Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@rasimo - proficiat

En Yoepie a yeh , deze namiddag uitendelijk ook een verlossend telefoontje dat hij bij de dealer staat . Zal 31 okt ook net 9 maand zijn , maar de papieren moeten nog achterkomen en de trekhaak , moet nog binnen komen , is pas besteld bij binnekomen van mijn wagen ???? Moet door de dealer geplaatst worden ; wat ik echter niet goed begrijp is dat die nu nog moest besteld worden . Als antwoord kreeg ik te horen , dat die pas besteld wordt wanneer de wagen er effectief is ; dus echt Kia gelijk , dus nen echten dealer .Heb onderwijl ook nog spatlappen voor en achter en kofferbak bijgevraagd , maar die moeten ook nog besteld worden - dus niks , nergens voorraad van ... welke tijden zijn dit toch ???

Voorspelling is ca 15 november om te leveren . Ben toch al blij dat hij al dichter bij de deur staat en ben even gaan kijken .... 'k zou hem na die lange tijd wachten al willen meenemen ...maar ja nu nog een paar weken doorbijten hé .

Inderdaad de ene zwangerschap en bevalling is de andere niet op een paar dagen na ...

Greetz Rolly

Geplaatst

@ sqceed

@ rollyturbo

@ rasim

@ kvm

mensen , proficiat met jullie geboorte :lol: van jullie sp3, na lang wachten is hij er voor jullie, zou zeggen veeeeel rijplezier , want dat doet hij zeker en vast , mijn vrouwke is heeeeel content van de sp3 rijd zalig , veel plezier en laat weten wat jullie ervan vinden , greetz bart & fran.

Geplaatst

@rasimo - proficiat

En Yoepie a yeh , deze namiddag uitendelijk ook een verlossend telefoontje dat hij bij de dealer staat . Zal 31 okt ook net 9 maand zijn , maar de papieren moeten nog achterkomen en de trekhaak , moet nog binnen komen , is pas besteld bij binnekomen van mijn wagen ???? Moet door de dealer geplaatst worden ; wat ik echter niet goed begrijp is dat die nu nog moest besteld worden . Als antwoord kreeg ik te horen , dat die pas besteld wordt wanneer de wagen er effectief is ; dus echt Kia gelijk , dus nen echten dealer .Heb onderwijl ook nog spatlappen voor en achter en kofferbak bijgevraagd , maar die moeten ook nog besteld worden - dus niks , nergens voorraad van ... welke tijden zijn dit toch ???

Voorspelling is ca 15 november om te leveren . Ben toch al blij dat hij al dichter bij de deur staat en ben even gaan kijken .... 'k zou hem na die lange tijd wachten al willen meenemen ...maar ja nu nog een paar weken doorbijten hé .

Greetz Rolly

Wat voor flauwe zever vanwege de dealer is dat nu weer :angry: ?Gewoon die Sportage afleveren zou ik zeggen en wanneer die bestelde dingen binnenkomen even binnen om er alles op te plaatsen.Als alles maar binnen een maand binnenkomt kan je nog zolang wachten.Als dealer zou ik voor iemand die al lang zit te wachten toch zo snel mogelijk zien dat hij zijn wagen heeft ;) .

Geplaatst

hoi allemaal nu heb ik 350km gereden echt prachtig met al die snufjes op zelf geen meserie met stuurkrachting niks van windgeluid door de panoramische dak momenteel verbruik 7.5 algemeen ik zeg voor de mensen die ng moet wachten geduld heb ook 9mnd gewacht als ik er om mocht was ik die 9mnd vergeten 1ste dag beetje bang voor te rijden met de wagen nu ga alles vlot dus mensen geduld en je word beloont vele groetjes en veel succes met de mensen die hun wagen geleverd is

Geplaatst

hoi we wachten nu ook al sinds 5 augustus en hopen hem volgende zomer te rijden

we hebben een AWD 2.0 benzine Phoenix silver besteld dus nog even wachten ik hoop dat ik dan net zo gelukkig ben dan jij

heeft iemand ervaringen met deze auto

heeft iemand een mooie afbeelding dan kan ik daar me al op lekker maken

Wim en WIlma

Geplaatst

Vermits ik mijn Delta nu al onverwacht verkocht heb ga ik waarschijnlijk begin januari kiezen voor een stockwagen, dezelfde uitvoering alleen andere kleur (waarschijnlijk zilver, hangt er vanaf wat nog binnenkomt). Anders kan ik nog minstens 2 maanden langer wachten en dat zie ik niet zitten. Het zal nog behelpen worden zonder auto de rest van dit jaar sad.gif

Geplaatst

Hallo medewachtenden.

Heeft er al iemand die zijn sportage mei/juni besteld hebben al bericht gehad over de produtiedatum?

Er komen er naar mijn mening niet veel nieuwelingen bij,dus ik neem aan dat er ook minder sportages besteld worden :huh:

En is er al iemand die broosjes lijst heeft overgenomen??

Ik hoor het graag. ;):(

gr33tz beertje.

Geplaatst

we hebben een AWD 2.0 benzine Phoenix silver besteld dus nog even wachten ik hoop dat ik dan net zo gelukkig ben dan jij

Wim en WIlma

afbeelding 1

afbeelding 2

afbeelding 3

Kunnen jullie hier wat mee ?

Geplaatst

hallo beste sp3 bezitters/toekomstige bezitters, gisteren de verlossing geahd, na vijf en halve maand is ie eindelijk binnen!

1.6 gdi exec. plus pack inst.lijsten. chromen sierstrip kofferbak,nummerplaten met opgelegde letters, ecodynamics letters gedelete, kleur WIT!!!!! (echt wit en geen nep wit zoals machine silver bigwadeje) besteld 14 mei en a.s. donderdag middag halen, eindelijk!

Ps respect voor degene die al langer dan 9 maanden op hun bolide wachten.

Eerste indruk zal ik van de week plaatsen, ik en mijn eega kunnen bijna niet wachten om te touren, groeten arjan

Geplaatst

Wim en WIlma

wij hebben een 1.6 op 8 augustus besteld en toen zei de dealer dat de auto begin 2012 geleverd zou worden dus dan zouden jullie de auto ool wel voor de zomer rijden mag ik hopen.

Geplaatst

Ons eerste wknd met de Nieuwe Sportage achter de rug het is gewoon EEN ZALIGE WAGEN wat een ruimte, zacht rijden stil vanbinnen en lekker cruisen. Ben blij dat ik naar de vrouw geluiterd heb en de 9 maand uitgewacht heb. :punk:

Geplaatst

@SQceed en @sportagent1 : proficiat

Die van ons staat zoals gezegd reeds bij dealer , maar trekhaak moet nog gemonteerd worden en papieren moeten nog toekomen .

Vandaag al eerste fotooken genomen aan dealers deur .

Greetz Rolly

post-4244-0-86534200-1320094698_thumb.jpg

Geplaatst
Ben blij dat ik naar de vrouw geluiterd heb en de 9 maand uitgewacht heb. :punk:

Naar je vrouw luisteren en ook nog 9 maanden wachten, klinkt mij zeer dubieus in de oren.......:lol:

Geplaatst

Hallo!

Na precies 5 maanden wachten (eind mei besteld) heb ik afgelopen vrijdag mijn sportage kunnen ophalen! :lol:

Ik heb een 1.6 GDI exclusive in Sirius Silver met panoramadak.

Al met al is de wachttijd voor mij dus meegevallen. B)

Iedereen die nog wacht: hou vol! het is de moeite waard!!

Gr. René

Geplaatst

Hmmm..

dat zijn al 2 1.6Gdi's die op ongeveer 5 maanden worden afgeleverd.

Zouden ze aan het inlopen zijn? Of zou de 1.6Gdi inmiddels worden geproduceerd in Slovenië en is daarom de wachttijd verkort?:rolleyes:

Goeie ontwikkelingen in ieder geval! Dat geeft de burger moed..;)

Veel plezer met jullie nieuwe wagens !!

Geplaatst

hallo lotgenoten,

Waar ligt het nu aan dat de ene 9 a 10 maanden moet wachten en de andere 5,5 maand dat is toch raar bijna 3,5 maanden verschil in levertijden.

Heeft het te maken met de inruil prijs van de auto die je inleverd , en dat dealers onderling afspraken maken zodat ze de auto waar ze te veel voor hebben terug gegeven zo snel als mogelijk in de verkoop kunnen doen anders moeten ze nog 3 a 4 maanden wachten voor ze hem kunnen verkopen en er dan weer minder voor krijgen.

Mijn dealer wilde namelijk dat ik een variable prijs kreeg een vast bedrag voor een wachttijd van een half jaar en dan iedere maand als die later geleverd werd 250 euro minder terug voor mijn oude auto.

Daar ben ik dus niet ingetrapt en heb een vast bedrag terug al duurt het een jaar.

Graag jullie mening.

greetz dominique

Geplaatst

hallo lotgenoten,

Waar ligt het nu aan dat de ene 9 a 10 maanden moet wachten en de andere 5,5 maand dat is toch raar bijna 3,5 maanden verschil in levertijden.

Heeft het te maken met de inruil prijs van de auto die je inleverd , en dat dealers onderling afspraken maken zodat ze de auto waar ze te veel voor hebben terug gegeven zo snel als mogelijk in de verkoop kunnen doen anders moeten ze nog 3 a 4 maanden wachten voor ze hem kunnen verkopen en er dan weer minder voor krijgen.

Mijn dealer wilde namelijk dat ik een variable prijs kreeg een vast bedrag voor een wachttijd van een half jaar en dan iedere maand als die later geleverd werd 250 euro minder terug voor mijn oude auto.

Daar ben ik dus niet ingetrapt en heb een vast bedrag terug al duurt het een jaar.

Graag jullie mening.

greetz dominique

Was dat toevallig een dealer wiens naam begint met een T en eindigt met een T ?:rolleyes:

Die heeft dat bij mij ook geprobeerd.

Ik heb de auto daar ook niet gekocht... :P

Geplaatst

Was dat toevallig een dealer wiens naam begint met een T en eindigt met een T ?:rolleyes:

Die heeft dat bij mij ook geprobeerd.

Ik heb de auto daar ook niet gekocht... :P

Heb jij de auto zeker gekocht bij een dealer die begint met een S en eindigt met een S en zit ook nog eens in een plaats die begint met een S!

Groet,

vand.m

Geplaatst

Hoi allemaal,

Heb mijn sportage (1.6 gdi executive + pack in de kleur wit) op 14 juni besteld en zou op 14 oktober geleverd worden. Tegen die tijd heb ik gebeld en heb ik me laten vertellen dat het niet haalbaar was en het zou ergens in december worden.

Na al die verhalen hier gelezen te hebben was het voor mij geen verrassing en ik had me al op ingesteld dat het ergens begin 2012 zou worden.

Maaaaaaar, gisteren werd ik gebeld dat hij binnen is en de afspraak staat om hem volgende week vrijdag af te halen :clap::clap:

Bij elkaar heb ik dus ongeveer vijf maanden moeten wachten, ik mag absoluut niet klagen tot tegenstelling velen van hier en hoop voor jullie dat ze spoedig geleverd worden. Maar jullie begrijpen wel dat ik op dit moment heel erg blij ben !!!!! :D

Groeten, Santy

Geplaatst

Hoi allemaal,

Heb mijn sportage (1.6 gdi executive + pack in de kleur wit) op 14 juni besteld en zou op 14 oktober geleverd worden. Tegen die tijd heb ik gebeld en heb ik me laten vertellen dat het niet haalbaar was en het zou ergens in december worden.

Na al die verhalen hier gelezen te hebben was het voor mij geen verrassing en ik had me al op ingesteld dat het ergens begin 2012 zou worden.

Maaaaaaar, gisteren werd ik gebeld dat hij binnen is en de afspraak staat om hem volgende week vrijdag af te halen :clap::clap:

Bij elkaar heb ik dus ongeveer vijf maanden moeten wachten, ik mag absoluut niet klagen tot tegenstelling velen van hier en hoop voor jullie dat ze spoedig geleverd worden. Maar jullie begrijpen wel dat ik op dit moment heel erg blij ben !!!!! :D

Groeten, Santy

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...