Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

beste kia rijders,

besteld 30-11-2010 sportage 2.0 crdi X CLUSIVE panoramadak wilde haar afbestellen belde de dealer en weet je wat hij zij?

kom maar kijken ze is er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

proficiat je bent blij zeker :lol: hopelijk komt de mijne ook vlug binnne

greetzzz

Geplaatst

hoi proficiat met je nieuwe auto ik ben ook van de kust ik heb de mijne bestelt in januari en ik hoor net dat ik hem in september zal hebben groetjes

De dealer heeft heel zeker in zijn glazen bol gekeken :twisted: .Zoethoudertje voor de klant.Twee maand op voorhand weten dat hij dan bij de dealer staat.Ik geloof er niet veel van.Ik hoop wel voor jou dat je hem sneller kan hebben ;) .

Geplaatst

Afgelopen 24 juni konden we dan eindelijk onze Sportage in Techno Orange ophalen.

27 juni zijn we gelijk vertrokken op vakantie, dus nog geen tijd gehad om een foto te plaatsen.

Hij bevalt echt heel erg goed!

Hier is 'ie dan:

post-3837-0-91053600-1309963701_thumb.jpg

post-3837-0-85328600-1309963822_thumb.jpg

post-3837-0-56406400-1309963878_thumb.jpg

Geplaatst

Hey iedereen,

weet er iemand hoe lang het duurt als de auto is geproduceerd (17 juni) tot hij bij de dealer is (belgie)? Zou morgen al 3weken zijn!

groetjes

Geplaatst

Hey iedereen,

weet er iemand hoe lang het duurt als de auto is geproduceerd (17 juni) tot hij bij de dealer is (belgie)? Zou morgen al 3weken zijn!

groetjes

Zeker weten doe ik het niet maar mijn dealer zegt dat het ongeveer 3 weken duurt voordat ze hem kunnen afleveren, dus binnenkort een telefoontje van je dealer.

groet,

Vanelli

Geplaatst

Beste leden,

Weer maar eens informatie gevraagd wanneer ze mijn SP3 gaan leveren, volgens de dealer zou hij al 3 keer afgeleverd moeten zijn.

Vorige week nog eens gevraagd hoe het zat met de aflevering, antwoord ik weet het niet meer bel zelf maar naar KIA Belgie de info die ik krijg blijkt toch niet te kloppen.

Ik vindt dit te droef voor woorden dat er anno 2011 er geen correcte leveringsdata bekend zijn.

Hier moet KIA zeker nog veel leren.

En ik heb een mailtje naar KIA Belgie gestuurd, ik zal waarschijnlijk wel een standaard mail terug krijgen.

Wordt vervolgt,

groet,

Vanelli

Geplaatst

Ik begrijp hier iets niet. Hebben alleen onze Belgische collega's hier last van ??

5 maanden geleden mijn auto betseld, 2.0 cvvt x-clusive automaat met panodak op 7 februari.

Mijn dealer Kerres in Sittard vertelde mij dat ik 5 maanden geduld moest hebben. 3 weken geleden gebeld

door mijn dealer dat de aflevering van de auto in de computer stond en dat ik hem 7 juli kon ophalen.

Dit heb ik dus net gedaan met bloemen en een glaasje champagne.

Dus wat is er aan de hand in Belgie, in Nederland kunnen de dealers, als hij geproduceerd is de data van

aflevering zien.

Geplaatst

Hallo KIA vrienden,

In tegenstelling tot eerdere berichten dat mijn KIA Sportage 2.0 CDRi, X-clusive, PD, Sandtrack deze maand (juli)geleverd zou worden, was ik vandaag even bij de dealer waar inderdaad 2 diesels (CDRi) zojuist afgeleverd waren, helaas de 3de diesel, de mijne besteld op 18 november 2010,schitterde door afwezigheid.

Onlangs was nog gezegd dat de mijne ook in juni in productie zou gaan met levering in juli. Gebeld met KIA NL en krijg nu te horen dat levering augustus gaat worden, echter zonder garantie.

Inmiddels via email naar KIA NL een brief gestuurd waarin ik mijn bezorgdheid en ontevredenheid heb geuit en gevraagd om datum van productie, danwel levering.

Mijn aanvankelijke blijde verwachting komt nu nog uit ook: 9 maanden, alsof er een kindje geboren word.

Ben inmiddels wel net zo emotioneel aan het worden.

Wordt vervolgd.

JanM

Geplaatst

vandaag naar garage geweest, auto nog altijd niet toegekomen? er waren er wel 2 geleverd, die 2dagen voor mij besteld waren. Kunnen ze de mijnen dan ook niet meegeven of is deze gewoonweg nog niet gemaakt? Het waren wel 2 fusion's en 2.0 CRDI?

greetzzz

Geplaatst

Hoi,net terug van vakantie in Frankrijk. 2500 km gereden met mijn 13 jaar oude astra en slechts 1 Sportage gespot in die 3 weken, en dat was een Duitser. Terug in Nederland meteen de dealer gebeld en ja hoor : hij is binnen: Sportage 2.0 Plus Pack, benzine, automaat, dark gun metal. Besteld 04 februari. Vrijdag 15 Juli ophalen, ik heb er zin in.

Geplaatst

Hoi,net terug van vakantie in Frankrijk. 2500 km gereden met mijn 13 jaar oude astra en slechts 1 Sportage gespot in die 3 weken, en dat was een Duitser. Terug in Nederland meteen de dealer gebeld en ja hoor : hij is binnen: Sportage 2.0 Plus Pack, benzine, automaat, dark gun metal. Besteld 04 februari. Vrijdag 15 Juli ophalen, ik heb er zin in.

Proficiat !

:)

Die 2500 km waren natuurlijk wel veel leuker geweest in een Sp3. :lol:

Ook in Italië heb ik in 5 weken geen SP3 gezien. (So wie so nagenoeg geen Kia's.)

Geplaatst

Vandaag bij dealer langs geweest, hij heeft al een chassinr en staat geregistreerd dat hij uit het fabriek is.

zal nu niet lang meer duren. Dealer vertelde ook dat Kia de productie van IX35 in hun fabriek stop gezet heeft om enkel de Sportage nog te maken,wachttijden zullen nu wel verkorten.

Mvg Mustang

Geplaatst

YOOOOUUUUUPPPPIIIIEEEEE

Niet meer wachten op mijn SP3 1.7 crdi.

Mijn autopapieren zijn binnen.

Dinsdag auto afhalen en direct vertrekken op vakantie.

Geplaatst

hoi,iedereen vandaag ook een beetje goed nieuws gehad mijn auto is vorige week gemaakt en is onderweg naar

Rotterdam en dan word hij naar mijn dealer vervoerd dus nog effe geduld en hij is er eindelijk ,besteld op

8 januari

grts ludwig

Geplaatst

juist terug van een rondtrip door de frankrijk, duitsland, luxembourg en belgie 1500 km en slechts 1 sportage gezien en deze stond in een toonzaal van kia, waar zijn al die auto's vraag ik me dan af?

Geplaatst

Wil je SP3 zien rijden met andere kentekens? Moet je eens naar het zuiden van Nederland komen bij de grensovergang tussen België en Nederland bij Eijsden - Vise. Ik zie hier dagelijks Belgische, Nederlandse, Franse en Duitse SP3's passeren. Vandaag zelfs 2 Britten en een Pool gezien..

Geplaatst

en ja hoor ... gisteren 10 uur is de SP3 aan ons geleverd. :) ( Door een druk en gezellig weekend wat wij familie reünie noemen een wat late post )

Allereerst moet ik onze dealer Kooijman in Tiel een groot compliment geven voor de afhandeling. Alle tijd nemen voor het afleveren ( en dat op zaterdag ) en de auto stond klaar zoals vooraf besproken.

Dit weekend er een 300 Km mee kunnen rijden en ik moet zeggen. Hij bevalt me uitstekend !!

Het is toch altijd maar afwachten als je overstapt van een H*nda CR-V naar een Kia Sportage.

Om eerlijk te zijn ben ik nog niet 1 van de probleempjes tegen gekomen die sommige leden van dit forum hebben beschreven.

(Belangrijk voor me ) Pair met telefoon BB torch en radio/Nav systeem zonder probleem en complete list mooi tevoorschijn te toveren via het scherm.

Het telefoneren ink/uitg verloopt goed en aan 2 kanten duidelijk hoorbaar.

Het sturen: De auto stuurt voor mij als een zonnetje.

M'n vrouw schrok zich rot toen ik gisteren op de rijksweg bij 120 Km allebei mijn armen omhoog deed en riep.. " KIJK EENS !! ..ZONDER HANDJES !!" :o:D

Nog geen vreemde bromgeluiden gehoord rond de 3500 toeren.

kZal het forum nog eens uitpluizen of er nog minpuntjes genoemd zijn die IK in ieder geval niet waarneem.

Al met al met ik zeerrrrrr tevreden over deze Sportage3 :clap:

Foto's in de garage volgen....

post-3870-0-40947300-1310332145_thumb.jpg

• Like 1
Geplaatst

JoeHoeeeee,

Mijn sportage 1.6 is ook binnen, mag er vrijdag achter in Geluveld!!!

Vandaag al eens gaan kijken, prachtig!

Na 6 maand ongeduldig wachten, nu proberen nog goed te kunnen slapen tot vrijdag!

ciao x ;)

Geplaatst

JoeHoeeeee,

Mijn sportage 1.6 is ook binnen, mag er vrijdag achter in Geluveld!!!

Vandaag al eens gaan kijken, prachtig!

Na 6 maand ongeduldig wachten, nu proberen nog goed te kunnen slapen tot vrijdag!

ciao x ;)

Van harte gefeliciteerd.

vanelli

Geplaatst

hoihoi,

hier nog steeds geen nieuws wanneer mijn sportage geleverd wordt, en het begint steeds meer en meer op mijn zenuwen te werken! Hoop dat ik bijna een verlossend telefoontje krijg dat hij is toegekomen of op zijn minst een productiedatum? Want ik vindt gelijk 7maand lang wachten voor een auto :unsure: :unsure:

greetzzz

Geplaatst

Vorige week ook nog es mijn licht opgestoken bij mn verdeler ; die zou mij eerstdaags ; indien meer nieuws contacteren .

Deze morgen telefoon gehad , nadat hij contact heeft gehad met Kia België ; zou in produktie gaan na het verlof , want fabriek blijkt te sluiten , de laatste week van juli en de eerste week van augustus .

Deze gegevens kreeg ik dus te horen : zal dus in de 2de week van augustus geproduceerd worden , dit echter nog onder voorbehoud ???? Zou dan bij dealer zijn begin september ??? zal dus ook 7 maand worden i.p.v. de voorop gestelde 20 weken .

Nu hopelijk valt dat " onder voorbehoud " weg en wordt ie dus op de band gezet voor produktie zoals beloofd .

Voor ons nog maar geduld hebben dus - zal dus i.p.v. voor verlof na verlof zijn .

Aan allen die hem onlangs mochten afhalen , en aan hun welke hem binnenkort mogen afhalen : " van harte geproficiateerd en veel geluk met jullie " tuut"

Greetz Rolly

Geplaatst

en ja hoor ... gisteren 10 uur is de SP3 aan ons geleverd. :) ( Door een druk en gezellig weekend wat wij familie reünie noemen een wat late post )

Allereerst moet ik onze dealer Kooijman in Tiel een groot compliment geven voor de afhandeling. Alle tijd nemen voor het afleveren ( en dat op zaterdag ) en de auto stond klaar zoals vooraf besproken.

Dit weekend er een 300 Km mee kunnen rijden en ik moet zeggen. Hij bevalt me uitstekend !!

Het is toch altijd maar afwachten als je overstapt van een H*nda CR-V naar een Kia Sportage.

Om eerlijk te zijn ben ik nog niet 1 van de probleempjes tegen gekomen die sommige leden van dit forum hebben beschreven.

(Belangrijk voor me ) Pair met telefoon BB torch en radio/Nav systeem zonder probleem en complete list mooi tevoorschijn te toveren via het scherm.

Het telefoneren ink/uitg verloopt goed en aan 2 kanten duidelijk hoorbaar.

Het sturen: De auto stuurt voor mij als een zonnetje.

M'n vrouw schrok zich rot toen ik gisteren op de rijksweg bij 120 Km allebei mijn armen omhoog deed en riep.. " KIJK EENS !! ..ZONDER HANDJES !!" :o:D

Nog geen vreemde bromgeluiden gehoord rond de 3500 toeren.

kZal het forum nog eens uitpluizen of er nog minpuntjes genoemd zijn die IK in ieder geval niet waarneem.

Al met al met ik zeerrrrrr tevreden over deze Sportage3 :clap:

Foto's in de garage volgen....

Mooi ding! Mag ik vragen hoe je aan de parkeersensoren voorop komt, heeft de dealer dit gedaan? zo ja wat waren de kosten?

Geplaatst

Mooi ding! Mag ik vragen hoe je aan de parkeersensoren voorop komt, heeft de dealer dit gedaan? zo ja wat waren de kosten?

Dank je Frank, ben er erg blij mee ! :)

De sensoren voor zijn inderdaad door de dealer geplaatst .. en als je in "mijn garage" kijkt zie op foto 7 dat op het dashboard een aparte schakelaar zit om de sensoren voor aan/uit te zetten. ( achter is standaard )

Die schakelaar is wel nodig want ze beginnen bij 2 meter naar voor en 1 meter L/R een kort signaal te geven tot binnen 30cm constante biep.

Gelukkig alleen bij rijdende auto dus bij stoplicht e.d. als je stilstaat achter een voorganger zijn ze stil.

Als ik het goed heb staat de set in de prijslijst voor rond de € 450,00.

De dealer vertelde me..dat ze eigenlijk horen bij het " automatisch inparkeren " wat bij KIA als optie tegenwoordig ook verkrijgbaar is.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...