Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

armsteun

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

.......Er zijn ook kleuren die kleiner ogen.

Dat dacht ik ook eerst........:lol:

Geplaatst

[Ook DAT kan handig zijn!?!?!

Ronald

Geplaatst

..Daarnaast vreesde ik dat ik met die armsteun, helemaal in combinatie met de automatische versnellingsbak, in een dusdanig

"loungende" rijstijl zou vervallen dat het slechts een kwestie van tijd zou zijn voordat ik achter het stuur in slaap zou vallen :lol:

Je maakt een grapje over maar je hebt zeker een punt! het moet wel auto-rijden blijven,

anders kun je er ook wel een fortuil met massage-functie in laten monteren... :euro:

het moet wel autorijden blijven, maar een ieder moet natuurlijk doen wat hij of zij wil.

persoonlijk vind ik een armsteun die niet origineel is, niet mooi staan of het is gevoelsmatig.. haha :innocent:

Geplaatst

Wie heeft al ervaring met de zojuist leverbaar geworden armsteun voor Picanto 2011 bij

zie google onder armsteun "b***c autosport"

Ben

• 2 weken later...
Geplaatst

Ronald waar heb je die stoelhoezen vandaan, zien er blits uit en zo te zien passen ze perfect! Dan houd je de stoelen ook mooi opgepimpt en schoon. Wil ik ook straks met de nieuwe Picanto!

Geplaatst

Stoel hoezenset van de LIDL 20 euro.

Stoelen passen perfect,ahterbank is slechts in een deel,maar past wel perfect.

Ronald

Geplaatst

zwarte deurlijsten...5 euro,,,,,,,,,,,,,,,,GAMMA

post-4318-0-00807500-1317624677_thumb.jpg

Geplaatst

Wel jammer dat dit alleen op de 3 deuren zit. Maar ach. Heb je die echt van de gamma? Vind het wel interessant.

Gast Jeroen66475
Geplaatst

Wel jammer dat dit alleen op de 3 deuren zit. Maar ach. Heb je die echt van de gamma? Vind het wel interessant.

Ik tel er toch echt 5 huh.gif

Geplaatst

zit op 4 deuren en middenstyl,pfffft!!!

Ja echt GAMMA,echt 5 euro

Geplaatst

Ok. Kun je ze dan ook korter maken?

Ik zou het niet helemaal tot boven laten gaan, maar tot aan de bovengrens van de ramen zodat het allemaal een geheel lijkt. Laat het denk ik allemaal wat beter in zijn element vallen denk ik.

Geplaatst

Dat kan natuurlijk maar dan is de bovenkant niet onder het rubber en erg kwetsbaar.

Bij orgineel zit dat ook zo ,toch?

O ,neen ik hebgekeken naar orgineel en die zijn inderdaad lager afgesneden.

Nou ik heb nog een metertje liggen.

Ik zal er overdenken en als ik niets anders te doen heb....................

Vind het best zo.

Ronald

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...