Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Wat zijn precies de onderdelen in een comfort pack?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Op mijn reeds gekochte Picanto heb ik een comfort pack zitten. In de beschrijving bij de dealer (op het bord) staat veel meer dan eigenlijk in het comfort pack zit, geloof ik.

Mijn auto is uitgerust met:

- ABS

- Actieve hoofdsteunen voor

- Anti-diefstal alarm

- BAS

- Bestuurderstoel in hoogte verstelbaar

- Buitenspiegels van binnenuit verstelbaar en verwamd

- Centrale portiervergrendeling met afstandsbediening

- Dakconsole met zonnebril houder

- Derde remlicht achter

- EBD

- Elektrisch bedienbare ramen voor en achter

- Gordijnairbags voor en achter

- Ipod aansluiting

- Achterspoiler

- Airconditioning

- Aux aansluiting

- Bekerhouders voor

- Boordcomputer

- Bumpers in carosseriekleur

- Dagrijverlichting

- Dashboardkastje

- Driepunts veiligheidsgordels

- Ess

- Geïntegreerde radio/cd/mp3 speler met usb

- ISOFIX kinderzitje bevestiging

De uitvoering is 5 deurs, Signal Red.

Tevens heb ik voor en achter van die lagere lampen in de bumper ( is dat de mistverlichting?).

En dit staat in de folder over het comfort pack:

Comfort Pack (altijd i.c.m. airconditioning)

Actieve hoofdsteunen vóór

Toerenteller

Diverse opbergvakken/lades in kofferruimte en passagierscompartiment

In hoogte verstelbare bestuurdersstoel en gordels

Klapsleutel met geïntegreerde afstandbediening

Elektrisch verstelbare en verwarmbare buitenspiegels

Elektrisch bedienbare ramen vóór en achter

Geïntegreerde radio/CD-speler met USB en AUX aansluiting en speakers achter

Asbak met sigarettenaansteker

Stoelbekleding type ”Tricot”

Sorry dat ik hiermee kom, maar kan het niet zo goed vinden. Dit is mijn 1e nieuwe auto en heb er zelf nog niet zoveel verstand van.. Zijn de andere opties allemaal 'standaard' of is mijn auto toch uitgerust met nog een andere pack.. Want 3e remlicht bijvoorbeeld hoort bij het exterior pack, terwijl de andere opties van die pack niet op mijn auto zitten blink.gif.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen wink.gif.

post-5451-0-44053600-1322585012_thumb.jpg

Geplaatst

Het klopt wel zo te zien.

Pak je docu er nog eens bij met prijzen en specificaties.... dan kan je pressies lezen wat er zit op de standaard en de pack's

Gast Jeroen66475
Geplaatst

In het eerste lijstje staan veel zaken die standaard zijn op de Picanto samen met de opties uit het comfort-pakket. Het tweede lijstje geeft aan wat er extra opzit t.o.v. de standaarduitvoering

Geplaatst

Ok, dankje wel!

Items zoals mistverlichting, ipod aansluiting (niet dat ik een ipod heb maargoed) en 3e remlicht zijn gewoon vaak al standaard geleverd dus.. Nouja, alleen maar mooi voor mij dat ik juist die opties die wel nuttig zijn uit de duurdere packs er standaard op heb zitten biggrin.gif.

Geplaatst

Op mijn reeds gekochte Picanto heb ik een comfort pack zitten. In de beschrijving bij de dealer (op het bord) staat veel meer dan eigenlijk in het comfort pack zit, geloof ik.

De uitvoering is 5 deurs, Signal Red.

Tevens heb ik voor en achter van die lagere lampen in de bumper ( is dat de mistverlichting?).

@devilduckie, allereerst alvast veel veilige kilometers met je nieuwe bolide. Ziet er mooi uit in Signal Red. De lagere lampen in de voorbumper is je dag rijverlichting. Deze is wettelijk verplicht net zoals je derde remlicht overigens.

Grtz.

Specialmade

Gast Marcvane86
Geplaatst

Het alarmsysteem is niet een comfort pakket artikel hier in NL.

Dus dat is al een extra

Geplaatst

Dat alarmsysteem is volgens mij wel standaard bij comfort (ik heb het er ook op zitten).

Maar verwarmde buitenspiegels... dat is me nog nooit opgevallen dat ik die heb.

Geplaatst

Dat alarmsysteem is volgens mij wel standaard bij comfort (ik heb het er ook op zitten).

Maar verwarmde buitenspiegels... dat is me nog nooit opgevallen dat ik die heb.

Bij het aanzetten van de achterruitverwarming wordt automatisch de verwarming van de buitenspiegels aangezet.

Geplaatst

zo, wat een luxe! Toch eens even op gaan letten dan; ik heb de achterruitverwarming vaker aan de laatste tijd (nat weer) omdat mijn achterruitenwisser het nog steeds niet doet (onderdeel bestellen duurt lang?)

Geplaatst

Kijk aan, zo heb ik alweer een heleboel bijgeleerd.

Als ik mijn auto eenmaal écht in het bezit heb kan ik het meteen allemaal eenst uittesten / controleren!

• 1 maand later...
Geplaatst

Nou volgens mij klopt het verhaaltje wel. Rijd nu een weekje rond met m'n Picanto en ben zeer tevreden!

Alleen twijfel ik over de speakers achter.. het geluid lijkt toch écht alleen van voor te komen.. Even op onderzoek uit daar naar.

Verder is er geen haar op mijn hoofd die spijt heeft van deze aankoop!

Geplaatst

@devilduckie

Fader zodanig instellen dat je alleen de achter speakers hoort. En dan langzaam meer naar voren regelen, totdat voor en achter even hard te horen zijn.

• Like 1
Geplaatst

@molenland

Hoe stel ik de fader van de radio in? Heb al gezocht in het boekje e.d. Maar kan het nergens vinden :S

Geplaatst

Druk op de rechter ronde grote knop van de radio (radio moet wel aanstaan).

Daar zie je dan diverse opties in een lijstje staan wat je kan veranderen oa de bass.

Fader staat bijna onderaan in dat lijstje.

Draai vervolgens aan de knop om naar een andere optie te gaan,

druk op de knop om de gekozen optie te veranderen, veranderen is mogelijk door daarna te draaien en te klikken om te bevestigen.

Hoop dat dit zo een beetje duidelijk is.

Gewoon even mee oefenen.

Geplaatst

Gevonden! Ik had eerst niet in de gaten dat je die ronde knop ook kon indrukken :innocent: .

Dus ik zat maar de hele tijd door die 6 schermpjes te bladeren... Gelukkig heb ik het nu gevonden. Bass/fader instellingen aangepast en het klinkt nu nóg beter!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...