Mel_Rio Geplaatst 22 April, 2012 Geplaatst 22 April, 2012 Ziet er top uit buurman... Dank je wel, buurman! Ik heb vandaag de remklauwen nog een keer geverfd. Nu zitten er twee lagen op. Ik hoop alleen dat het verder niet regent vandaag Quote
xtra40 Geplaatst 22 April, 2012 Geplaatst 22 April, 2012 Ha ha ha. Buurman en buurman Volgens mij is het daar rio gezeliggggg Quote
Mel_Rio Geplaatst 9 Mei, 2012 Geplaatst 9 Mei, 2012 Geinspireerd door xtra40, heb ik net de voor- en achterbumbper chrome sierlijsten geplakt. De achterklep chrome lijst moet nog aankomen... Quote
Remko .me Geplaatst 9 Mei, 2012 Geplaatst 9 Mei, 2012 Mooi man! Omg MEL ik ben het helemaal vergeten!!!! 1 Quote
xtra40 Geplaatst 9 Mei, 2012 Geplaatst 9 Mei, 2012 Geinspireerd door xtra40, heb ik net de voor- en achterbumbper chrome sierlijsten geplakt. De achterklep chrome lijst moet nog aankomen... ja ik kan niet anders zeggen dan dat ik het mooi vind ;-) Quote
xtra40 Geplaatst 9 Mei, 2012 Geplaatst 9 Mei, 2012 @mel ik ben weer door jou geinspireerd om dit te doen :idea: 1 Quote
Remko .me Geplaatst 9 Mei, 2012 Geplaatst 9 Mei, 2012 Ik heb mijn RVS instaplijsten van UK binnen; http://www.kiaclub.nl/topic/8209-kia-rio-cp-super-pack/page__view__findpost__p__90918 (meestal wordt mijn topic beetje overlezen ) 1 Quote
Sicco83 Geplaatst 9 Mei, 2012 Geplaatst 9 Mei, 2012 Heel netjes Remko! Die van mij zijn vandaag verstuurd!! als je de kleintjes hebt gevonden hoor ik dat graag Quote
Sicco83 Geplaatst 9 Mei, 2012 Geplaatst 9 Mei, 2012 @mel ik ben weer door jou geinspireerd om dit te doen :idea: ik toch ook nog wel sterk over te denken om dit te doen. Staat wel cool denk ik bij mijn zwarte Rio... Quote
Remko .me Geplaatst 9 Mei, 2012 Geplaatst 9 Mei, 2012 weet je wat mij verbaast? Dat nog NIEMAND de antenne heeft vervangen... dies toch eigenlijk best wel lang. Ik weet dat Smart een hele mooie heeft.. smart als je meeleest, waar had jij hem vandaag? Quote
Mel_Rio Geplaatst 9 Mei, 2012 Geplaatst 9 Mei, 2012 @mel ik ben weer door jou geinspireerd om dit te doen :idea: Volgens mij is het toch de essentie van Kia forum.. Dat we van elkaars ervaringen kunnen leren en leuke ideeen kunnen wisselen. In ons geval, lukt dat tot nu toe wel denk ik @remko : Die instaplijsten zijn heel leuk! Quote
xtra40 Geplaatst 9 Mei, 2012 Geplaatst 9 Mei, 2012 Volgens mij is het toch de essentie van Kia forum.. Dat we van elkaars ervaringen kunnen leren en leuke ideeen kunnen wisselen. In ons geval, lukt dat tot nu toe wel denk Ben ik helemaal met je eens Ik vind het zelfs een hele eer als een idee aanslaat en dat er mensen zijn die dat leuk vinden Quote
Specialmade Geplaatst 9 Mei, 2012 Geplaatst 9 Mei, 2012 weet je wat mij verbaast? Dat nog NIEMAND de antenne heeft vervangen... dies toch eigenlijk best wel lang. Ik weet dat Smart een hele mooie heeft.. smart als je meeleest, waar had jij hem vandaag? @Remko, Reeds eerder is er gesproken over een kleinere antenne. Peugeot artikel nummer is P00006561N3 en voor € 5.74 incl BTW bij alle Nefkens Peugeot dealers in NL verkrijgbaar. In Duitsland heb ik voor +/- € 7,95 van die kleine antenne's gezien van Chroom, zwart en een soort RVS. Grtz. Specialmade Quote
Smart Geplaatst 9 Mei, 2012 Geplaatst 9 Mei, 2012 weet je wat mij verbaast? Dat nog NIEMAND de antenne heeft vervangen... dies toch eigenlijk best wel lang. Ik weet dat Smart een hele mooie heeft.. smart als je meeleest, waar had jij hem vandaag? Bij de Baumax in Oostenrijk.....hahaha! Maar ze zijn ook in NL te koop, zie hier! Quote
blackviper Geplaatst 10 Mei, 2012 Geplaatst 10 Mei, 2012 weet je wat mij verbaast? Dat nog NIEMAND de antenne heeft vervangen... dies toch eigenlijk best wel lang. Ik weet dat Smart een hele mooie heeft.. smart als je meeleest, waar had jij hem vandaag? Ik wou een sharkfin. Maar ik wist niet zeker of dit invloed zou hebben op het ontvangst Quote
xtra40 Geplaatst 10 Mei, 2012 Geplaatst 10 Mei, 2012 Ik wou een sharkfin. Maar ik wist niet zeker of dit invloed zou hebben op het ontvangst ja dat lijkt mij ook erg mooi maar dt klijne dingetje in kleur laten spuiten dat houd me een beetje tegen en het vijt dat de hemel bekleding waarschijnlijk weg moet (je hebt erg snel vlekken en kreukels vandaar dat ik een ander sprietje hebt besteld maar nog niet binnen dus ook nog geen foto http://www.ebay.nl/itm/CHROME-BLACK-BEE-STING-AERIAL-ANTENNA-MAST-AM-FM-KIA-RIO-/200737402754?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2ebce1af82 aleen van waar ik hem heb gekocht een plaatje voor het idee Quote
blackviper Geplaatst 10 Mei, 2012 Geplaatst 10 Mei, 2012 Zou dit moeten passen? http://www.ebay.com/itm/120886959919?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649#ht_4283wt_898 ja dat lijkt mij ook erg mooi maar dt klijne dingetje in kleur laten spuiten dat houd me een beetje tegen en het vijt dat de hemel bekleding waarschijnlijk weg moet (je hebt erg snel vlekken en kreukels vandaar dat ik een ander sprietje hebt besteld maar nog niet binnen dus ook nog geen foto http://www.ebay.nl/i...=item2ebce1af82 aleen van waar ik hem heb gekocht een plaatje voor het idee Die van jou lijkt erop. Had jij gemeten of de schroefdraad past? Quote
xtra40 Geplaatst 10 Mei, 2012 Geplaatst 10 Mei, 2012 aan de orginele antene spriet zit een schroefdraad 5mm dus ik denk m5 zie fotos ik denk dat het wel past dan Quote
patrickceed Geplaatst 11 Mei, 2012 Geplaatst 11 Mei, 2012 Zo vandaag ecodynamisc eraf, en chromen sierstrip erop.. 1 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 11 Mei, 2012 Geplaatst 11 Mei, 2012 Geeft mooi sjieke uitstraling patickrio Quote
bigwade Geplaatst 11 Mei, 2012 Geplaatst 11 Mei, 2012 Ik wou een sharkfin. Maar ik wist niet zeker of dit invloed zou hebben op het ontvangst Meeste mannen willen juist een grotere en toch zeker geen vinnetje........? "Ontvangst" zit dan ook helemaal goed Quote
blackviper Geplaatst 13 Mei, 2012 Geplaatst 13 Mei, 2012 Ff crosspost Uitlaat: Instaplijsten: Greep handrem: Antenne is nog onderweg. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.