Alex VB Geplaatst 19 Oktober, 2011 Topic Starter Geplaatst 19 Oktober, 2011 Het is geen probleem. we behartigen de belangen van alle KIA rijders in BE.. Waal of Vlaming etc. 1 Quote
smetjesmee Geplaatst 19 Oktober, 2011 Geplaatst 19 Oktober, 2011 Het is geen probleem. we behartigen de belangen van alle KIA rijders in BE.. Waal of Vlaming etc. Ik hoop enkel dat we even goede contacten kunnen onderhouden met KMBE als onze Nederlandse vrienden. Iedereen weet dat de Belgische mentaliteit heel wat verschilt van de Nederlandse. Onze noorderburen zijn heel wat opener en enthousiaster vind ik persoonlijk. Misschien een stom voorbeeld, maar dat merk je al tijdens een show of quiz op TV. In Holland swingt het de pan uit vanaf de eerste noot, terwijl een Vlaming (of Waal) toch redelijk wat tijd nodig heeft om te ontdooien... Hopelijk zien de mensen van KMBE ons graag komen en zijn ze vlug 'opgewarmd'. Quote
Smart Geplaatst 19 Oktober, 2011 Geplaatst 19 Oktober, 2011 Ik hoop enkel dat we even goede contacten kunnen onderhouden met KMBE als onze Nederlandse vrienden. Iedereen weet dat de Belgische mentaliteit heel wat verschilt van de Nederlandse. Onze noorderburen zijn heel wat opener en enthousiaster vind ik persoonlijk. Dat vind ik een compliment! Toch heeft (voormalig?) forumlid Huib Stad en ex Marketing Director KMNL vorig jaar persoonlijk contact gehad met KMBE. Ik weet mij te herinneren dat toen ook de KCG NL aan de orde is geweest. Wie weet haal je veel kou uit de lucht wanneer je verwijst naar de contacten met KMNL en KCG NL. Quote
smetjesmee Geplaatst 20 Oktober, 2011 Geplaatst 20 Oktober, 2011 Dat vind ik een compliment! Toch heeft (voormalig?) forumlid Huib Stad en ex Marketing Director KMNL vorig jaar persoonlijk contact gehad met KMBE. Ik weet mij te herinneren dat toen ook de KCG NL aan de orde is geweest. Wie weet haal je veel kou uit de lucht wanneer je verwijst naar de contacten met KMNL en KCG NL. Goed om dat even te vermelden Smart! We zien wel hoe het loopt... Volgens mij doen beide zijden profijt aan een goed overleg. Quote
bigwade Geplaatst 20 Oktober, 2011 Geplaatst 20 Oktober, 2011 Ik neem aan dat Alex van KiaMNL wel wat contactadressen krijgt van KiaMBE. Misschien dat NL e.e.a. ook wat kan voormasseren richting de BE collega's Dat kunnen we vragen natuurlijk.. edit:tuurlijk hoort daar taart bij maar op die dag en later was ik even elders en had geen toegang tot taart. Ik ga straks even shoppen.. Quote
smetjesmee Geplaatst 30 Oktober, 2011 Geplaatst 30 Oktober, 2011 De heren aftersales zitten met zijn alle in Zuid- Korea.. dus het contact zal ff moeten wachten.. Nog geen nieuws van het KMBE-front Alex? grtz, Kurt Quote
Alex VB Geplaatst 31 Oktober, 2011 Topic Starter Geplaatst 31 Oktober, 2011 Hoi Kurt, Ik weet dat hun Korea bezoek voorbij is.. Maar ik heb het helaas erg druk op mijn werk.. Vandaag is de eerste dag in maanden dat ik vrij heb... Ik zal proberen deze week contact te leggen.. Quote
smetjesmee Geplaatst 1 November, 2011 Geplaatst 1 November, 2011 Hoi Kurt, Ik weet dat hun Korea bezoek voorbij is.. Maar ik heb het helaas erg druk op mijn werk.. Vandaag is de eerste dag in maanden dat ik vrij heb... Ik zal proberen deze week contact te leggen.. Doe maar op 't gemak hoor Alex ! Geniet ook maar eens van je vrije momenten... da's zeker even belangrijk als die heilige koeien van ons... die zullen niet weglopen Quote
Alex VB Geplaatst 15 November, 2011 Topic Starter Geplaatst 15 November, 2011 Het eerste contact is gelegd naar KIA Motors België met verwijzing en referenties naar de KCG NL. Het initatief vinden ze in België al iets positiefs. Nu hopen op een positief antwoord en een planning voor een eerste "informele" bijeenkomst. Quote
Azzaro Geplaatst 15 November, 2011 Geplaatst 15 November, 2011 NICE JOB!!! We houden het in de gaten, alvast bedankt om het pad te effenen, greetz Azzaro Quote
bigwade Geplaatst 15 November, 2011 Geplaatst 15 November, 2011 Als ik kan helpen met een "directe benadering" sta ik zo im Evere hoor.. :lol: :lol: Quote
Alex VB Geplaatst 17 November, 2011 Topic Starter Geplaatst 17 November, 2011 Laat dat maar eventjes achterwege... Ze hebben met mij al te doen Quote
Ysie Geplaatst 17 November, 2011 Geplaatst 17 November, 2011 Hopelijk doen ze er niet te moeilijk over. Quote
Smart Geplaatst 17 November, 2011 Geplaatst 17 November, 2011 Hopelijk doen ze er niet te moeilijk over. Kia Motors Corporation wil graag een nauwere band opbouwen met landelijk bekende Kia-fora en heeft zojuist de stakeholders (belanghebbenden/voorzitters) uit 15 landen uitgenodigd naar Zuid-Korea te komen. Zij hechten daarom juist grote waarde aan de contacten met Kia belangengroepen. Kia België kan dus niet anders dan ook de banden aanhalen met Belgische belangenorganisatie(s)/fora, omdat het Kia management in Zuid-Korea hier dus veel aan gelegen is. Een niet onbelangrijk voornemen. Ik denk dat het allemaal erg zal meevallen en dat ze graag van jullie de nodige feedback willen hebben. Tenslotte zijn jullie, samen met de medeforummers, de ervaringsdeskundigen. Keep the faith! Quote
smetjesmee Geplaatst 20 November, 2011 Geplaatst 20 November, 2011 Allé..., we zijn vertrokken. Nu maar hopen dat het een succesverhaal wordt. We zullen in ieder geval ons best doen. De magazijnier van onze dealer vindt al die fora maar zozo... "Je mag niet alles geloven wat daar verteld wordt", was zijn uitleg toen ik naar de kaartupdate vroeg vrijdag jl. Er is dus nog veel werk aan de winkel... Quote
Alex VB Geplaatst 22 November, 2011 Topic Starter Geplaatst 22 November, 2011 Zo mensen van de KCG BE. Het eerste positief bericht is binnen.. We kunnen een afspraak maken met de heren van KMBE. Natuurlijk willen we dit op een zo kort mogelijke termijn doen rekening houdend met het werk van eenieder. Als de heren mij hun emailadres geven kunnen we dingen plannen en afspreken Quote
Ysie Geplaatst 22 November, 2011 Geplaatst 22 November, 2011 Houden jullie ons (die opkomende voor Kia België, onder ander ik:) ) op de hoogte hoe de stand van zaken zijn? Quote
smetjesmee Geplaatst 25 November, 2011 Geplaatst 25 November, 2011 Als de heren mij hun emailadres geven kunnen we dingen plannen en afspreken Zo, het mijne heb je alvast gekregen Alex, samen met nog wat andere privé-gegevens zoals adres en telefoon(s). grtz, Kurt Quote
Ysie Geplaatst 25 November, 2011 Geplaatst 25 November, 2011 Zo, het mijne heb je alvast gekregen Alex, samen met nog wat andere privé-gegevens zoals adres en telefoon(s). grtz, Kurt De mijne heb je juist ook gehad. Grt. Quote
Ysie Geplaatst 26 November, 2011 Geplaatst 26 November, 2011 Hoe was de respons van Kia België ? Zou het mogelijk zijn van mij de mailadressen van alle betrokken personen te mailen daar we ook samen al eens wat kunnen afspreken. Quote
Azzaro Geplaatst 26 November, 2011 Geplaatst 26 November, 2011 Verstuurd!!! Ik kijk alvast uit naar de eerste contacten met KCG Belgie en Kia Belgie... Quote
Smart Geplaatst 27 November, 2011 Geplaatst 27 November, 2011 Jongens, gefeliciteerd met de geboorte van KCG België. Ik wens jullie heel veel wijsheid en succes toe in de contacten met KMBE. Quote
Ysie Geplaatst 27 November, 2011 Geplaatst 27 November, 2011 Ja maar ik heb spijtig nog geen verdere info erover gehad? Ik weet zelfs niet met wie ik samenwerk? Quote
Smart Geplaatst 27 November, 2011 Geplaatst 27 November, 2011 Ja maar ik heb spijtig nog geen verdere info erover gehad? Ik weet zelfs niet met wie ik samenwerk? Tja......, blijft toch typisch Belgisch! Met de vorming van een nieuwe regering hebben jullie ook een niet te benijden record in handen.......! :lol: Quote
Ysie Geplaatst 27 November, 2011 Geplaatst 27 November, 2011 . Hopelijk geen gelijkaardig scenario:). Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.