Smart Geplaatst 17 September, 2011 Geplaatst 17 September, 2011 .......Er zijn ook kleuren die kleiner ogen. Dat dacht ik ook eerst........ Quote
rvan Geplaatst 17 September, 2011 Topic Starter Geplaatst 17 September, 2011 Het is goed hoor! Ronald Quote
bigwade Geplaatst 17 September, 2011 Geplaatst 17 September, 2011 Dat dacht ik ook eerst........ Sneu voor dat meisje, die komt dan zo'n beetje tot mijn heup, best jammer..... Quote
rvan Geplaatst 18 September, 2011 Topic Starter Geplaatst 18 September, 2011 [Ook DAT kan handig zijn!?!?! Ronald Quote
MauS Geplaatst 18 September, 2011 Geplaatst 18 September, 2011 ..Daarnaast vreesde ik dat ik met die armsteun, helemaal in combinatie met de automatische versnellingsbak, in een dusdanig "loungende" rijstijl zou vervallen dat het slechts een kwestie van tijd zou zijn voordat ik achter het stuur in slaap zou vallen Je maakt een grapje over maar je hebt zeker een punt! het moet wel auto-rijden blijven, anders kun je er ook wel een fortuil met massage-functie in laten monteren... het moet wel autorijden blijven, maar een ieder moet natuurlijk doen wat hij of zij wil. persoonlijk vind ik een armsteun die niet origineel is, niet mooi staan of het is gevoelsmatig.. haha Quote
Picanto2011 Geplaatst 22 September, 2011 Geplaatst 22 September, 2011 Wie heeft al ervaring met de zojuist leverbaar geworden armsteun voor Picanto 2011 bij zie google onder armsteun "b***c autosport" Ben Quote
Anouk Geplaatst 1 Oktober, 2011 Geplaatst 1 Oktober, 2011 Ronald waar heb je die stoelhoezen vandaan, zien er blits uit en zo te zien passen ze perfect! Dan houd je de stoelen ook mooi opgepimpt en schoon. Wil ik ook straks met de nieuwe Picanto! Quote
rvan Geplaatst 3 Oktober, 2011 Topic Starter Geplaatst 3 Oktober, 2011 Stoel hoezenset van de LIDL 20 euro. Stoelen passen perfect,ahterbank is slechts in een deel,maar past wel perfect. Ronald Quote
rvan Geplaatst 3 Oktober, 2011 Topic Starter Geplaatst 3 Oktober, 2011 zwarte deurlijsten...5 euro,,,,,,,,,,,,,,,,GAMMA Quote
phoenix2149 Geplaatst 3 Oktober, 2011 Geplaatst 3 Oktober, 2011 Wel jammer dat dit alleen op de 3 deuren zit. Maar ach. Heb je die echt van de gamma? Vind het wel interessant. Quote
Gast Jeroen66475 Geplaatst 3 Oktober, 2011 Geplaatst 3 Oktober, 2011 Wel jammer dat dit alleen op de 3 deuren zit. Maar ach. Heb je die echt van de gamma? Vind het wel interessant. Ik tel er toch echt 5 Quote
rvan Geplaatst 3 Oktober, 2011 Topic Starter Geplaatst 3 Oktober, 2011 zit op 4 deuren en middenstyl,pfffft!!! Ja echt GAMMA,echt 5 euro Quote
phoenix2149 Geplaatst 5 Oktober, 2011 Geplaatst 5 Oktober, 2011 Ok. Kun je ze dan ook korter maken? Ik zou het niet helemaal tot boven laten gaan, maar tot aan de bovengrens van de ramen zodat het allemaal een geheel lijkt. Laat het denk ik allemaal wat beter in zijn element vallen denk ik. Quote
rvan Geplaatst 5 Oktober, 2011 Topic Starter Geplaatst 5 Oktober, 2011 Dat kan natuurlijk maar dan is de bovenkant niet onder het rubber en erg kwetsbaar. Bij orgineel zit dat ook zo ,toch? O ,neen ik hebgekeken naar orgineel en die zijn inderdaad lager afgesneden. Nou ik heb nog een metertje liggen. Ik zal er overdenken en als ik niets anders te doen heb.................... Vind het best zo. Ronald Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.