Kofferbak Geplaatst 7 Maart, 2012 Geplaatst 7 Maart, 2012 2 ramen op duizenden verkochte sportages. Zo vaak is dat dus niet. Jij snapt het verschil niet tussen een onderdeel en een compleet dak. Ook logistiek gezien is dat compleet anders. Bij de fabriek komen complete dakraam assemblages binnen van de fabrikant. Dat staat compleet los van een te leveren onderdeel van het dak via de fabrikant van die daken. Ik maak die vergelijking omdat je Kia er nogal op aanspreekt als merk. Ik wil dus duidelijk wil maken dat het bij andere merken veel slechter kan zijn en dat je bij Kia nog niet zo slecht af bent. Ook zijn er merken die beter zijn, en dat zeg ik ook. Als het gaat om zo'n zeldzaam voorkomend onderdeel kan IK het begrip wel opbrengen. Zelfs ik snap dat vaste panoramadaken niet wekelijks worden bestelt, in tegenstelling tot bijv. voorruiten. Maar jij lijkt het wel niet te willen snappen, ondanks alle aangevoerde argumenten en desondanks alles toch aan je eigen foutieve inzichten krampachtig tracht vast te houden. Omdat er maar 2 (dak)ramen op het forum vermeld worden zijn het er maar 2.......ja ja.... niet iedereen meld hier zijn kommer en kwel. Ik spreek Kia nergens op aan, wel die mensen die begrip opbrengen om maar even 3 a 4 weken te wachten op een glasplaatje. (die verdenk ik er dan van banden te hebben met kanten die verdienen aan andermans leed) Ik heb helemaal niets te maken met logistieke problemen van magazijnbeheerders, ik ben klant en wil niet 3 a 4 weken wachten op een breekbaar onderdeel van een open dak, zelfs dealers zullen hier niet vrolijk van worden, want geloof me, ik als klant ga uit mijn dak en dat is dan niet van vrolijkheid. Mekker niet zo over zeldzaam voorkomend onderdeel, het is niet zeldzaam. Jij mag van mij net zo lang op je dak wachten totdat je een ons weegt, ik wil dat niet en heb er ook geen begrip voor, en ik snap inderdaad niet dat jij wel 3 a 4 weken wil wachten op een onderdeeltje, mijn zegen heb je, geduld is een schone zaak, maar in deze ook een kostbare als je zelf je auto een maand lang niet kunt gebruiken omdat er zo'n kwetsbaar onderdeel niet voorradig zou zijn. Ja ja, ik snap het niet , maar van mij mag jij krampachtig blijven wachten op onderdelen, ik wens service en niet met schijtsmoezen weggestuurd te worden omdat iemand hier in Nederland niet in staat zou zijn zo'n onderdeeltje op voorraad te hebben. Mijn foutieve inzichten..... , ga maar eens een uurtje voor de spiegel zitten, of 3 - 4 weken zonder auto...... (al denk ik dat ingeval van zo'n breuk- net als bij een zijruit- wel een noodoplossing voorhanden is die met ducktape vastgezet kan worden) BTW, toch schat ik Kia wel wat hoger in, denk dat ook zij niet verwachten dat iedere klant er begrip voor zal hebben dat hij/zij 3 a 4 weken zou moeten wachten op een glasplaatje van een panoramadak. Quote
elmerblues Geplaatst 7 Maart, 2012 Geplaatst 7 Maart, 2012 Jaja, je komt wel met steekhoudende tegenargumenten <proest> Jij gebruikt argumenten hoe het je uitkomt. Eerst "Het glas van een dak komt dus wel vaker voor hebben we nu op het forum gelezen...... vandalisme en spontaan geknapt." en dan zeg ik dat het wel meevalt want maar 2 stuks op het forum, want daar hebben we het over, en dan jij weer "Omdat er maar 2 (dak)ramen op het forum vermeld worden zijn het er maar 2.......ja ja.... niet iedereen meld hier zijn kommer en kwel." Yeah right. Ze hebben dat dak niet op voorraad. Gaan ze ook niet doen. Wat ik dus de hele tijd probeer uit leggen waarom dat dus is, en waarom dat geen 'kutsmoes' is. Maar je luistert toch niet. Ik mekker wat ik wil. Het is een vrij forum en het staat mij vrij te zeggen wat ik wil, zeker tegen zo'n gefrusteerd mannetje als jij wat een beetje hoog van de toren loopt te blazen. "ik ben klant dus iedereen en alles dient te buigen". Gadverdamme wat een nare arrogante instelling hebben sommige mensen toch. Dealers zijn in de praktijk zo'n figuur liever kwijt dan rijk. Ga maar naar een ander merk, kan je daar uit je dak gaan. Saab ofzo. Je kan trouwens inderdaad prima uit je dak gaan met zo'n kapot panoramadak, dus wat let je? Hebben we die augurk prijs nog ergens? Overigens had ik laatst iets besteld voor mijn Kia, was niet voorradig bij importeur maar was binnen 2 weken uit Korea binnen. 1 Quote
bigwade Geplaatst 7 Maart, 2012 Geplaatst 7 Maart, 2012 Heren, volgens mij is het wel duidelijk zo.. Verder tot de orde van de dag, toch ? Quote
Smart Geplaatst 7 Maart, 2012 Geplaatst 7 Maart, 2012 Ook ik vind dat Kofferbak een beetje doorslaat in zijn beredenering. Daarnaast valt hij forummers aan die gewoon aangeven hoe het zou kunnen zijn. Dat noemt men een gewone forumconversatie. Banden met Kia e.d. zijn toch wel erg uit de lucht gegrepen...werkelijk! Je neemt gemakshalve aan dat iemand iets bedoelt en verzint er een heel verhaal omheen. Dit is een forum waarop men met elkaar discussieert en zeker niet om je eigen mening aan een ander op te dringen. @Kofferbak, jouw mening is duidelijk, relativeer a.u.b.! Niemand valt jou aan, we hebben geen aandelen of belangen bij Kia en we proberen met elkaar het probleem van alle kanten te belichten, zodat je voor jezelf een onafhankelijke mening kunt vormen. 1 Quote
Specialmade Geplaatst 9 Maart, 2012 Geplaatst 9 Maart, 2012 Heren, Hoe was jullie week ????? :-) Grtz. Specialmade Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 9 Maart, 2012 Geplaatst 9 Maart, 2012 Heren, Hoe was jullie week ????? :-) Grtz. Specialmade Zoiets denk ik, :D Quote
Smart Geplaatst 11 Maart, 2012 Geplaatst 11 Maart, 2012 Ach welnee. Soms even een discussie, maar dan doet iedereen weer lekker zijn ding op het forum. Ja toch, niet dan? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.