Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

De kogel is door de kerk.... mijn Pico en ik nemen afscheid van elkaar

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb ook Magic Tree New Car Scent Air Freshener bij de Halfords gekocht. Mijn Pica zou weer naar een nieuwe auto moeten ruiken (staat op de verpakking) maar de geur is meer een frisse toiletgeur hihi.... :D

• 3 weken later...
Geplaatst

29 november 2011 - 22:44

Vanaf donderdag avond ga ik ook weer posten wat mn verbruik met de nieuwe 1.2 gaat worden

heb afgelopen week met mn 1.0 is flink door getrokken en vermoed nu het record van brandstof slurper te hebben. Aan de pomp uitgerekend gereden te hebben gemiddeld 1 op 9,1

Groetjes marc

-----

Ik ben bang dat Marc van een koude kermis thuis is gekomen met zijn omschakeling van de 1.0 naar de 1.2 Picanto... We horen hem helemaal niet meer sinds hij overgestapt is. Misschien is het verbruik van de 1.2 net zo slecht als van de 1.0 en had hij daarvoor dus niet over hoeven te stappen?

Geplaatst

Marc ik wou eerst antwoorden: je bent knetter gek!,

maar las dat je nu een 1.2 hebt gekocht: wat ik toejuich die motor is in de picanto echt geweldig!

mijne rijdt heel erg fijn nu na 7000km, echt pittig trok er laatst met gemak een A1 1.2tfsi mee uit (die een lees: compressor en turbo bezitten)

Geplaatst

Marc ik wou eerst antwoorden: je bent knetter gek!,

maar las dat je nu een 1.2 hebt gekocht: wat ik toejuich die motor is in de picanto echt geweldig!

mijne rijdt heel erg fijn nu na 7000km, echt pittig trok er laatst met gemak een A1 1.2tfsi mee uit (die een lees: compressor en turbo bezitten)

En had je toen wel/niet een kolk in je tank :mrgreen:

Geplaatst

Het komt op een autoforum, net als deze, vaker voor dat vooral mindere ervaringen worden gedeeld.

Ook komt het hier nogal voor dat er enorm traffic is door gasten die wachten op een nieuwe auto.

Daarna wordt het vaak stil.

Toppers als Navi ellende en onderhoud blijven hier altijd boeien..

Het kan zijn dat Marc nu rete-tevreden is, of nog net zo ongelukkig, maar dit niet wil delen.

Dat laatste zou ik jammer vinden.

We hoeven hier niet altijd de bink te zijn tenslotte.

Gast fer.pinter
Geplaatst

Heeee Marc....

Jouw verhaal is wat onlogisch. Je Picanto 1.0 verbruikt te veel, en in plaats daarvan bestel je een 1.2, die volgens de boeken en Kia zelf, minder zuinig rijdt.

Maar je hebt gelijk hoor: nu krijg je een hagelnieuwe terwijl de vorige al drie maanden oud was.

En nu maar te hopen dat je een mooie prijs hebt teruggekregen voor de Picanto

Veel rijplezier met je nieuwe auto....

Hoop dat je zuiniger gaat rijden en dat het verbruik van de 1.2 je beter bevalt

Geplaatst

En had je toen wel/niet een kolk in je tank :mrgreen:

Mwoah valt mee Angelique, ik ben niet zo'n 'klager' als het verbruik afwijkt volgens de boekjes,

ik weet wel dat het bij 9 op de 10 auto's afwijkt m.b.t de opgegeven fabrieksspecificatie als je zuinig wilt rijden moet je gaan fietsen zeg ik altijd.. *genieten moet men veel meer dan doen klagen in het o zo korte leven*

Het komt op een autoforum, net als deze, vaker voor dat vooral mindere ervaringen worden gedeeld.

Ook komt het hier nogal voor dat er enorm traffic is door gasten die wachten op een nieuwe auto.

Daarna wordt het vaak stil.

Ben ik het mee eens,

maar Marc is een trouw forumlid hoor :) die antwoord wel, toch ben ik benieuwd naar z'n 1.2 ervaring dus Marc : kom er maar in

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...