Ga naar inhoud

Levertijd Kia Sportage


2011-sportage

Aanbevolen Berichten

Kan toch nog sneller, jl Zaterdag 24-3 een witte Sportage 1.6 GDI X-Ecutive met plas pack besteld en krijg hem as Vrijdag al geleverd.

Maar ben over mijn dealer dan ook erg tevreden, iedereen doet daar altijd zijn/haar uiterste best om de klanten zo goed en snel mogelijk te helpen.

Jan Willem

Verstuurd van mijn Transformer TF101 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja , dat is het nadeel van auto aanvullen en op verzenden drukken zonder te kijken.

Verstuurd van mijn Transformer TF101 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zo juist mijn vorige week zaterdag bestelde, SP3 1.6 GDI Casa White met Plus Pack, bij mijn dealer opgehaald. Rijd werelds, alleen het formaat is weer eventjes wennen na 2 jaartjes Venga rijden.

Verstuurd van mijn Transformer TF101 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zo juist mijn vorige week zaterdag bestelde, SP3 1.6 GDI Casa White met Plus Pack, bij mijn dealer opgehaald. Rijd werelds, alleen het formaat is weer eventjes wennen na 2 jaartjes Venga rijden.

Verstuurd van mijn Transformer TF101 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

de sp3 1.6 gdi x-clusive casa white besteld op 16-03-2012 volgende week word hij geleverd staat al bij de dealer :wink::-)

16 maart besteld en 6 april opgehaald toch nog lekker snel. (2 tot 4 maanden levertijd werd er gezegd)
Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij mij gaat het ook sneller dan verwacht, 10 maart besteld, en hij is nu al onderweg, ik kan hem 20 april afhalen. De verwachting was eind mei/ half juni.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Sportage vrienden

Ook in België zijn de levertijden blijkbaar minder geworden.

Bestelling gedaan op 6 februari, van de dealer een sein gekregen

dat mijn wagen op 3 april de fabriek heeft verlaten.

De transporttijd wordt geschat op 3 weken, dus nog even wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


8 februari 2012 besteld, en daarnet naar dealer gebeld en wagen staat al van gisteren 18 april 2012 in de garage. 2 à 3 werkdagen later komen de papieren, en dan nog 1 à 2 dagen wachten op de nummerplaat.

Dus hopelijk kunnen we hem 25 april ophalen :clap: :clap: :clap::tt1: :tt1: :tt1:

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 of 2 dagen wachten op kentekenplaten? met je papieren heb je met 10min je platen in handen bij een automaterialenzaak die dat mogen drukken.

In België kan je de nieuwe europese nummerplaat niet meer zelf ophalen. De nummerplaat wordt opgestuurd met de post <_< .
Link naar reactie
Delen op andere sites


Yep, in België worden alle originele nummerplaten op één centrale plaats gedrukt (D.I.V.). Tegenwoordig gaat het echter echt zeer snel. Ik was om 17:45 uur bij de verzekering, combinatie was onmiddellijk gekend en de volgende dag stond de postbode om 09:15 uur al aan de deur met de nieuwe plaat (en het vriendelijke verzoek om eerst € 30 te betalen). Daarna naar een automaterialenzaak voor de duplicaatplaat (voor de Nederlanders: de originele plaat met hologrammen en stempel moeten we achteraan bevestigen en dan moeten we zelf nog eens zorgen voor een duplicaat dat vooraan wordt gehangen).

@ Neo: dus met een beetje chance ben je de dag nadat de papieren bij de dealer zijn al aan het rijden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Morgen 21-04 is dan zover we kunnen onze KIA'S ophalen bij de dealer. Op 28-03 1x Soprtage 1.6 X-ecutive met plus pack Cassa White en 1x Picanto R sport 1.2 Clear White.

We hebben niet lang hoeven te wachten aangezien de Sportage al in Nederland was en de Picanto was al zijn cruise naar ons land begonnen.

De Picanto ongezien vanaf een interne mailing van de dealer gekocht dus ben benieuwd hun hij er in werkelijkheid eruit ziet.

Zal van het weekend wel wat foto's posten voor degene die ook geinterseerd zijn.

Gr paruno

Ps. Voor degene die nog zitten te wachten veel sterkte !!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vorig jaar (in 2011) rond deze tijd liepen de eerste 2012 modellen van de band (de C op de 10e plek in het VIN nummer). Ben eigenlijk wel benieuwd of nu al de 2013 modellen van de band lopen en wat de verschillen zijn met de 2012 modellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...