 crdi sandtrack besteld op 19-1-2011. Vandaag bij dealer geweest, productiedatum 23-6 en zal nog 2 weken duren vooraleer hij bij de dealer is. Nog effe wachten Quote
koning Geplaatst 4 Juli, 2011 Geplaatst 4 Juli, 2011 Vandaag Kia Sportage 1.6 GDI sand track besteld. Vrijdag over een week ophalen bij de dealer, hij was toevallig op voorraad. Quote
luc1 Geplaatst 4 Juli, 2011 Geplaatst 4 Juli, 2011 @mustang bedoel je waarschijnlijk 23/7 als je vandaag bij de dealer langsging grtz Luc1 Quote
smetjesmee Geplaatst 4 Juli, 2011 Geplaatst 4 Juli, 2011 Vandaag Kia Sportage 1.6 GDI sand track besteld. Vrijdag over een week ophalen bij de dealer, hij was toevallig op voorraad. En ja... toch zijn er die erin slagen om niet te hoeven wachten... Welkom op dit forum en gefeliciteerd met je aankoop koning (of schrijf ik dat met hoofdletter Sire...? ) Stel je ook ff voor bij het topic nieuwe forumleden. ... en neem een paar foto's voor in de garage: http://www.kiaclub.nl/garage/ grtz, Kurt Quote
freds Geplaatst 5 Juli, 2011 Geplaatst 5 Juli, 2011 hoi proficiat met je nieuwe auto ik ben ook van de kust ik heb de mijne bestelt in januari en ik hoor net dat ik hem in september zal hebben groetjes Quote
Mustang Geplaatst 5 Juli, 2011 Geplaatst 5 Juli, 2011 @mustang bedoel je waarschijnlijk 23/7 als je vandaag bij de dealer langsging grtz Luc1 Nee, geproduceerd op 23/6 volgens de dealer, mag hem binnenkort verwachten. Quote
arjie Geplaatst 5 Juli, 2011 Geplaatst 5 Juli, 2011 beste kia rijders, besteld 30-11-2010 sportage 2.0 crdi X CLUSIVE panoramadak wilde haar afbestellen belde de dealer en weet je wat hij zij? kom maar kijken ze is er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 Quote
Alex VB Geplaatst 5 Juli, 2011 Geplaatst 5 Juli, 2011 Arjie!!! Van harte gefeliciteerd. Nog een paar maandjes langer en je had 9 maanden gewacht.. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.