xtra40 Geplaatst 19 Februari, 2014 Geplaatst 19 Februari, 2014 ja inderdaad net een disco dat lichtje snap het ook niet helemaal had ook gewoon 1 kleur kunnen zijn maar goed het is aan de andere kant wel handig ze zien nu van een afstand dat je je auto met een alarm hebt uitgevoerd savonds ben benieuwd of het allemaal goed werkt bij je bij mij werkt het op de zelfde manier perfect Quote
Picawhite Geplaatst 24 Februari, 2014 Geplaatst 24 Februari, 2014 Heb het even in de ijskast gezet want het wil maar ni werken , probeer het wel weer eens . Quote
John Kanon Geplaatst 24 Februari, 2014 Geplaatst 24 Februari, 2014 Toch niet dezelfde fout als Bakema gemaak? ( het blauwgrijze draadje verwisseld met het grijsblauwe) 1 Quote
Picawhite Geplaatst 25 Februari, 2014 Geplaatst 25 Februari, 2014 wat een kleuren noem je daar , heb een licht roze draad van de deurschakelaar gepakt , de grijze heb ik links laten liggen want die komt van de rechterportier af , heb twee draden op de schakelaar ; licht roze en grijs. Quote
xtra40 Geplaatst 25 Februari, 2014 Geplaatst 25 Februari, 2014 ff stekkertje er uit halen en dan nog even meten of je hemniet aan de verkeerde hebt gekoppeld anders maak je massa op een massa draad Quote
Picawhite Geplaatst 25 Februari, 2014 Geplaatst 25 Februari, 2014 weet ni meer of het + of - was maar alle twee de draden gaven de zelfde meting Quote
John Kanon Geplaatst 26 Februari, 2014 Geplaatst 26 Februari, 2014 wat een kleuren noem je daar , heb een licht roze draad van de deurschakelaar gepakt , de grijze heb ik links laten liggen want die komt van de rechterportier af , heb twee draden op de schakelaar ; licht roze en grijs. Kijk hier even en veel wordt duidelijk. http://www.youtube.com/watch?v=3QCoQAthJM4 Quote
Picawhite Geplaatst 26 Februari, 2014 Geplaatst 26 Februari, 2014 tis duidelijk , weet nu hoe ik het moet aansluiten Quote
Picawhite Geplaatst 2 Maart, 2014 Geplaatst 2 Maart, 2014 moest er even een nachtje over slapen maar vat hem ni , wat heeft Henkie met mijn draadkleur te maken.... Quote
John Kanon Geplaatst 4 Maart, 2014 Geplaatst 4 Maart, 2014 Heb je het wel helemaal afgeluisterd? 2 Quote
Picawhite Geplaatst 4 Maart, 2014 Geplaatst 4 Maart, 2014 En wat als er het zelfde gebeurd als met Bakema , neem jij die verantwoording. Quote
John Kanon Geplaatst 12 April, 2014 Geplaatst 12 April, 2014 NeeDus wel,uur geleden ging het alarm af,ruit ingeslagen,dader reed weg in rode stationwagon. Nu wachten tot er bij carglass iemand een noodruit er in kan zetten,originele ruit niet op voorraad,telefoniste kan nog niemand bereiken. Zou nog kunnen dat het alarm afging omdat de dader het portier opende,maar die zat dicht en op slot. Hoe dan ook,mooi kut,week voor de vakantie. Quote
bigmac Geplaatst 13 April, 2014 Geplaatst 13 April, 2014 Balen zoiets. Nog dingen die gestolen zijn? Quote
John Kanon Geplaatst 13 April, 2014 Geplaatst 13 April, 2014 Nee dat niet. Behalve de navigatie zit er ook niets waardevols in,maar die heb je er zo snel niet uit. Het is sowieso vreemd. Het gebeurde om 23.30 uur en het was nog druk in de straat en overal brande nog licht. Dader heeft een onlogisch hoog risico gelopen. Lijkt er bijna op dat het hem er alleen omgaat om zoveel mogelijk ruitjes te vernielen,ik ben nummer zoveel in de straat en er wordt steeds niets gestolen. Vannacht op andere plek in stad wel een navigatie gestolen uit een auto waar de monteur van Carglass eerst heen moest. Deze wagen had zeker 1000 euro schade. Bij mij is het minimale lakschade en de 75 euro eigen risico. Gelukkig geen invloed op de no-claim. Eerste schade in 20 jaar,hoop dat het weer 20 jaar duurt tot de volgende. Quote
Picawhite Geplaatst 14 Mei, 2014 Geplaatst 14 Mei, 2014 he he , heeft even geduurd maar het alarm werkt ( geen tijd , druk op werkvloer ) getest en ok; raam open deur op slot etc even wachten ,kop door de deur en ja hoor geluid . Maar nu dit : als alarm gaat gaat binnenverlichting aan en de deuren van slot = ok of niet Quote
xtra40 Geplaatst 14 Mei, 2014 Geplaatst 14 Mei, 2014 nee beetje vreemd die van mij blijft keurig netjes op slot binnen verlichting gaat wel aan omdat je het signaal daar op aan hebt gesloten Quote
Picawhite Geplaatst 14 Mei, 2014 Geplaatst 14 Mei, 2014 Zal het morgen nog even checken , heb er gelukkig niets aan over gehouden zoals Bakema Quote
John Kanon Geplaatst 14 Mei, 2014 Geplaatst 14 Mei, 2014 Zo zie je maar,een gewaarschuwd mens telt voor 2 Quote
Picawhite Geplaatst 29 Mei, 2014 Geplaatst 29 Mei, 2014 heb het alarm gecontroleerd maar is ok , deuren gaan niet open , heb inmiddels ook een ander geluid voor het alarm aangeschafd vond die brommerclaxon ni veel , nu een sirene van 105db. alvast bedankt ook voor alle tips . Quote
xtra40 Geplaatst 29 Mei, 2014 Geplaatst 29 Mei, 2014 zo hee daar ben je wel even mee bezig geweest maar het werkt dus ook gewoon goed bij jou goed om te horen Quote
Picawhite Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 Tja ,half uurtje werken en dan 2weken weer niks , tijd gebrek he. Quote
icerabbit Geplaatst 16 Juni, 2014 Topic Starter Geplaatst 16 Juni, 2014 Het youtube filmpje geeft aan "Deze video is privé." Quote
Picawhite Geplaatst 18 Juni, 2014 Geplaatst 18 Juni, 2014 doe me best maar vind het nog steeds een crime om te plaatsen Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.