Jump to content

Recommended Posts

Posted

Alé 9 maanden geduldig gewacht op de Sportage, (na in maart 2011 een ongeval NIET in fout met total loss) is er al 1ne slimme die mijn 5 weken jonge splinternieuwe Sportage langs de rechterkant weet te beschadigen, de simpelen was vergeten zijn handrem op te trekken op de parking van supermarkt :angry: en dan moet ne mens maar kalm blijven hé pffft, ik plaats deze week wel paar foto's

grts Kris

Posted

Ale' Kris,

ik neem aan dat je nog met dezelfde Sportage3 (hersteld) rondrijd nu?

Groet Wim.

PS Die een 10 maanden de Soul had en daar stond een parkeerpaal in de weg (met wegrijden) :angry:

1300 euro schade, gelukkig heb ik een goede verzekering :lol:

Posted

Hier dan een paar foto's, volgende week maandag gaat hij naar de garage voor reparatie voor een dag of 3 :angry: weeral wachten door de schuld van iemand anders, ne mens moet toch wat wachten in zijn leven zenne pffft

Zoals je kan zien had ik speciaal plaats genomen waar er geen andere auto's staan omdat het blijkbaar nieuwe rage is om op parkings de portieren in andermans wagen te beuken !!! en deze fijne zijn wagen is gewoon achteruit de parking overggerold tegen mijn nieuwe wagen :(

post-4931-0-46937400-1323287618_thumb.jpg

Posted

@KVM, dit is wel heel triest. Eerst 9 maanden wachten op je auto, goed opletten

waar je parkeert en dan moet dit je overkomen. Nou hopelijk heb je een goede garage

en/of spuiter want dan zie je er niets meer van. Maar dat je in dit geval nog rustig

bent gebleven is een compliment waard. alle succes, en laar de foto's na de reparatie

even zien.

Grtz.

Specialmade

Posted

Na vijf weken is redelijk snel.Ik heb er zes maand moeten op wachten voor er een ferme deuk in de wagen zat :angry: .Mijn buurman zijn verplaatsbare basketbalpaal door de wind op mijn motorkap terecht gekomen.Ook zo van die onnodige ongelukken.Had al in een paar maanden geen basketbal meer gespeeld en kon die dus al opgeborgen hebben maar langs de andere kant doet hij het dan ook weer niet met opzet.Jammer genoeg hadden ze geen familiale verzekering.Dat wil dus zeggen dat hij nu zelf 645 euro mag afdokken terwijl dit met de verzekering véél goedkoper was geweest.Mijn probleem dus niet zou je zeggen was het niet dat hij niet direct kon betalen.Had gevraagd om op het einde van december te mogen betalen(eindejaarspremie zeker).Ik rij nu al een paar weken rond met die stomme deuk maar maandag wordt de wagen dus gerepareerd op eigen kosten.Ik heb hem wel een papier laten tekenen waar het ongeval in stond vermeld,dat hij akkoord was met de prijsopgave en dat hij die zou betalen.

Ik kan je wel gelijk geven dat je toch met de rompslomp zit.Naar de garage rijden om de schade te laten opmeten,nog eens terug om een bestek te laten opmaken(want de persoon die dat moest doen was er de eerste keer niet),de auto dan binnen brengen om te laten maken,een paar dagen zonder,weer gaan ophalen.In mijn geval eerst zelf de kosten betalen.Met de deuken of blutsen rondrijden(hoor er al veel zeggen "nieuwe wagen en al beblutst :angry: )en dan naderhand al mogen zeggen dat je auto niet nieuw meer is want er is al een deel vervangen :( .

We zullen dan maar relativeren en zeggen dat er ergere dingen kunnen gebeuren ;) .

Posted

Ik had mijn Picanto 6 weken, stond geparkeerd toen iemand met een Hyundai Tucson er met uitparkeren achterwaarts tegenaan reed. Hij had een flinke deuk in zijn achterbumper en ik had enkel paar krasjes op de koplamp/dagrijverlichting en op mijn voorbumper een stukje lak weg ter grootte van een luciferkop. 1100 euro schade, maar je zag het niet als je verder dan 2 meter van mijn auto stond. Ik had net zo lief die 1100 euro gehad (=10% van de waarde van mijn auto!) en de krasjes weggepoetst, maar daar wilde mijn verzekering niet aan; die verdienen zelf natuurlijk ook flink op mijn schade.

Posted

Wat is dat toch met die onoplettende chauffeurs tegenwoordig.

Iedereen doet wel eens iets fout maar dan doen alsof de neus bloedt en verder rijden, dat is toch grof.

Mijn Sportage bijna 4 maand en overal waar ik hem plaats let ik op of ik niet al te dicht bij een andere wagen sta.

Eergistern :PRIJS. Een kluns die zijn deur heeft opengezwaaid zonder op te letten. Resultaat deuk in het achterportier. Wie mag opdraaien voor schade. IK

Je moet daarvoor 7 maand op je wagen wachten om daarna met een deuk rond te rijden. Triestig is het.

Posted

Ruim parkeren op een dubbelvak zo ver mogelijk weg van "waar het te doen is" helpt ook enorm.

Doe dat al 20 jaar...

tikkie aso, dat misschien wel, maar doe het ook alleen als daar echt een zee aan ruimte is.

Kop em maar in Smart.. ;)

Posted

Ruim parkeren op een dubbelvak zo ver mogelijk weg van "waar het te doen is" helpt ook enorm.

Kop em maar in Smart.. ;)

Dat had Kris(KVM) dus ook gedaan.Op de foto's zie je het resultaat :blink: .

Posted

Ja had ik idd ook gedaan, beetje verder achteraa op de parking gaan staan en iets verder moeten stappen maar dat had ik er voor over, maar resultaat is dat het niks uithaald hé:angry:

Posted

Domme ik, ik had berichtje #3 niet gezien.

Mijnhemel hoe krijgt zo iemand dat voor elkaar ?

Blond ?

Posted

eindelijk ik heb hem terug pffft dat wachten duurt toch altijd zolang hé grrr, niks meer van te zien van de schade precies terug nieuw, andere kant was er ook al een kleine bluts in van een ander portier in te slaan op parking dat hebben ze ineens ook mee verwerkt