Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Rio 2011 Tuning

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ziet er top uit buurman...

Dank je wel, buurman!

Ik heb vandaag de remklauwen nog een keer geverfd.

Nu zitten er twee lagen op.

Ik hoop alleen dat het verder niet regent vandaag

Geplaatst

Goed bezig...

• 3 weken later...
Geplaatst

voor_achter%2Bsierlijst.jpg

Geinspireerd door xtra40, heb ik net de voor- en achterbumbper chrome sierlijsten geplakt.

De achterklep chrome lijst moet nog aankomen...

Geplaatst

voor_achter%2Bsierlijst.jpg

Geinspireerd door xtra40, heb ik net de voor- en achterbumbper chrome sierlijsten geplakt.

De achterklep chrome lijst moet nog aankomen...

ja ik kan niet anders zeggen dan dat ik het mooi vind :wink: ;-)

Geplaatst

@mel

ik ben weer door jou geinspireerd om dit te doen :idea: :idea: post-5758-0-98159800-1336586509_thumb.jpg

ik toch ook nog wel sterk over te denken om dit te doen. Staat wel cool denk ik bij mijn zwarte Rio...

Geplaatst

weet je wat mij verbaast?

Dat nog NIEMAND de antenne heeft vervangen... dies toch eigenlijk best wel lang.

Ik weet dat Smart een hele mooie heeft.. smart als je meeleest, waar had jij hem vandaag? ;)

Geplaatst

@mel

ik ben weer door jou geinspireerd om dit te doen :idea: :idea: post-5758-0-98159800-1336586509_thumb.jpg

Volgens mij is het toch de essentie van Kia forum.. Dat we van elkaars ervaringen kunnen leren en leuke ideeen kunnen wisselen.

In ons geval, lukt dat tot nu toe wel denk ik :-)

@remko : Die instaplijsten zijn heel leuk!

Geplaatst

Volgens mij is het toch de essentie van Kia forum.. Dat we van elkaars ervaringen kunnen leren en leuke ideeen kunnen wisselen.

In ons geval, lukt dat tot nu toe wel denk

Ben ik helemaal met je eens

Ik vind het zelfs een hele eer als een idee aanslaat en dat er mensen zijn die dat leuk vinden

Geplaatst

Dat nog NIEMAND de antenne heeft vervangen... dies toch eigenlijk best wel lang.

Ik weet dat Smart een hele mooie heeft.. smart als je meeleest, waar had jij hem vandaag? ;)

@Remko,

Reeds eerder is er gesproken over een kleinere antenne.

Peugeot artikel nummer is P00006561N3 en voor € 5.74 incl BTW bij alle Nefkens Peugeot dealers in NL verkrijgbaar.

In Duitsland heb ik voor +/- € 7,95 van die kleine antenne's gezien van Chroom, zwart en een soort RVS.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Bij de Baumax in Oostenrijk.....hahaha!

Maar ze zijn ook in NL te koop, zie hier!

post-1404-0-26096700-1336597641_thumb.jpgpost-1404-0-87994400-1336597665_thumb.jpg

Geplaatst

Ik wou een sharkfin. Maar ik wist niet zeker of dit invloed zou hebben op het ontvangst

Geplaatst

Ik wou een sharkfin. Maar ik wist niet zeker of dit invloed zou hebben op het ontvangst

ja dat lijkt mij ook erg mooi maar dt klijne dingetje in kleur laten spuiten dat houd me een beetje tegen en het vijt dat

de hemel bekleding waarschijnlijk weg moet (je hebt erg snel vlekken en kreukels vandaar dat ik een ander sprietje hebt besteld

maar nog niet binnen dus ook nog geen foto

http://www.ebay.nl/itm/CHROME-BLACK-BEE-STING-AERIAL-ANTENNA-MAST-AM-FM-KIA-RIO-/200737402754?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2ebce1af82

aleen van waar ik hem heb gekocht een plaatje voor het idee

Geplaatst

Zou dit moeten passen?

http://www.ebay.com/itm/120886959919?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649#ht_4283wt_898

ja dat lijkt mij ook erg mooi maar dt klijne dingetje in kleur laten spuiten dat houd me een beetje tegen en het vijt dat

de hemel bekleding waarschijnlijk weg moet (je hebt erg snel vlekken en kreukels vandaar dat ik een ander sprietje hebt besteld

maar nog niet binnen dus ook nog geen foto

http://www.ebay.nl/i...=item2ebce1af82

aleen van waar ik hem heb gekocht een plaatje voor het idee

Die van jou lijkt erop. Had jij gemeten of de schroefdraad past?

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Geeft mooi sjieke uitstraling patickrio

Geplaatst

Meeste mannen willen juist een grotere en toch zeker geen vinnetje........?

"Ontvangst" zit dan ook helemaal goed :wink:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...