witte Piet Geplaatst 6 Maart, 2012 Geplaatst 6 Maart, 2012 witte verf is op zeker....................... Ik ben gisteren gebeld door mijn dealer dat ik hem morgen kan ophalen (1.6 gdi x-clusive casa white) Besteld op 13 December dus mag niet klagen Witte verf is weer gevonden denk ik Ik zie trouwens iedere keer dat de andere dealers 1 tot 2 weken van te voren al bellen dat je de auto kunt ophalen Ik vraag me af waarom ze dit doen ,ik vind het net zoiets als een wortel net buiten het konijnenhok leggen en tegen je konijn zeggen dat hij hem over twee weken mag opeten, zou er niet vrolijker van worden. Waarom niet wachten met bellen tot hij (bijna) rijklaar is? Quote
bigwade Geplaatst 6 Maart, 2012 Geplaatst 6 Maart, 2012 Ze willen die inruil auto ook een beetje schoon binnen hebben. Daarnaast hebben mensen vaak nog het e.e.a. met de bank te regelen zoals tijdelijke pinverhoging voor 1 dag en misschien moet er ook nog iets geregeld worden met een verzekering. Zo gek is dat dus niet. Konijn moet gewoon wachten tot wortel gaar is en anders zelf de pan in. Quote
witte Piet Geplaatst 6 Maart, 2012 Geplaatst 6 Maart, 2012 Ze willen die inruil auto ook een beetje schoon binnen hebben. Daarnaast hebben mensen vaak nog het e.e.a. met de bank te regelen zoals tijdelijke pinverhoging voor 1 dag en misschien moet er ook nog iets geregeld worden met een verzekering. Zo gek is dat dus niet. Konijn moet gewoon wachten tot wortel gaar is en anders zelf de pan in. De meeste konijnen wachten al zo lang op hun wortel en overschrijven via je bankrekening is ook een optie Quote
chrichri Geplaatst 6 Maart, 2012 Geplaatst 6 Maart, 2012 De meeste konijnen wachten al zo lang op hun wortel en overschrijven via je bankrekening is ook een optie Er zijn al een paar konijnen die naar een andere weide zijn gelopen omdat de wortels maar niet wilden groeien :D . Quote
Kofferbak Geplaatst 6 Maart, 2012 Geplaatst 6 Maart, 2012 Ze willen die inruil auto ook een beetje schoon binnen hebben. Daarnaast hebben mensen vaak nog het e.e.a. met de bank te regelen zoals tijdelijke pinverhoging voor 1 dag en misschien moet er ook nog iets geregeld worden met een verzekering. Zo gek is dat dus niet. Konijn moet gewoon wachten tot wortel gaar is en anders zelf de pan in. Kan het konijn ook de net volgetankte tank nog even benutten zodat ie de inruiler op de dampen uit de tank bij de dealer kan inleveren Quote
witte Piet Geplaatst 7 Maart, 2012 Geplaatst 7 Maart, 2012 Kan het konijn ook de net volgetankte tank nog even benutten zodat ie de inruiler op de dampen uit de tank bij de dealer kan inleveren Dat is inderdaad het enige voordeel als je het een of twee weken eerder weet , ik lever mijn auto straks in met een halfvolle tank Beetje zonde maar ik ga er toch ook geen slangetje inhangen of zoiets , het is dan misschien wel 'crisis maar je moet het niet erger maken dan het is. Quote
Sportage3 Geplaatst 8 Maart, 2012 Geplaatst 8 Maart, 2012 1.6 GDI Executive Machine Silver Plus Pack Besteld 2e week Januari Vandaag gebeld dat hij binnen is! ca 2 maanden levertijd Quote
Homeplate Geplaatst 8 Maart, 2012 Geplaatst 8 Maart, 2012 1.6 GDI Executive Machine Silver Plus Pack Besteld 2e week Januari Vandaag gebeld dat hij binnen is! ca 2 maanden levertijd Het lijkt erop dat het nu toch de goede kant uitgaat met de levertijden. Ik lees hier steeds meer berichten over een levertijd van 2 tot 3 maanden. Positief nieuws lijkt mij voor de nog wachtenden onder ons. Quote
GeertV Geplaatst 8 Maart, 2012 Geplaatst 8 Maart, 2012 Het lijkt erop dat het nu toch de goede kant uitgaat met de levertijden. Ik lees hier steeds meer berichten over een levertijd van 2 tot 3 maanden. Positief nieuws lijkt mij voor de nog wachtenden onder ons. Het is te hopen!!!! Ben zelf nu 9 maanden en 3 weken aan het wachten. Quote
witte Piet Geplaatst 8 Maart, 2012 Geplaatst 8 Maart, 2012 Het is te hopen!!!! Ben zelf nu 9 maanden en 3 weken aan het wachten. Welke uitvoering heb jij besteld dan Geert? Quote
GeertV Geplaatst 8 Maart, 2012 Geplaatst 8 Maart, 2012 Welke uitvoering heb jij besteld dan Geert? 1,7 CRDI Dark Gun Metal Sense Quote
chrichri Geplaatst 8 Maart, 2012 Geplaatst 8 Maart, 2012 Hier in België iedere dag reclame van de Sportage op televisie.Dan op het laatste van het filmpje "direct leverbaar" :blink: Leuk voor de mensen die hier al maanden wachten. Quote
GeertV Geplaatst 9 Maart, 2012 Geplaatst 9 Maart, 2012 Hier in België iedere dag reclame van de Sportage op televisie.Dan op het laatste van het filmpje "direct leverbaar" :blink: Leuk voor de mensen die hier al maanden wachten. Pfffff het is schandalig!!!! En weten dat ik al een levertermijn op de bestelbon had staan van 9 maanden en zijn er nu reeds bijna een maand overheen gegaan zonder enige uitleg, verontschuldiging,compensatie, enz... En dan idd die leuke reclame!!!!!! Gewoon weg de mensen uitlachen in hun gezicht... Quote
witte Piet Geplaatst 10 Maart, 2012 Geplaatst 10 Maart, 2012 Pfffff het is schandalig!!!! En weten dat ik al een levertermijn op de bestelbon had staan van 9 maanden en zijn er nu reeds bijna een maand overheen gegaan zonder enige uitleg, verontschuldiging,compensatie, enz... En dan idd die leuke reclame!!!!!! Gewoon weg de mensen uitlachen in hun gezicht... Misschien een schrale troost maar je krijgt straks wel een prachtige kar , ik heb hem woensdag opgehaald en vanmiddag voor het eerst even lekker een poosje mee gereden, gewoon geweldig !!! ik heb een vw touran ingeruild, was ook een fijne auto maar deze overtreft hem aan alle kanten, eigenlijk best jammer dat ik hem alleen in het weekend en af en toe 's avonds rij ,voor mijn werk heb ik namelijk een landrover defender deze rijd de helft zo lekker maar ja is wel oersterk en dat is ook prettig. Ik hoop voor je dat hij snel komt !!! Groet piet Quote
GeertV Geplaatst 10 Maart, 2012 Geplaatst 10 Maart, 2012 Misschien een schrale troost maar je krijgt straks wel een prachtige kar , ik heb hem woensdag opgehaald en vanmiddag voor het eerst even lekker een poosje mee gereden, gewoon geweldig !!! ik heb een vw touran ingeruild, was ook een fijne auto maar deze overtreft hem aan alle kanten, eigenlijk best jammer dat ik hem alleen in het weekend en af en toe 's avonds rij ,voor mijn werk heb ik namelijk een landrover defender deze rijd de helft zo lekker maar ja is wel oersterk en dat is ook prettig. Ik hoop voor je dat hij snel komt !!! Groet piet Bedankt Piet!!! Quote
GeertV Geplaatst 20 Maart, 2012 Geplaatst 20 Maart, 2012 Wat een kl****** boel!!!!! Momenteel 10 maanden aan het wachten, dit is 1 maand boven op de vermelde leveringstermijn. Nog steeds niets!!!!!!!!!! Mail naar Kia voor de 2de keer deze week maar geen enkel antwoord van de andere kant. Blijven wachten zeker!!!!!!!!! Dit kan toch gewoon niet wat een zever en kl***** boel is dat daar bij KIA!!!!! Ze zeggen wel "wachten, het wordt het wachten waard" "superauto" "snel leverbaar"....... BULLSHIT!!!!!! Zelfs een Ferrari maken ze sneller.... Als ik tegen het einde van de maand geen wagen heb dan zal er een juridische procedure worden opgestart!!!! 1 Quote
Martinp Geplaatst 20 Maart, 2012 Geplaatst 20 Maart, 2012 Onze Sportage hebben we afgelopen weekend gehaald. 10 december 2011 besteld, maar moet erbij zeggen dat de dealer het moedel en uitvoering al in bestelling had staan sinds eind september voor in de showroom,. Dus dat was een geluk voor ons..... Fotos volgens later deze week in de garage. Quote
rollyturbo Geplaatst 20 Maart, 2012 Geplaatst 20 Maart, 2012 @GeertV Hopelijk komt die van U nu ook eerstdaags ; van mij was het op 2 dagen na 10 maand ( blijkbaar zelfde uitvoering als die van U ), maar de absolute kampioen , en hij kreeg er reeds de beker voor ; is volgens mij nog altijd Kristof ( post 1622 ) die toen na 11 maand zijn 2de Sportage mocht ontvangen . De eerste was er na 7,5 maand en beide waren op dezelfde dag besteld . Ik weet de " logica stopt waar de productie van de Kia begint " De zoon van mijn buur heeft er eentje uit de showroom van dealer in Brugge gehaald ; besteld en 5 dagen nadien reeds opgehaald ; Hij heeft er blijkbaar voor iedere maand een 10- tal in bestelling , volgens mn buur zijn zoon . Was ook een Dark Gun maar wel de 1.6 GDI Greetz Rolly Quote
GeertV Geplaatst 21 Maart, 2012 Geplaatst 21 Maart, 2012 Ha Forumgenoten!!!! EINDELIJK!!!!!! Vanmorgen telefoon gekregen. HIJ IS BINNEN!!!!!!! Na 10 maanden en 1 dag gewacht te hebben is hij eindelijk bij de dealer aangekomen. Gelijk even gaan kijken natuurlijk.... Wat ziet hij er prachtig uit. Nog even geduld nu. Wachten op de papieren en dan alles snel regelen en lekker toeren... Gtz Geert Quote
witte Piet Geplaatst 21 Maart, 2012 Geplaatst 21 Maart, 2012 Ha Forumgenoten!!!! EINDELIJK!!!!!! Vanmorgen telefoon gekregen. HIJ IS BINNEN!!!!!!! Na 10 maanden en 1 dag gewacht te hebben is hij eindelijk bij de dealer aangekomen. Gelijk even gaan kijken natuurlijk.... Wat ziet hij er prachtig uit. Nog even geduld nu. Wachten op de papieren en dan alles snel regelen en lekker toeren... Gtz Geert Gefeliciteerd Geert, Ik denk dat jouw dealer ook dit forum leest en beng was voor een juridische procedure haha! Veel rijplezier straks! Groet, Piet Quote
rollyturbo Geplaatst 21 Maart, 2012 Geplaatst 21 Maart, 2012 @GeertV Proficiat , eindelijk en zoals verwacht dat het niet lang meer zou duren , want ze worden wel degelijk vlotter geleverd . Veel genot ermee .En genieten maar .... Greetz Rolly Quote
JeeCee Geplaatst 22 Maart, 2012 Geplaatst 22 Maart, 2012 Ha Forumgenoten!!!!EINDELIJK!!!!!! Vanmorgen telefoon gekregen. HIJ IS BINNEN!!!!!!! Na 10 maanden en 1 dag gewacht te hebben is hij eindelijk bij de dealer aangekomen. Gelijk even gaan kijken natuurlijk.... Wat ziet hij er prachtig uit. Nog even geduld nu. Wachten op de papieren en dan alles snel regelen en lekker toeren... Gtz Geert Dikke proficiat Geert, het zou stilaan tijd worden Vanmorgen nog bij de dealer geweest en mijn in mei '11 besteld wit exemplaar is ook net aangekomen. Besteld 8 mei en gefabriceerd op 2 maart, dat kan al tellen. Ik heb al bij al toch geen spijt dat ik ten einde geduld in februari een voorraad exemplaar gekozen heb. Ik vind het 'dark gun metal' nu best meevallen. Eén voordeel heb jij nu wel, ik heb ondertussen al 4000 km en jij mag met een splinternieuwe beginnen Nogmaals veel succes ermee Quote
GeertV Geplaatst 24 Maart, 2012 Geplaatst 24 Maart, 2012 Bedankt mensen!!!! Na het lange wachten is het eindelijk dan zo ver. Nog wachten op de levering van de nieuwe nummerplaat. Verzekering is reeds in orde. Nog enkele dagen en het is een FEIT!!!! Toch bedankt voor de steun tijdens deze helse wachttijd Quote
chrichri Geplaatst 25 Maart, 2012 Geplaatst 25 Maart, 2012 Toch bedankt voor de steun tijdens deze helse wachttijd Beter van de hel naar de hemel dan omgekeerd . Quote
KeesL Geplaatst 27 Maart, 2012 Geplaatst 27 Maart, 2012 Dit is een leuke!! 4 januari zou mijn Exclusive 1.6 geleverd worden. 3 januari 18.15 werd er mij door de leasemaatschappij verteld dat er een foutje was gemaakt. Er was een 2.0 besteld per ongeluk, (wel goede kleur, goede uitvoering, etc) Als ik er iets bij wou leggen dan kon ik in deze rijden. Mooi dus niet. Is netto fiscale bijtelling al 90 euri. Geen punt, dan bestellen we hem wel opnieuw. Alweer mooi niet, ga niet nog eens 8 maanden wachten! Toen kwam er een voorstel van de lease maatschappij. Ik kon zolang in deze 2.0 rijden. Het verschil betaalde de lease maatschappij, er werd dan een nieuwe auto besteld. Leek mij een strak plan. Nu, een goede 2 maanden later werd ik door de garage gebeld dat de nieuwe auto er eind van de week is. Jammer, die 2.0 beviel me goed. Alleen aardig duur in verbruik. Kost mij niets, maar moet toch binnen de 500 km tanken. Dus in 2,5 maanden 2 x een nieuwe auto. Het kan dus zeer snel Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.