Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wit is voordeliger, 450 euro. En opvallend dus veiliger. Maar geen metallic en wordt dus misschien wel valer en je ziet er volgens mij alles op.

Maar de voorraad auto's hebben ook nog eens een extra korting hier van bijna 700 euro!!!! Pfff dat zou een verschil zijn van 1150 euro voor een witte of bv mocha wat me heel mooi lijkt.

Mocha was dan ook direct verkocht uit de voorraad....

Voorraad is rood,. zwart, bright silver en wit.

Ik vind die kleine witjes ook wel leuk maar heeft iets saaiers, ook wel weer koeler dus minder airco nodig en dus ook minder verbruik.

Half oktober komt er een nieuwe lading aan overigens. Daar zit dan wel weer titanium grey bij maar die zullen ze niet direct afprijzen.

Mensen hier met een witte en hoe bevalt dat?

Gast Jeroen66475
Geplaatst

Wit is voordeliger, 450 euro. En opvallend dus veiliger. Maar geen metallic en wordt dus misschien wel valer en je ziet er volgens mij alles op.

Maar de voorraad auto's hebben ook nog eens een extra korting hier van bijna 700 euro!!!! Pfff dat zou een verschil zijn van 1150 euro voor een witte of bv mocha wat me heel mooi lijkt.

Mocha was dan ook direct verkocht uit de voorraad....

Voorraad is rood,. zwart, bright silver en wit.

Ik vind die kleine witjes ook wel leuk maar heeft iets saaiers, ook wel weer koeler dus minder airco nodig en dus ook minder verbruik.

Half oktober komt er een nieuwe lading aan overigens. Daar zit dan wel weer titanium grey bij maar die zullen ze niet direct afprijzen.

Mijn vorige auto was een witte en als er een witte Picanto op voorraad was geweest dan had ik nu weer een witte gekocht. Ziet er echt goed uit, zeker icm donkere velgen! Maar....wit is altijd smerig, dus veel wassen! Ik heb nu titanium grijs en hier zie je helemaal niets op. Lijkt altijd schoon. Mijn buurman heeft een zwarte Picanto, zie je ook echt alles op. Net als een witte maar dan zwart blink.gif

Geplaatst

Een geheel witte Picanto zonder extra kekke zwarte accenten in de basis uitvoering is gewoon een sneue auto, zoals de meest witte auto's, fact.

Met donkere velgen en striping gaat het nog..

Aan de bovenkant van het "witte" segment rijden types zoals Gordon, Vanessa etc. in witte Hummers, Panamera's en Evoques.

Daar wil je niet bijhoren denk ik dan..

Aan de onderkant van het 'witte" segment zie je vooral zzp'ers in de stuc/schilder/slager branche etc.

Dit zijn de slimmere gasten want deze dames/heren gebruiken dat wit heel slim

als achtergrond voor hun logo's, website adressen en 06 nummers.

Wat de rest van de bevolking met een witte auto moet is me echt een raadsel.

@Anouk

Als je wederom 14 jaar in deze auto gaat rijden zeg ik, kies wat anders.

Na 4 jaar ziet zo'n origineel witte auto er heel erg getver uit.

Note: bigwade en witte auto's, daar hebben we hem weer…

Dat is volkomen juist maar 1x per half jaar moet kunnen, dacht ik :-)

Geplaatst

hoi,

Wij hebben ook een witte picanto.

Zijn er qua kleur zeer tevreden over: we hebben de comfort uitvoering en hebben zwarte sportieve stootstrips erop laten zetten en de spiegels wit laten spuiten.

En ja , om de 2 weken spuit ik de auto voor 2 eurootjes af en ziet er dan weer mooi uit.

Ik heb tevens 2 weken geleden een elektrisch schuifkantel dak laten monteren en dit ziet er ook strak uit en rijdt heerlijk met 20-25 graden.

Kleur is heel persoonlijk en we wilde eens een witte proberen en zijn dus tevreden.

Marc

Geplaatst

Dank allen!

Ik ben niet echt van plan om iedere week de auto te wassen ahum.

Mocha lijkt me mooi en titanium grey is ook geweldig als die zo schoon eruit blijft zien. Vind ik ook erg mooi.

Ik zag wel een mokka achtige renault rijden en die kleur was echt heel vies. Maar was ook donkerder denk ik.

Gast Angelique
Geplaatst

Als wassen geen hobby is nam ik één van de donkerder kleurtjes. :)

Geplaatst
Wit is voordeliger, 450 euro.

Wit is niet voordeliger, maar een keuze! Je betaald alleen niet voor een metallic kleur......;)

Geplaatst

Wit is niet voordeliger, maar een keuze! Je betaald alleen niet voor een metallic kleur......;)

Grondverf dus....

vinden gasten uit de stuc/schilder/slager branche geen punt.

Die rijden in het weekend wat leuks.....

post-742-0-17326000-1317581046_thumb.jpg

Geplaatst

Er is ook wel 'n metallic-'witte' (milky beige).

Ik vind persoonlijk de witte (komen alle designdetails juist goed uit de verf) uitvoeringen mooier dan de grijze (muizen) en zwarte (begravenisauto's), maar iedereen kiest vanuit bepaalde overwegingen 'n bepaalde kleur. Als de groene Picanto qua kleur in het echt dichter bij de folder gebleven was, had ik die genomen in plaats van mijn blauwe, maar die viel me in het echt erg tegen.

'n Rode Picanto lijkt me ook fraai, maar ik moet de eerste nog in het echt tegenkomen.

Gast Angelique
Geplaatst

Er is ook wel 'n metallic-'witte' (milky beige).

Ik vind persoonlijk de witte (komen alle designdetails juist goed uit de verf) uitvoeringen mooier dan de grijze (muizen) en zwarte (begravenisauto's),

Wat is dat voor ding :rolleyes:

En van een blauwe moet je ook maar kunnen houwen :lol:

Gast Jeroen66475
Geplaatst

Jammer dat het paaskuiken hier niet leverbaar is..laugh.gif

post-4849-0-75730200-1317648525_thumb.jpg

Geplaatst

Een geheel witte Picanto zonder extra kekke zwarte accenten in de basis uitvoering is gewoon een sneue auto, zoals de meest witte auto's, fact.

Met donkere velgen en striping gaat het nog..

Aan de bovenkant van het "witte" segment rijden types zoals Gordon, Vanessa etc. in witte Hummers, Panamera's en Evoques.

Daar wil je niet bijhoren denk ik dan..

Aan de onderkant van het 'witte" segment zie je vooral zzp'ers in de stuc/schilder/slager branche etc.

Dit zijn de slimmere gasten want deze dames/heren gebruiken dat wit heel slim

als achtergrond voor hun logo's, website adressen en 06 nummers.

Wat de rest van de bevolking met een witte auto moet is me echt een raadsel.

@Anouk

Als je wederom 14 jaar in deze auto gaat rijden zeg ik, kies wat anders.

Na 4 jaar ziet zo'n origineel witte auto er heel erg getver uit.

Note: bigwade en witte auto's, daar hebben we hem weer…

Dat is volkomen juist maar 1x per half jaar moet kunnen, dacht ik :-)

En dat zegt bigwade die zelf een machine zilveren heeft, NOTA BENE DE KLEUR DIE HET DICHTSTE BIJ WIT LICHT!!!!!!

Geplaatst

Joh, en daar heb je die hele quote voor nodig.

Dat je machine silver niet mooi vind had ik al gezien met je comment in de garage, prima :-)

Wit zou ik het toch niet durven noemen hoor..

Veel plezier..

Geplaatst

Wat je autokleur over jou onthult...

Wit

U bent van het type "alles moet weg en we beginnen met een schone lei". U verveelt zich snel en is steeds op zoek naar nieuwe dingen.

Wit staat enerzijds gelijk met een gebrek aan controle, maar wordt anderzijds ook een «matigende» werking toegedicht.

Uw wagen moet emoties bij u opwekken, maar u moet tegelijkertijd ook kunnen relaxen tijdens een rustgevende rit.

Blauw

U is een eerder kalm persoon, u ervaart gevoelens van totaliteit en tevredenheid.

Blauw is een kleur die bevorderlijk is voor de ontspanning van het lichaam en de geest. Toch is er een duidelijk verschil tussen helderblauw en donkerblauw.

Helderblauw staat voor creativiteit, verbeeldingskracht en gevoeligheid.

Donkerblauw wordt dan weer in verband gebracht met een streven naar onafhankelijkheid en een groot verantwoordelijkheidsbesef.

Het belangrijkste aan een auto is voor u zijn veiligheid.

Geel

Wie zich tot deze kleur aangetrokken voelt, heeft een actieve en genereuze persoonlijkheid. Uitdagingen schrikken u niet af, integendeel, zij stimuleren u! Uw auto moet plaats bieden aan alles en iedereen van wie u houdt.

Voldoende zitplaatsen en opbergruimte, dat heeft u nodig.

Oranje

U bent actief, creatief en gaat op uw gevoelens af. U kunt bruisen van energie, maar ook heel rustig zijn. Uw auto moet klein, maar praktisch zijn en... energie uitstralen.

Rood

U is eerder ambitieus, impulsief, intens en energiek. U is een extravert persoon die zich graag profileert als leider van de groep. Uw auto moet sportief zijn en feilloos werken.

Groen

U is eerder behoedzaam en observeert graag de dingen. Nochtans is u ook nieuwsgierig en gesteld op comfort. U wil een auto die groot, maar niet te groot is. U rijdt het liefst in een luxueuze gezinswagen.

Grijs

Grijs wordt vaak beschouwd als een neutrale kleur. U wordt liever niet geconfronteerd met gevoelens en verkeert het liefst in intellectueel gezelschap. Conflictsituaties pakt u aan door het conflict uit de weg te gaan of door uw diplomatieke talenten aan te wenden. U houdt wel van stijlvolle auto’s, maar ze mogen niet te pronkerig zijn.

Zwart

U is een gedisciplineerd persoon. «Self Control» is voor u veel meer dan een of ander theoretisch gegeven, u probeert het dan ook zelf zo vaak mogelijk toe te passen. U heeft zeer uitgesproken visies en beschikt over een grote wilskracht. U houdt ervan opgemerkt te worden, maar wil niet al te veel de aandacht trekken. De ideale wagen voor u is een luxueuze berline die een geraffineerd design combineert met spitstechnologie.

Geplaatst

Als de groene Picanto qua kleur in het echt dichter bij de folder gebleven was, had ik die genomen in plaats van mijn

Ja best jammer eigenlijk die kleuren in de folders zijn gaaf! lekker KNAL! maar helaas in het echt zijn ze heeel anders...

behalve wit en zwart dan :P

haha leuk Bigmac die kleur-mens-verhouding zit wel iets in, in elke kleur eigenlijk wel,

Gast Marcvane86
Geplaatst

Zo had ik hem ook graag gehad.

Jammer dat het paaskuiken hier niet leverbaar is..laugh.gif

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...