Jump to content

3 Deurs picanto

driekes

Recommended Posts

Hallo,

Ik wil me eerst even voorstellen.

Mijn naam is Dre Linssen en ben 44 jaar

jong.

Ik heb vorige week woensdag mijn zwarte picanto 3deurs

in otvangst kunnen nemen.

Het is een 1.2 automaat.

ondertussen heb ik er al 500km mee gereden.

De auto bevalt me zeer goed en heb er geen spijt van

dat ik hem gekocht heb. Ik heb hem namelijk blind besteldVeel bekijks heb

ik ook. Hier in de buurt ben ik de eerste die er in rijd.

grtz dre

Hoi Dre.

Ik zie dat jij 1 van de 1e bent die denk ik in een Kia Picanto 3 deurs rijdt. Nu zit ik ook met veel ongeduld te wachten tot die van mij binnenkomt! Nu vraag ik mij alleen af, wanneer heb je de auto besteld en in welke plaats? Ik heb hem namelijk 2 maanden geleden besteld. Zit jij rond dezelfde tijdsperiode, of is het voor je al langer geleden?

Hallo,

jong.

Het is een 1.2 automaat.

grtz dre

Hoi Dre.

Ik zie dat jij 1 van de 1e bent die denk ik in een Kia Picanto 3 deurs rijdt. Nu zit ik ook met veel ongeduld te wachten tot die van mij binnenkomt! Nu vraag ik mij alleen af, wanneer heb je de auto besteld en in welke plaats? Ik heb hem namelijk 2 maanden geleden besteld. Zit jij rond dezelfde tijdsperiode, of is het voor je al langer geleden?

Hoi,

Ik heb mijn picanto in mei besteld in venlo. Ze zeiden dat ik begin augustus kon ophalen.

Dit is ook uitgekomen. Ik zal deze week foto's maken en die in de garage zetten.

Grtz,

Dre

Hallo,

jong.

Het is een 1.2 automaat.

grtz dre

Hoi, ik ben Ger.

Ik heb mij net aangemeld omdat ik ook al helemaal Kia-minded ben.

Ik heb in April een Kia picanto 3 deurs besteld (blind) in de kleur titanium grey met comfort pakket bij kia dealer in Nuth (Limburg).

Helaas heb ik hem nog steeds niet mogen ontvangen, ik hoop nu echt dat dit toch de komende week gebeurd.

Je ziet nu ook een paar afbeeldingen van de 3 deurs picanto, en ik denk dat het het wachten toch waard is.

Wat grappig zeg, al die verschillende berichten.

Ik heb mijn 3 deurs besteld op 8 augustus en rij er sinds afgelopen vrijdag al in, nog geen 3 weken dus.

Moet ik er wel eerlijk bij zeggen natuurlijk dat de auto bij de dealer al in bestelling stond en zelfs al in Nederland in de haven stond.

En ik moet zeggen, hij rijdt heerlijk!!

Michel

Hoi, ik ben Ger.

Ik heb in April een Kia picanto 3 deurs besteld (blind) in de kleur titanium grey met comfort pakket bij kia dealer in Nuth (Limburg).

Helaas heb ik hem nog steeds niet mogen ontvangen, ik hoop nu echt dat dit toch de komende week gebeurd.

Je ziet nu ook een paar afbeeldingen van de 3 deurs picanto, en ik denk dat het het wachten toch waard is.

hoi ger!

ik heb vorige week donderdag een picanto 3 deurs gekocht bij Jo ten oever (nuth) de 3 deurs stonden nu op de boot en zouden binnen 4 tot 6 weken hier zijn!

dus ben eens benieuwd!

maar wat raar dat je al in april een 3 deurs hebt kunnen bestellen terwijl de 3 deurs versie pas vanaf augustus verkrijgbaar is.

Hoi, ik ben Ger.

hoi ger!

ik heb vorige week donderdag een picanto 3 deurs gekocht bij Jo ten oever (nuth) de 3 deurs stonden nu op de boot en zouden binnen 4 tot 6 weken hier zijn!

dus ben eens benieuwd!

maar wat raar dat je al in april een 3 deurs hebt kunnen bestellen terwijl de 3 deurs versie pas vanaf augustus verkrijgbaar is.

Ik heb hem eind april besteld, hij was net de week vooraf op de auto RAI geweest.

Ik kon de drie deurs bestellen, omdat ze de meerprijs voor de vijf deurs al verrekend hadden (lol).

Hoi allen,

Ik heb mijn driedeurs half mei besteld en dacht gisteren even te bellen om te kijken hoe het ervoor staat....

:( zo dus....

Hij zou rond aug september geleverd worden maar kreeg gisteren te horen dat het blijkbaar oktober zal zijn...

De reden: de (te) luxe variant?..... ESC, alle paketten, cruise control en ISG.

blijkbaar komt het door de combi ISG en ESC (komt niet zo vaak voor gok ik dan maar)

Enfin, hij zou bellen (KIA Amersfoort) zodra hij nieuws had

Ik moet dus nog " even" wachten..

gr Tarkan

Gefeliciteerd! Zet je ook 'n paar foto's van de 3-deurs? Die missen we nog in de garage.

Hallo,

Ik heb net een paar foto's van mijn picanto in de

garage gezet.

Guest Daniel

Hallo allen,

Ook ik heb een picanto 3 deurs op de boot staan. Ik vraag me alleen 1 ding af.

Zitten er op de 3 deurs andere velgen in het exterior pakket? Op de foto's die nu in de garage staan, heeft de drie deurs namelijk de r sport velgen.

Geldt dit voor alle drie deurs met exterior pakket of hebben jullie speciaal voor deze velgen gekozen?

Alvast bedankt.

Hallo allen,

Ook ik heb een picanto 3 deurs op de boot staan. Ik vraag me alleen 1 ding af.

Zitten er op de 3 deurs andere velgen in het exterior pakket? Op de foto's die nu in de garage staan, heeft de drie deurs namelijk de r sport velgen.

Geldt dit voor alle drie deurs met exterior pakket of hebben jullie speciaal voor deze velgen gekozen?

Alvast bedankt.

Hoi,

Ik heb speciaal voor deze velgen gevraagd. Volgens mij

kun je ook de andere velg erop krijgen.

Grtz,

Dre

Vandaag ook besteld. 3 deurs 1.2 met comfort en extrieur in de kleur Titanium grey. Staat op de boot, ben benieuwd wanneer ik er van kan gaan genieten

Ben zeer benieuwd naar de foto's ! Titanium grey is ergg mooi! :)

Hey Kia-liefhebbers,

Ik heb een vraagje over de drie-deurs uitvoering. Café Mocha lijkt mij een hele mooie kleur, maar dat rode randje rond de grill vind ik daarbij hartstikke lelijk. Is dat standaard, die sierstrip?

Bij de basis uitvoering is hij zilverkleurig met zwarte inleg. Zodra je een pack erop besteld (comfort, extrieur e.d.) is de grill chrome met rode inleg.

Gr Alex

• Like 1

Hey Kia-liefhebbers,

Ik heb een vraagje over de drie-deurs uitvoering. Café Mocha lijkt mij een hele mooie kleur, maar dat rode randje rond de grill vind ik daarbij hartstikke lelijk. Is dat standaard, die sierstrip?

Vraag het is in je omgeving, wat anderen er van vinden: ik vind het niet gek staan en het valt niet zo op dat het storend is,

misschien een kwestie van wennen ? :wink:

Hey Kia-liefhebbers,

Hallo,

Ik wilde even reageren.

Die rode rand rond de gril zit standaard op de drie deurs

picanto.

Groetjes,

Dre