Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het is geen probleem. we behartigen de belangen van alle KIA rijders in BE.. Waal of Vlaming etc.

• Like 1
Geplaatst

Het is geen probleem. we behartigen de belangen van alle KIA rijders in BE.. Waal of Vlaming etc.

Ik hoop enkel dat we even goede contacten kunnen onderhouden met KMBE als onze Nederlandse vrienden.

Iedereen weet dat de Belgische mentaliteit heel wat verschilt van de Nederlandse.

Onze noorderburen zijn heel wat opener en enthousiaster vind ik persoonlijk.

Misschien een stom voorbeeld, maar dat merk je al tijdens een show of quiz op TV.

In Holland swingt het de pan uit vanaf de eerste noot, terwijl een Vlaming (of Waal) toch redelijk wat tijd nodig heeft om te ontdooien... laugh.gif

Hopelijk zien de mensen van KMBE ons graag komen en zijn ze vlug 'opgewarmd'. wink.gif

Geplaatst

Ik hoop enkel dat we even goede contacten kunnen onderhouden met KMBE als onze Nederlandse vrienden.

Iedereen weet dat de Belgische mentaliteit heel wat verschilt van de Nederlandse. Onze noorderburen zijn

heel wat opener en enthousiaster vind ik persoonlijk.

Dat vind ik een compliment! Toch heeft (voormalig?) forumlid Huib Stad en ex Marketing Director KMNL vorig

jaar persoonlijk contact gehad met KMBE. Ik weet mij te herinneren dat toen ook de KCG NL aan de orde is

geweest. Wie weet haal je veel kou uit de lucht wanneer je verwijst naar de contacten met KMNL en KCG NL.

Geplaatst

Dat vind ik een compliment! Toch heeft (voormalig?) forumlid Huib Stad en ex Marketing Director KMNL vorig

jaar persoonlijk contact gehad met KMBE. Ik weet mij te herinneren dat toen ook de KCG NL aan de orde is

geweest. Wie weet haal je veel kou uit de lucht wanneer je verwijst naar de contacten met KMNL en KCG NL.

Goed om dat even te vermelden Smart!

We zien wel hoe het loopt...

Volgens mij doen beide zijden profijt aan een goed overleg.

Geplaatst

Ik neem aan dat Alex van KiaMNL wel wat contactadressen krijgt van KiaMBE.

Misschien dat NL e.e.a. ook wat kan voormasseren richting de BE collega's

Dat kunnen we vragen natuurlijk..

edit:tuurlijk hoort daar taart bij maar op die dag en later was ik even elders en had geen toegang tot taart.

Ik ga straks even shoppen..

• 2 weken later...
Geplaatst

De heren aftersales zitten met zijn alle in Zuid- Korea.. dus het contact zal ff moeten wachten..;)

Nog geen nieuws van het KMBE-front Alex?

grtz, Kurt

Geplaatst

Hoi Kurt,

Ik weet dat hun Korea bezoek voorbij is.. Maar ik heb het helaas erg druk op mijn werk.. Vandaag is de eerste dag in maanden dat ik vrij heb...

Ik zal proberen deze week contact te leggen..

Geplaatst

Hoi Kurt,

Ik weet dat hun Korea bezoek voorbij is.. Maar ik heb het helaas erg druk op mijn werk.. Vandaag is de eerste dag in maanden dat ik vrij heb...

Ik zal proberen deze week contact te leggen..

Doe maar op 't gemak hoor Alex !

Geniet ook maar eens van je vrije momenten... da's zeker even belangrijk als die heilige koeien van ons... die zullen niet weglopen tongue.gifwink.gif

• 2 weken later...
Geplaatst

Het eerste contact is gelegd naar KIA Motors België met verwijzing en referenties naar de KCG NL.

Het initatief vinden ze in België al iets positiefs. Nu hopen op een positief antwoord en een planning voor een eerste "informele" bijeenkomst.

Geplaatst

NICE JOB!!! We houden het in de gaten, alvast bedankt om het pad te effenen, greetz Azzaro ;):)

Geplaatst
Hopelijk doen ze er niet te moeilijk over.

Kia Motors Corporation wil graag een nauwere band opbouwen met landelijk bekende Kia-fora en heeft

zojuist de stakeholders (belanghebbenden/voorzitters) uit 15 landen uitgenodigd naar Zuid-Korea te komen.

Zij hechten daarom juist grote waarde aan de contacten met Kia belangengroepen.

Kia België kan dus niet anders dan ook de banden aanhalen met Belgische belangenorganisatie(s)/fora,

omdat het Kia management in Zuid-Korea hier dus veel aan gelegen is. Een niet onbelangrijk voornemen.

Ik denk dat het allemaal erg zal meevallen en dat ze graag van jullie de nodige feedback willen hebben.

Tenslotte zijn jullie, samen met de medeforummers, de ervaringsdeskundigen.

Keep the faith!;)

Geplaatst

Allé..., we zijn vertrokken.

Nu maar hopen dat het een succesverhaal wordt. We zullen in ieder geval ons best doen.

De magazijnier van onze dealer vindt al die fora maar zozo...dry.gif "Je mag niet alles geloven wat daar verteld wordt", was zijn uitleg toen ik naar de kaartupdate vroeg vrijdag jl.blink.gif

Er is dus nog veel werk aan de winkel...tongue.gif

Geplaatst

Zo mensen van de KCG BE. Het eerste positief bericht is binnen.. We kunnen een afspraak maken met de heren van KMBE.

Natuurlijk willen we dit op een zo kort mogelijke termijn doen rekening houdend met het werk van eenieder. Als de heren mij hun emailadres geven kunnen we dingen plannen en afspreken

Geplaatst

Als de heren mij hun emailadres geven kunnen we dingen plannen en afspreken

Zo, het mijne heb je alvast gekregen Alex, samen met nog wat andere privé-gegevens zoals adres en telefoon(s).

grtz, Kurt

Geplaatst

Zo, het mijne heb je alvast gekregen Alex, samen met nog wat andere privé-gegevens zoals adres en telefoon(s).

grtz, Kurt

De mijne heb je juist ook gehad.

Grt.

Geplaatst

Hoe was de respons van Kia België ?

Zou het mogelijk zijn van mij de mailadressen van alle betrokken personen te mailen daar we ook samen al eens wat kunnen afspreken.

Geplaatst

Verstuurd!!! Ik kijk alvast uit naar de eerste contacten met KCG Belgie en Kia Belgie... ;)

Geplaatst

Jongens, gefeliciteerd met de geboorte van KCG België.

Ik wens jullie heel veel wijsheid en succes toe in de contacten met KMBE.

Geplaatst

Ja maar ik heb spijtig nog geen verdere info erover gehad?

Ik weet zelfs niet met wie ik samenwerk?

Tja......, blijft toch typisch Belgisch!

Met de vorming van een nieuwe regering hebben jullie ook een niet te benijden record in handen.......!:lol: :lol: :lol:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...