Azzaro Geplaatst 27 November, 2011 Geplaatst 27 November, 2011 KCG Belgie zal wel wat vlotter handelen dan het vormen van de Belgische regering gezien daar geen geld mee gemoeid is en de Walen er ook voor niks tussen zitten (denk ik toch), die zullen eerder op Kia club de France zitten denk ik (als die al bestaat), ik heb al mijn gegevens zoals gezegd doorgespeeld aan Alex die ze dan op zijn beurt wel zal bezorgen aan eenieder van ons veronderstel ik, dan kunnen we inderdaad eens de koppen bijeen steken om de strategie te bespreken hé... Quote
bigwade Geplaatst 27 November, 2011 Geplaatst 27 November, 2011 Hier in NL was het best eenvoudig. Samen ergens afspreken en een bakkie doen. Je weet al gauw met wie je te maken hebt, toch ? En dan is het verder gewoon boerenverstand en normaal communiceren. Ben wel heel erg benieuwd naar de houding van KiaMBE en of ze inzien dat zo'n click met een forum-delegatie best handig kan zijn. @azzaro; w.b. regering en Walen zou ik het neutraal houden, juist vanwege de relatie met KiaMBE :rolleyes: Quote
Azzaro Geplaatst 27 November, 2011 Geplaatst 27 November, 2011 Hier in NL was het best eenvoudig. Samen ergens afspreken en een bakkie doen. Je weet al gauw met wie je te maken hebt, toch ? En dan is het verder gewoon boerenverstand en normaal communiceren. Ben wel heel erg benieuwd naar de houding van KiaMBE en of ze inzien dat zo'n click met een forum-delegatie best handig kan zijn. @azzaro; w.b. regering en Walen zou ik het neutraal houden, juist vanwege de relatie met KiaMBE :rolleyes: Voor alle duidelijkheid, ikzelve heb niks tegen Walen en moesten er hier Walen-Kia-rijders op het forum zitten en hun belangen of problemen moeten worden voorgelegd aan KiaMBE dan ga ik dat met dezelfde inzet behartigen dan ware het voor Vlamingen, we zijn tenslotte allemaal Belgen gelijk. En geloof me vrij, dat record regeringsvormen, daar is geen enkele Belg fier op maar we hebben nu eenmaal onze heren politici niet in de hand, lag het aan de bevolking er was al lang een regering, enfin eind van de week zal er ene zijn als we hen mogen geloven... KCG Belgie is in ieder geval al een feit, en we gaan dat goed doen!!! Nietwaar mannen? Nu idd nog hopen dat we met KiaMBE een goede verstandhouding kunnen opbouwen, we zien wel... Quote
smetjesmee Geplaatst 27 November, 2011 Geplaatst 27 November, 2011 Jongens, gefeliciteerd met de geboorte van KCG België. Ik wens jullie heel veel wijsheid en succes toe in de contacten met KMBE. Bedankt Smart ! Dat wij even wijs mogen zijn als onze Nederlandse vrienden... Quote
Smart Geplaatst 27 November, 2011 Geplaatst 27 November, 2011 You're welcome! Als jullie een beetje kennis met elkaar hebben gemaakt en een afspraak met KMBE achter de rug hebben, moeten we in het nieuwe jaar maar eens een keer een afspraak plannen om elkaar, KCG BE/NL, in het echie te ontmoeten. Alex kennen we natuurlijk al en er was meteen een klik. Ga ervoor jongens! Oh ja, als jullie eventueel goede raad en/of tips kunnen gebruiken, dan zijn wij er voor jullie! Keep the faith! Quote
smetjesmee Geplaatst 27 November, 2011 Geplaatst 27 November, 2011 You're welcome! Als jullie een beetje kennis met elkaar hebben gemaakt en een afspraak met KMBE achter de rug hebben, moeten we in het nieuwe jaar maar eens een keer een afspraak plannen om elkaar, KCG BE/NL, in het echie te ontmoeten. Alex kennen we natuurlijk al en er was meteen een klik. Ga ervoor jongens! Oh ja, als jullie eventueel goede raad en/of tips kunnen gebruiken, dan zijn wij er voor jullie! Keep the faith! Nogmaals bedankt mannen van KCGNL ! Ik zie er al naar uit om jullie te ontmoeten... maar eerst nog even contact leggen met de andere leden van KCGBE hé. Daar zijn we op dit eigenste ogenblik al mee bezig. En by the way... Ik heb het toch niet verkeerd voor als ik dacht dat AlexVB ook deel zal gaan uitmaken van onze contactgroep hé...? Ik dacht dat ergens gelezen te hebben. Het zou in ieder geval fijn zijn om iemand met zijn ervaring in onze groep te hebben... Quote
Alex VB Geplaatst 28 November, 2011 Topic Starter Geplaatst 28 November, 2011 Goedenavond mannen van de KCGBE en NL, Vanavond zullen jullie van alle leden de emailadressen en contact gegevens krijgen.. Ik ben net terug van een leuk reisje voor mijn werk en heb ff tijd tussen door.. Het belangrijkste is om elkaar idd het eerst te ontmoeten voordat we de mensen van KMBE gaan bespringen met onze vragen en opmerkingen.. Quote
Smart Geplaatst 15 December, 2011 Geplaatst 15 December, 2011 Is het misschien een idee om ook een verzameltopic te openen met 'Nieuws Kia Motors België'? Deze kan dan onder de bestaande topic 'Nieuws Kia Motors Nederland' worden geplaatst. Zo houden we de belangrijke informatie bij elkaar en ziet iedereen in één oogopslag waar hij/zij moet zijn voor belangrijke nieuwsfeiten uit de koker van de importeurs (verdelers). 1 Quote
Alex VB Geplaatst 16 December, 2011 Topic Starter Geplaatst 16 December, 2011 Is een ERG goed idee Smart.. Ik zal het balletje eens richting Jheroen gooien. Eens kijken of hij deze oppakt! Quote
smetjesmee Geplaatst 18 December, 2011 Geplaatst 18 December, 2011 Is het misschien een idee om ook een verzameltopic te openen met 'Nieuws Kia Motors België'? Nice move! Smart! Quote
Smart Geplaatst 18 December, 2011 Geplaatst 18 December, 2011 Is een ERG goed idee Smart.. Ik zal het balletje eens richting Jheroen gooien. Eens kijken of hij deze oppakt! Jheroen heeft het balletje nog steeds niet kunnen vangen...... Nice move! Smart! Graag gedaan! Wel onder ons verzameltopic hoor.... Quote
bigwade Geplaatst 18 December, 2011 Geplaatst 18 December, 2011 Heeft KCGB onderling al IRL contact gehad ? Bij een fraaie westmalle bijv. Quote
Alex VB Geplaatst 19 December, 2011 Topic Starter Geplaatst 19 December, 2011 Nope nog niet bw.. Met de kerstdrukte etc zal dat ook pas zijn net voordat we samen gaan Met KIA Motors BE op het Autosalon in Brussel op 21/01/2012.. Misschien een idee om daar de mensen te ontmoeten van de KCGNL ? Quote
Alex VB Geplaatst 22 December, 2011 Topic Starter Geplaatst 22 December, 2011 De kaartjes voor de 21ste zijn binnen. Ik heb er voor elk van ons 1 gekregen. Als partners of kids meegaan hoef je voor die alleen nog nieuwe kaarten te kopen. Quote
Ysie Geplaatst 22 December, 2011 Geplaatst 22 December, 2011 Ik kan gewoon niet wachten om uit de startblokken te schieten:). Quote
Smart Geplaatst 22 December, 2011 Geplaatst 22 December, 2011 De kaartjes voor de 21ste zijn binnen. Ik heb er voor elk van ons 1 gekregen. Misschien een brutale vraag, maar wie bedoel je met 'ons'? Quote
Ysie Geplaatst 22 December, 2011 Geplaatst 22 December, 2011 Kurt, Alex, dominick en natuurlijk mezelf Frederik gaan Kia België vertegenwoordigen. 1 Quote
Smart Geplaatst 22 December, 2011 Geplaatst 22 December, 2011 Kurt, Alex, dominick en natuurlijk mezelf Frederik gaan Kia België vertegenwoordigen. Oké, het rijmt namelijk niet helemaal met het onderstaande bericht. .........samen gaan Met KIA Motors BE op het Autosalon in Brussel op 21/01/2012.. Misschien een idee om daar de mensen te ontmoeten van de KCGNL ? Geen kaarten voor de KCG NL...... Quote
smetjesmee Geplaatst 23 December, 2011 Geplaatst 23 December, 2011 TNX voor de kaarten voor 'ons' Alex! Voor onze Nederlandse collega's moet dat toch ook lukken hé... Of laten we ze nog even sudderen...? Quote
Alex VB Geplaatst 24 December, 2011 Topic Starter Geplaatst 24 December, 2011 Ik weet niet of ik het voor elkaar krijg bij KMBE.. ik kan niet meer doen dan vragen.. Quote
Alex VB Geplaatst 28 December, 2011 Topic Starter Geplaatst 28 December, 2011 En als er nu kaartjes zijn? Quote
Smart Geplaatst 28 December, 2011 Geplaatst 28 December, 2011 Ja, dan neem ik aan dat je ons komt ophalen natuurlijk.......! Lijkt mij wel zo handig...ja toch, niet dan? Quote
Alex VB Geplaatst 28 December, 2011 Topic Starter Geplaatst 28 December, 2011 Zekers.... Volgende week weet ik meer.. De Belgische Collega van Frank D heeft zijn welverdiende (hopelijk) Kerstverlof. Quote
Smart Geplaatst 28 December, 2011 Geplaatst 28 December, 2011 Antwoord ik in blauw is dat als lid van de Kia Contact groep NL of BE Kleur bekennen......! Misschien zou je ook nog onderscheid in kleur kunnen maken tussen KCG NL/BE......tis maar een idee Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.