Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Rolly: Eindelijk man! Je kan ervan gaan genieten tongue.gif.

't Is niet mogelijk dat er nog iets fout was aan de trekhaak ook...

En het gelijkvormigheidsattest ook nog niet binnen??? Hoe is dat in godsnaam mogelijk.

Nu, het belangrijkste is dat ie nu onder jou dak staat! Geniet ervan met volle teugen !!!

@Beertje: Het aftellen kan beginnen laugh.gifwink.gif

Proficiat allebei !

Geplaatst

@toy , @smetjesmee , @luc1 en aan allen : thanks voor de steun in het lange wachten en de felicitatie's

@ beertje en @kiatjewhiteautomaat , nog een paar daagskens en ook van harte gefeliciteerd - veel rijgenot en vele veilige kilometers .

Greetz Rolly

Geplaatst

beste forum leden,

Ik heb het gevoel dat de SP3's iets sneller geleverd worden, ik was laatst bij mijn dealer die had er een stuk of 14 binnen gekregen.

Waaronder ook een aantal stock modellen.

Groet,

Vanelli

Geplaatst

23 augustus besteld, ik was van de week bij de dealer en hij was nog niet in beeld.

Ik hoop wel dat in januari / februari kan rijden.

Groet Willem

Geplaatst

Bij mij idem.

Eind augustus besteld en nog geen spoor te bekennen.

Wordt wel maart denkt de dealer.

Ik hoop zelf uiteraard op januari/februari.

Edoch er is ook een voordeel: Hij blijft wel lekker nieuw zo !!! biggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gif

Groetjes,

Ron

Geplaatst

Geachte Kia (toekomstige) eigenaren,

Ik heb op 9 september een nieuwe KiaSportage III, X-clusive 2.0 CVVT (benzine) besteld en deze zelfnog wat "opgeleukt".

Op 14 november bericht ontvangen dat mijn nieuwe auto bij de dealer staat,terwijl de planning was dat hij in april 2012 geleverd zou gaan worden!

Ben hem even wezen bekijken en op dit moment zeer tevreden.

De afleverdatum is vastgesteld, in overleg met de dealer, op 9 januari 2012,dit vind ik toch wel belangrijk m.b.t. de datum op het kentekenbewijs!

Hartelijke groet van een op dit moment zeer tevreden Kia koper,

Ab.

Geplaatst

'Riemy'

Van harte !!!!!

Je krijgt je bolide wel erg veel eerder dan de afgesproken datum !

Bij mij was het in april een maand eerder, bij jou nu 5 maanden !

Laten we hopen voor de nog wachtenden dat dit een trend gaat worden.

:lol::lol::lol:

Geplaatst

Misschien even navragen of je niet voor meerkosten komt te staan bij kentekenregistratie in 2012:

Geplande belastingaanpassingen personenauto’s

Hieronder een opsomming van de belangrijkste aanpassingen:

Gepland per 1 januari 2012:

Het BPM-percentage wordt verlaagd van 19% naar 11,1%.

De BPM-bedragen per gram CO2 worden verhoogd.

De standaard BPM korting voor benzinemotoren wordt verlaagd en de toeslag voor dieselmotoren verhoogd.

Verwachte prijzen basis Sportage III x-clusive 2,0 CVVT

Dec 2011: 31730 (CO2 heffing EUR 7341, incl bpm)

Jan 2012: 32802 (CO2 heffing EUR 8406, incl bpm)

Geplaatst

Ben hem even wezen bekijken en op dit moment zeer tevreden.

De afleverdatum is vastgesteld, in overleg met de dealer, op 9 januari 2012,dit vind ik toch wel belangrijk m.b.t. de datum op het kentekenbewijs!

Hartelijke groet van een op dit moment zeer tevreden Kia koper,

Ab.

Mmm, het is maar net wat je belangrijk vind, kijk zelf naar het aantal maanden/jaren dat een auto oud/jong is, niet zozeer wanneer de auto op kenteken is gezet, ook heel belangrijk is hoe ie eruit ziet en of de kleur me bevalt en de uitrusting, zo voor mij geen auto's meer zonder airco, maar dat is natuurlijk voor iedereen weer anders.

Zou lekker gaan rijden..... volgend jaar 2012, het voorspelde einde van de wereld :shit: ........ weet je wel :P , je kan beter maar vast genieten, kunnen ze je niet meer afpakken B)

Niet dat ik er zelf in geloof, maar ach, ik bedoel ook eigenlijk te zeggen, geniet als het kan, je bent er maar even, leef je leven ;)

Geplaatst

hallo Riemy,

Gefeliciteerd. Je krijgt de auto wel super snel zeg! Ik moest er 8 maanden en nog wat op wachten.

Maar ik had dan ook een Automaat,Panoramadak, navigatie, PlusPack, Casa White besteld.

Dit alles, zegt men, heeft de lange wachttijd veroorzaakt.

Maar ook ik laat (in overleg met de dealer)de auto staan tot januari 2012. Ik geeft je dan ook groot gelijk. Je rijdt dan tenminste een jaar lang in een auto van dat jaar!Vind ik toch een prettig idee!

De BPM is geen probleem want die wordt door de dealer voor 31 december 2011 afgedragen en het kenteken wordt in januari 2012 op naam gesteld.

Ik kon niet langer wachten en ben toch maar even gaan kijken bij de dealer. Hoe die er bij staat. Moeilijk om te wachten maar ik breng het nog wel even op tot januari.

Groet,

vand.m

Geplaatst

Gisteren leuk telefoontje gehad van de dealer men kia sportage sense sirius silver zou eind deze maand geleverd worden. :D

Dat is wel leuk als je aan het wachten bent van 30 april en de verwachte levertermijn 12 maanden was.

Geplaatst

Mmm, het is maar net wat je belangrijk vind, kijk zelf naar het aantal maanden/jaren dat een auto oud/jong is, niet zozeer wanneer de auto op kenteken is gezet, ook heel belangrijk is hoe ie eruit ziet en of de kleur me bevalt en de uitrusting, zo voor mij geen auto's meer zonder airco, maar dat is natuurlijk voor iedereen weer anders.

Zou lekker gaan rijden..... volgend jaar 2012, het voorspelde einde van de wereld :shit: ........ weet je wel :P , je kan beter maar vast genieten, kunnen ze je niet meer afpakken B)

Niet dat ik er zelf in geloof, maar ach, ik bedoel ook eigenlijk te zeggen, geniet als het kan, je bent er maar even, leef je leven ;)

Ben het geheel met je eens heb dit al te vaak meegemaakt in de familie leef nu het kan.

Morgen word de onze geleverd en ga niet wachten tot 2012, we zouden dan in 2012, 1300 euro meer moeten betalen dat zal die zeker niet in waarde zakken of van dec 2011 of jan 2012, zit tussen de oren.

greetz dominique

Geplaatst

Ben het geheel met je eens heb dit al te vaak meegemaakt in de familie leef nu het kan.

Morgen word de onze geleverd en ga niet wachten tot 2012, we zouden dan in 2012, 1300 euro meer moeten betalen dat zal die zeker niet in waarde zakken of van dec 2011 of jan 2012, zit tussen de oren.

greetz dominique

Inderdaad, het zit tussen de oren, ik verjaar in december, maar ben niet plots een jaar ouder in januari ;)

Komen toch wel een paar plaatjes van? (als ik het goed lees in je nick, dan wordt het een witte 2.0 liter (diesel of benzine?) met automaat.

Heb zelf wel 2 hele lange weken moeten wachten :rolleyes: , kostte me alleen een Pana dak extra en dat vind ik achteraf met deze donkere dagen niet eens erg, niet dat ik met een open dak zal rond gaan rijden, wat een t.... herrie maakt dat, daar zit ik niet op te wachten, houd van rust in het hok, en stil is ie, als je het dak tenminste dicht laat :)

Wens je morgen een hele fijne dag :D

Geplaatst

Inderdaad, het zit tussen de oren, ik verjaar in december, maar ben niet plots een jaar ouder in januari ;)

Komen toch wel een paar plaatjes van? (als ik het goed lees in je nick, dan wordt het een witte 2.0 liter (diesel of benzine?) met automaat.

Heb zelf wel 2 hele lange weken moeten wachten :rolleyes: , kostte me alleen een Pana dak extra en dat vind ik achteraf met deze donkere dagen niet eens erg, niet dat ik met een open dak zal rond gaan rijden, wat een t.... herrie maakt dat, daar zit ik niet op te wachten, houd van rust in het hok, en stil is ie, als je het dak tenminste dicht laat :)

Wens je morgen een hele fijne dag :D

Ja, 2.0 automaat benzine met Geïntegreerde aluminium treeplanken en skide plate voor en achter en rubber mat en handsfree parot bellen.

Ja dank je zal zeker een mooie dag worden, ja en fotos komen er zeker.

greetz dominique

Geplaatst

Sportage exclusive 2.0 liter automaat kleur Dark Gun

Besteld 04-04-2001

Geleverd 25-11-2011

10 jaar wachten zou me toch wat te veel worden; zelfs voor een sportage :lol:

Geplaatst

Voor allen die de auto binnenkort gaan halen of binnen hebben van harte gefeliciteerd en veel veilige kilometers.

En wat het wachten tot januari 2012 betreft het zit misschien tussen mijn oren maar daar zit ik niet zo mee.

Zit er misschien toch nog wat iig.

Leven doe ik toch wel zolang en goed het kan want daar heb ik teveel voor meegemaakt.

Er zijn er genoeg die wel kijken naar wanneer een kenteken is afgegeven als je de auto verkoopt.

Dat anderen daar niet op letten of een andere mening over hebben mag uiteraard ook.

Maar ik laat de auto staan tot januari omdat ik het nu juist fijn vind een jaar lang in een auto van dat jaar te rijden. Als ik de auto verkoopt zien we wel weer.

@Dominique,

Met alle respect maar ik laat mijn auto dus staan tot 2012 maar hoef niets bij te betalen.

Ik weet niet wat de dealer je vertelt heeft?

Als de dealer vóór 31 december 2011 de BPM afdraagt en het kenteken wordt in januari 2012 op naam gesteld dan hoef je dus niets bij te betalen. Nu gaat het voor jou niet op want je haalt dit jaar de auto al op maar voor de andere geïnteresseerden, lees deze 2 stukken van de belastingdienst even.

http://www.belastingdienst.nl/variabel/bpm/bpm-31.html#P706_61286

http://www.belastingdienst.nl/variabel/bpm/bpm-32.html#P722_63763

Maar een ieder moet lekker vast gaan genieten van hun juweeltje.

Ik heb er gisteren even in mogen zitten en alles bekeken en ga er op mijn gemak in januari heerlijk van genieten.

Groet,

vand.m

Geplaatst

misschien/iig dry.gif

Het is maar net wat je ermee doet :P

Wat ik ermee doet is gelukkig leven iig. Is en blijft het belangrijkste!

Groet,

vand.m

Geplaatst

Hallo beste kia fanaten,

Hij is eindelijk binnen,en ik moet zeggen de eerste indrukken zijn in 1 woord geweldig :clap:

Nu nog even het enorme dikke boek doorlezen,en dan volop genieten :tt1:

Aan alle wachtenden,mensen heb geduld,het is het wachten meer dan waard.

Aan de mensen die hem intussen hebben,proficiat en geniet er van.

Vele veilige kilometers.

greetz beertje.

Geplaatst

hoi allemaal

vanmorgen een telefoontje gehad van mijn dealer dat onze Sportage 2.0 AWD is geproduceert en onderweg is naar Nederland

ook wordt hij in 2012 geleverd voor de oude prijs

dus nu maar afwachten wanneer hij er is en dat we 1/2 januari kunnen rijden

groetjes een blije Wim en WIlma

Geplaatst

Beste mensen,

Hartelijk dank voor alle positieve reacties en aanbevelingen!

Het belastingvoordeel gaat echt richting de koper, waarvoor ik vervolgens een 4 tal alu.velgen met winterbanden heb aangeschaft. Zowel de dealer als ik blij.

Nu alleen nog met spanning uitkijken naar 9 januari.

Voor een ieder een goed en voorspoedig 2012 gewenst met veel rijgenot in jullie KIA SPORTAGE.

Ab.

Geplaatst

Hij is eindelijk binnen,en ik moet zeggen de eerste indrukken zijn in 1 woord geweldig :clap:

Nu nog even het enorme dikke boek doorlezen,en dan volop genieten :tt1:

Proficiat beertje, en veel succes met je mooie wagen! ;)

Geplaatst

Hoi,

Allemaal gefeliciteerd met de (toekomstige) of al hebbende SportageIII. Ik wens allen veel fijne en vooral veilige kilometers toe!

Ik ga de mijne in januari ophalen en ziet er met spanning naar uit!

En nu al vast een voorspoedig en gezond 2012 aan allen gewenst.

Groet,

vand.m

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...