Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Valt me niet tegen ondanks de verhalen in deze topic.

Op 21 mei de SP 3 besteld en deze wordt op 12 augustus afgeleverd.

Kortom iets minder dan 3 maanden; prognose was 6 a 9 maanden.... :D

Het gaat om de 1.6 GDI X-ecutive Plus Pack met panoramadak in de kleur 'machine silver'.

Geplaatst

@ ysie

leuk e als je die mail krijgt :D:D

morgen direct al eens gaan informeren bij den dealer

greetzzz

Geplaatst

mijn verhaal eens posten.

Kia Sportage besteld op 19/1. 2.0 CRDI AWD Casa White met panoramadak. Op de bestelbon, levertijd 6 maand. Op die dag eens gepolst bij de dealer zonder resultaat. Op 5 juli terug naar dealer. Er was een chassisnummer bekend. Toen ik vroeg wanneer de wage geleverd werd wist men mij te vertellen dat het eing augustus zou zijn. Zeer verwonderlijk dat dit zo lang moet duren. Op 28 juli invoerder gebeld. Die zei hetzelfde dat het chassisnummer bekend was en dat de wagen eerstdaags bij mijn dealer zou aankomen. De dealer was echter gesloten tot 2 augustus, dus kon ik pas terecht op die dag.

Resultaat van de dealer. Volgens de computer zou u wagen gelevrd worden in de week van 21 juli, maar ja! de garage was dicht dus we verwachten hem eerstdaags. Op mijn vraag of ze konden achterhalen waar de auto op dit moment stond werd negatief geantwoord. Op 5 augustus teruggebeld naar de invoerder. Meneer, uw wagen is geproduceerd en is bij uw dealer of zal er aankomen. Terug gebeld naar dealer. Meneer, uw wagen is er nog niet en we zijn in blijde verwachting. En zo gaat dat spelletje maar door en door. niemand kan mij excact vertellrn wanneer de wagen zal arriveren. Godgeklaagd is het. Nog 9 dagen en de 3 x 7 is werkelijkheid. Het begint stilaan mijn ..... uit te hangen, vooral omdat ik mijn vorige auto heb verkocht en het reeds een maand zonder auto moet stellen. hopelijk vertoont de Kia geen gebreken what so ever of ze gaan daar in Brussel hun beste dag niet hebben.

Geplaatst

Wat een verhaal ! Ik begin stilaan al schrik te krijgen want ik moet mijn Delta ook nog verkopen. En wanneer daarmee beginnen als er zulke afwijkingen op de afleveringsdatum zitten? Het worden dan toch IX35 toestanden :angry:

Geplaatst

Kia Sportage besteld op 19/1. 2.0 CRDI AWD Casa White met panoramadak. Op de bestelbon, levertijd 6 maand. Op die dag eens gepolst bij de dealer zonder resultaat. Op 5 juli terug naar dealer. Er was een chassisnummer bekend. Toen ik vroeg wanneer de wage geleverd werd wist men mij te vertellen dat het eing augustus zou zijn. Zeer verwonderlijk dat dit zo lang moet duren. Op 28 juli invoerder gebeld. Die zei hetzelfde dat het chassisnummer bekend was en dat de wagen eerstdaags bij mijn dealer zou aankomen. De dealer was echter gesloten tot 2 augustus, dus kon ik pas terecht op die dag.

Resultaat van de dealer. Volgens de computer zou u wagen gelevrd worden in de week van 21 juli, maar ja! de garage was dicht dus we verwachten hem eerstdaags. Op mijn vraag of ze konden achterhalen waar de auto op dit moment stond werd negatief geantwoord. Op 5 augustus teruggebeld naar de invoerder. Meneer, uw wagen is geproduceerd en is bij uw dealer of zal er aankomen. Terug gebeld naar dealer. Meneer, uw wagen is er nog niet en we zijn in blijde verwachting. En zo gaat dat spelletje maar door en door. niemand kan mij excact vertellrn wanneer de wagen zal arriveren. Godgeklaagd is het. Nog 9 dagen en de 3 x 7 is werkelijkheid. Het begint stilaan mijn ..... uit te hangen, vooral omdat ik mijn vorige auto heb verkocht en het reeds een maand zonder auto moet stellen. hopelijk vertoont de Kia geen gebreken what so ever of ze gaan daar in Brussel hun beste dag niet hebben.

Dit is het mailtje dat ik kreeg van Kia Belgie,

Zoals u al reeds via telefonisch contact vernam, hebben wij nog geen productiedatum. Wij hebben u wel voorrang gegeven (aangezien u in januari bestelde); spijtig genoeg beschikken wij pas over nieuwe data vanaf 21 augustus. Zou u ons dan opnieuw kunnen contacteren?

Met vriendelijke groeten,

Ellen Brüls

KIA Motors Belgium

Sales & Network Assistant

Tel: +32 2 7090062 z Fax: +32 2 2050267

z E-mail: mdv@kia.be

Geplaatst

Ik heb ook al gehoord van voorrang geven, mijn wagen staat reeds op de productie lijst van 1 juni en heb al 6 of 7 productie datums gekregen. Bende amateurs bij kia!

Geplaatst

Ik hoop dat jullie 'm dit jaar nog hebben want ik houd ook mijn hart vast wat de BIV van zo'n 1,7 CRDI gaat worden volgend jaar met zijn toch wel redelijke uitstoot (147). Nu is dit slechts 123 euro maar dan schijnt het ongeveer 372 euro te gaan worden (onder voorbehoud). Toch al wat verrassingen sinds ik 'm besteld heb maar gelukkig heeft hij zijn looks mee zodat ik toch nog geen spijt heb :)

Geplaatst

Wat een verhaal ! Ik begin stilaan al schrik te krijgen want ik moet mijn Delta ook nog verkopen. En wanneer daarmee beginnen als er zulke afwijkingen op de afleveringsdatum zitten? Het worden dan toch IX35 toestanden :angry:

NIET TE GELOVEN???

5 minuten na posten van mijn vorig bericht tlefoon van de dealer: Goedemorgen, uw wagen is net gearriveerd. Als u wil mag je komen kijken. Van een toeval gesproken. Nu nog de papieren en daarna post ik zeker de eerste indruk. JIIIIHAAA.

Geplaatst

NIET TE GELOVEN???

5 minuten na posten van mijn vorig bericht tlefoon van de dealer: Goedemorgen, uw wagen is net gearriveerd. Als u wil mag je komen kijken. Van een toeval gesproken. Nu nog de papieren en daarna post ik zeker de eerste indruk. JIIIIHAAA.

Zo zie je maar, gefeliciteerd ! Enheu, laat de indrukken maar komen, hé... :)

Geplaatst

Voorrang gegeven? :lol: En dan moet je ze zelf nog opnieuw contacteren, wat een service!...... :(

Tja, wat moet je er van zeggen. :angry:

Groet,

Vanelli

Geplaatst

ik denk dat u hem in grensland sleidinge gekocht hebt ,

wij idem en 5dagen later dan u en idd ze rollen nu van de band .

DUS IK DENK NOG ZO EEN DAG OF 15 wachten.

MVG FILIP

Geplaatst

hallo iedereen hier op het forum , wij hebben onze sp3 besteld op 26 januari, en tot nu toe nog geen productie datum laat staan leverdatum , zal al maar uitzien voor winterbanden, als dit nog lang duurt, mijn vrouwke wordt ongeduldig, we laten iets weten als we hem mogen afhalen binne, een maan of 1 of 2 of 3??? wie weet da, groetjes

Geplaatst

hallo iedereen hier op het forum , wij hebben onze sp3 besteld op 26 januari, en tot nu toe nog geen productie datum laat staan leverdatum , zal al maar uitzien voor winterbanden, als dit nog lang duurt, mijn vrouwke wordt ongeduldig, we laten iets weten als we hem mogen afhalen binne, een maan of 1 of 2 of 3??? wie weet da, groetjes

Heb je deze onderstaande nummers of e-mailadressen al eens gebeld of gemaild? Blijven ambeteren, zou ik zeggen :)

Dries Vanloo

KIA Motors Belgium

Sales District Manager

Tel: +32 2 709 00 50 z Gsm: +32 488 90 31 56

E-mail: dv@kia.be

Mathilde de Villenfagne

KIA Motors Belgium

Sales & Network Assistant

Tel: +32 2 7090062

E-mail: mdv@kia.be

Geplaatst

hebben we ook zulke nrs van kia nl?

Ben ik ook wel geïnteresseerd in.

beste wat je kan doen is op de website (www.kia.nl) voor de kia sportage een vraag stellen, bv zeggen dat je een sportage wil kopen en vragen naar de levertermijn. Ik heb dit zo gedaan en dan krijg je een vriendelijk mailtje terug van iemand van de verkoop. Zo ben ik aan de nummers en mail adressen gekomen, want ik heb deze nummers van kia belgie komen van mij! Ik heb kia belgie al goed gestalkt, want anders kom je toch niks te weten! zelf geen excuses voor de niet na komen van de levertermijn!

Geplaatst

beste wat je kan doen is op de website (www.kia.nl) voor de kia sportage een vraag stellen, bv zeggen dat je een sportage wil kopen en vragen naar de levertermijn. Ik heb dit zo gedaan en dan krijg je een vriendelijk mailtje terug van iemand van de verkoop. Zo ben ik aan de nummers en mail adressen gekomen, want ik heb deze nummers van kia belgie komen van mij! Ik heb kia belgie al goed gestalkt, want anders kom je toch niks te weten! zelf geen excuses voor de niet na komen van de levertermijn!

Weet je toevallig ook welke gegevens ze nodig hebben om te kunnen zien of de auto al in produktie is?

Groet,

vand.m

Geplaatst

heb ik gedaan,we wachten af!

Geplaatst

heb ik gedaan,we wachten af!

nou ik heb een mail gestuurd,en wie belt mij terug DE DEALER,hadden het bericht door gekregen van kia.nl,tja word dus niet wat

iemand anders al een nr?

Geplaatst

heb vandaag is een keertje naar brussel gebeld voor te zien of ze al iets wisten van mijn bestelling 07/02/2011 en hun antwoord was hij staat er misschien op half september maar dat kan wel met 2 weken verwijven naar achter wel <_< he dat ziet er dan goed uit zou ik zeggen da wil dan zegen dat hij hier begin oktober of half oktober er zal zijn .

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...