Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heb gisteren gebelt met de dealer, hij staat op zee is de status.

Weet iemand hoelang het dan ongeveer nog duurt?

GreetZ

Wat heb je besteld, waar in Nederland, België?

Ik kreeg te horen dat als die op de boot stond direct naar de dealer ging. Boot??? Auto wordt geproduceerd in Slowakije plaats Zilina. Vroeger kwamen ze uit Korea maar tegenwoordig uit Europa!

Navraag bij de dealer, staat nog zo in de computer. Dat is de eigenlijk nog zoals het ging toen de fabriek nog in Korea stond. Dus met boot wordt dan denk ik trailer bedoeld want zo komen ze naar Nederland.

Maakt mij niet uit als die maar een keer komt.

Week 12 besteld nederlandse dealer zit nu in week 41.

Besteld: 2.0 automaat X-ecutive PlusPack, panoramadak, Navigatie, Casa White.

Geplaatst

Heb gisteren gebelt met de dealer, hij staat op zee is de status.

Weet iemand hoelang het dan ongeveer nog duurt?

GreetZ

De auto's komen toch uit Slowakije? Ik zou je dealer zeggen dat ze de verkeerde kant op gaan! :lol:

Geplaatst

De auto's komen toch uit Slowakije? Ik zou je dealer zeggen dat ze de verkeerde kant op gaan! :lol:

Misschien gaan ze terug naar Korea voor de laatste updates!

Geplaatst

Zijn niet alleen boeven nog dom ook, idd zet alles maar op de boot.

Op de advertentie is te zien "Koops auto" zullen we maar niet doen.

Geplaatst

Maar een dealer die 2 maand voorschrijft is idd een fantast of doordachte leugenaar :o het was in januari 2011 al 18 weken wachten, en wij zitten nu aan 10 maand

Dat hoeft niet persé. Er zijn ook dealers die gewoon Sportage bestellen in populaire kleuren en met veelbestelde optie´s. Ze nemen deze dan ´op voorraad´.

Wanneer jij vervolgens zo´n auto besteld dan is ie ´al een aantal maanden onderweg´ en is de levertijd zodoende geen 6/7 maanden of langer meer!

ik ben bij een dealer geweest en deze had een stuk of 7 van dergelijke auto´s in verschillende kleuren besteld bij KIA en nog niet verkocht. Als ik er daar 1 van had gekozen had ik ook een aantal maanden minder hoeven te wachten...

Geplaatst

name='vand.m'

<Ach, het is misschien de vraagprijs en doen ze er nog €5000,- vanaf!>

Doet mij ineens al aan Sinterklaas denken, geeft ook kado's en komt per boot.

Geplaatst

Mijn Kia x ecutive 1.6 GDI sand track met plus pack in Spijkenisse besteld. Op 16 juni 2011 en was verwacht in september.

Zie als nieuw lid dat je van de levertijden niet vrolijk wordt. Het zal dan nog wel een half jaar duren.

Ik denk dat ik dan maar een nieuwe fiat 500 voor mijn vrouw gaat bestellen.

Geplaatst

Mijn Kia x ecutive 1.6 GDI sand track met plus pack in Spijkenisse besteld. Op 16 juni 2011 en was verwacht in september.

Zie als nieuw lid dat je van de levertijden niet vrolijk wordt. Het zal dan nog wel een half jaar duren.

Ja je moet wat als je je verveeld :)

Geplaatst

hallo, wij hebben heeeeel goed nieuws , hij staat bij den dealer onze sp3, nu nog de papieren , goed he , grts bart.

Geplaatst

@rimorke

Nog een paar dagen slapen en dan valt kerstmis voor jou vroeg dit jaar ;)

veel succes met de nieuwe wagen en veel veilige kilometers gewenst

grtz Luc1

Geplaatst

hallo, wij hebben heeeeel goed nieuws , hij staat bij den dealer onze sp3, nu nog de papieren , goed he , grts bart.

Proficiat met jullie nieuwe aanwinst rimorke, en veel veilige kiometers!

Laat dan eens weten hoe jullie het stellen ermee.

grtz, Kurt

Geplaatst

Just effe telefoontje gedaan naar dealer, onze wagen staat op status "production completed" nu hangt het allemaal nog af van transport :blink:

Geplaatst

Just effe telefoontje gedaan naar dealer, onze wagen staat op status "production completed" nu hangt het allemaal nog af van transport :blink:

Voor allen die hun auto gaan krijgen of al hebben, gefeliciteerd en veel VEILIGE km`s en vooral ook veel plezier met de nieuwe SPIII.

Besteld week 12: Casa White,2.0 X-ecutive PlusPack,automaat, navigatie, Panoramadak.

Voorzien ongeveer week 39.

Verwachting was laatst tweede week oktober (week 41) maar zit nu in derde week oktober (week 42)

Helaas (nog ) niets gehoord. Hoop ook op status “"production completed".

Of liever nog “delivered” Het wachten duurt zooooo lang.

Vooral als je nog steeds zonder vervoer zit.

Maar iedereen zal zijn best wel doen dus blijf ik maar hopen.

iig. veel plezier allemaal en geniet er van.

Groet,

Vand.m

Geplaatst

Voor allen die hun auto gaan krijgen of al hebben, gefeliciteerd en veel VEILIGE km`s en vooral ook veel plezier met de nieuwe SPIII.

Hopelijk komt die van ons ook wel " ooit eens " ... we blijven wachten en hopen ... nu reeds 8 maand en 3 weken ; besteld op 31/01/2011

greetz Rolly

Geplaatst

Nou, vandaag bij de garage geweest en wat blijkt. Stond hij onverwachts op de brug om de trekhaak eronder te zetten.

Viel me dus echt mee. 4 maanden en 1 week op mijn auto gewacht.biggrin.giftongue.gif

Gr. AVV

Geplaatst

Hopelijk komt die van ons ook wel " ooit eens " ... we blijven wachten en hopen ... nu reeds 8 maand en 3 weken ; besteld op 31/01/2011

Het enige wat wij jammer genoeg kunnen zeggen is: " VOLHOUDEN ROLLY !! "

Weet dat velen met jou meeleven!

Geplaatst

Op 26 maart 2011 besteld SPIII 2.0 automaat, PlusPack, Navigatie, Panoramadak, Casa White.

Wachttijd ± 6 maanden.

Verwacht wel dat het sneller zal zijn en automaat was geen probleem vertelde de verkoper toen.

5 september 2011 krijgen wij een zware aanrijding in Belgie waarbij een grote zandwagen vol achterop onze Picasso reed. Gevolg Picasso Total los en wij gewond.

We komen er nu zo langzamerhand weer boven op.

Iig. dus nu vanaf 5 september zonder auto.

8 september met de dealer gesproken.

We worden op de prioriteitenlijst gezet.

Op 22 september bericht van de dealer: verwachten de auto 2e week oktober binnen te krijgen.

Einde tweede week oktober maar even gemaild dat ik niks gehoord heb.

5 oktober nog bericht gehad “prioriteit hoog”

Begin week 3 oktober krijg ik bericht :

Automaat levert wat problemen verwacht wordt nu November.

Ik heb laten weten dat we hier niet blij mee zijn. Vooral niet als je al die tijd zonder auto zit.

En als je dan net het antwoord heb gelezen van de directie van KMNL kan ik alleen maar concluderen dat ik waarschijnlijk een uitzondering zal zijn.

Ik geef zelf gemakshalve het antwoord maar even.

Dit stond o.a. in dat antwoord van KMNL:

“Door het opgeven van de prioriteiten (dit wordt nadrukkelijk gedaan en gevolgd sinds april 2011) wordt nu circa 90% van de orders geleverd binnen de opgegeven levertijd (en soms sneller).”

Je bestelt vol enthousiasme een auto, voor een bedrag waarmee ik niet elke dag in mijn zak loop met de verwachting dat die eerder wordt geleverd dan die 6 maanden, dan wordt nu bijna 7 maanden wachten toch wel erg lang.

Ik verwijt niemand iets, maar vond het voor alle duidelijkheid wel de moeite waard te vertellen hoe de gang van zaken tot nu toe is verlopen.

Groet,

Vand.m

Geplaatst

Grappig, ik heb er 1 staan met luide toeter.

Daar heb ik sinds de toeterombouwmiddag 3/9 30km mee mogen rijden en ik kan er nu tot

de kerst naar kijken vanwege lichamelijk ongemak.

Op die gewonnen toeter moet je dus OOK nog eens wachten :lol: :lol: :lol:

2012, dan komt alles weer goed :D

Geplaatst

Grappig, ik heb er 1 staan met luide toeter.

Daar heb ik sinds de toeterombouwmiddag 3/9 30km mee mogen rijden en ik kan er nu tot

de kerst naar kijken vanwege lichamelijk ongemak.

Op die gewonnen toeter moet je dus OOK nog eens wachten :lol: :lol: :lol:

2012, dan komt alles weer goed :D

Ik hoop dat je snel herstelt ! Bij elkaar dus straks 3 maanden ongemak.

Hoop dat het niet te dramatisch is! Hoewel 3 maanden niet niks is!

Die toeter kan ik nog wel op wachten. Die heeft niet zo haast.

Wat in het vat zit verzuurd niet zeggen we maar!

Als ik toch niks heb om in te bouwen maakt dat iig. niet uit.

Als ik je er een plezier mee kan doen wil ik zo af en toe wel even voor de deur bij je op jou toeter komen toeteren.

Moet ik wel vervoer zien te regelen Ha,Ha!

Veel sterkte.

Groet,

Vand.m

Geplaatst

eindelijk is het zover!!!!!!! daar straks de papieren gaan halen voor inschrijving , direkt nar de verzekering en ook ineens nen omnium erbij genomen , en zaterdag om 10u gaan wij hem afhalen , mijn vrouwke is heeeeeel blij, nu moet ze haar leuke peugeot 206 nog verkopen , wij hebben gewacht van 26/01/2011 , en wij zen content dat we hem kunnen hebben , grts bart & fran.

Geplaatst

We zijn officieel 5 maanden aan het wachten op onze Nieuwe SP3!!! volgens onze leveringsbon nog 4 maanden, volgens onze garagist mogelijk begin van het jaar 2012.

Spannend!!! Duurt toch wel lang hoor!!!!

grts

Geplaatst

We zijn officieel 5 maanden aan het wachten op onze Nieuwe SP3!!! volgens onze leveringsbon nog 4 maanden, volgens onze garagist mogelijk begin van het jaar 2012.

Spannend!!! Duurt toch wel lang hoor!!!!

grts

Volhouden Geert is de moeite meer dan waard. Ik heb het 8 maanden vol moeten houden dus nu niet zeuren na pas 5 maanden :D

Geplaatst

2011 loopt een beetje op zijn einde. Voor de SP3's die nu binnenkomen: zijn er eigenlijk mensen die wachten tot januari 2012 om de auto op kenteken te zetten? Zijn anders dure 2 maanden die nu komen als je hem nu op kenteken zet, over 3 maanden rij je al weer in een 2011 auto...

Geplaatst

2011 loopt een beetje op zijn einde. Voor de SP3's die nu binnenkomen: zijn er eigenlijk mensen die wachten tot januari 2012 om de auto op kenteken te zetten? Zijn anders dure 2 maanden die nu komen als je hem nu op kenteken zet, over 3 maanden rij je al weer in een 2011 auto...

Zit er heel erg aan te denken om de SPIII te laten staan tot 2012!En dan uiteraard kenteken op 2012!

Levering was voorzien 2e week oktober is nu verschoven naar november.

Zit al een tijdje zonder vervoer maar het is waarschijnlijk goedkoper nu een oud karretje aan te schaffen en daar tot 2012 in te blijven rijden.Ik weet niet of de dealer daar blij mee is en weet ik ook niet of dat kan/mag?

Iemand enig idee?

Groet,

vand.m

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...