Smart Geplaatst 14 December, 2011 Geplaatst 14 December, 2011 Balen joh, je bent je meer dan 60 bedankjes kwijt, weg, door de plee getrokken met het opnieuw behangen van dit forum.. Life sucks, maar jij hebt ze zo weer bij elkaar. Nr 1 hierboven Dank voor het bedankje.....hahahaha! Eentje terug.....! Ach, als ik daaraan mijn status moet afmeten dan zijn we niet goed bezig. Ik wil mij inzetten voor het forum en het wel en wee van de forummers. Volgens mij doe jij en anderen dat ook. De één wat meer dan een ander.
bigwade Geplaatst 14 December, 2011 Geplaatst 14 December, 2011 We kunnen de bedankjes ook afschaffen Mij doet het geen bibs, maar misschien dat dat voor anderen heel anders is. In dat geval, geef ook eens vaker een bedankje aan iemand als je geholpen bent.
Gast Angelique Geplaatst 14 December, 2011 Geplaatst 14 December, 2011 We kunnen de bedankjes ook afschaffen Mij doet het geen bibs, maar misschien dat dat voor anderen heel anders is. In dat geval, geef ook eens vaker een bedankje aan iemand als je geholpen bent. MIjn idee...je kan natuurlijk ook gewoon "dank je " zeggen Nu zie je dat je een " thanks" en 16 "goedjes" heb en moi heeft geen idee waar ze ze aan te danken heeft 2
bigwade Geplaatst 14 December, 2011 Geplaatst 14 December, 2011 heb nu op alle knoppen gedrukt, haha.. btw doe weer eens een stoerdere avatar ?
Ysie Geplaatst 15 December, 2011 Geplaatst 15 December, 2011 Het is wel vervelend als je via je gsm op dit forum gaat dat je telkens aan het begin van een topic komt, indien dit topic 40 pagina's telt is het heel vervelend om telkens door alle 40 pagina's te surfen. (null)
Gast Angelique Geplaatst 15 December, 2011 Geplaatst 15 December, 2011 Het is wel vervelend als je via je gsm op dit forum gaat dat je telkens aan het begin van een topic komt, indien dit topic 40 pagina's telt is het heel vervelend om telkens door alle 40 pagina's te surfen. (null) Als je op de pijltjes naast "next" klikt spring je zo naar de laatste pagina. Ik neem aan dat dat knopje er op jouw gsm ook bij staat. En anders zijn we dan maar blij dat we niet veel topics van 40 pagina's hebben
bigwade Geplaatst 15 December, 2011 Geplaatst 15 December, 2011 Graag "wie is on line" van leden weer goed zichtbaar rechts boven.
Preston Geplaatst 16 December, 2011 Geplaatst 16 December, 2011 Als je op de pijltjes naast "next" klikt spring je zo naar de laatste pagina. Ik neem aan dat dat knopje er op jouw gsm ook bij staat. En anders zijn we dan maar blij dat we niet veel topics van 40 pagina's hebben Maar bij de de vorige versie was het toch echt zo dat als je weer inlogde het systeem nog wist waar ik gebleven was in een draadje.. nu is het inderdaad zo dat je elke keer boven aan een draadje begint. Normaal had ik dat als ik cookies en overige overtollige bestanden had verwijderd. Doe ik iets fout ? Of mee leren leven ?
Ysie Geplaatst 16 December, 2011 Geplaatst 16 December, 2011 Maar bij de de vorige versie was het toch echt zo dat als je weer inlogde het systeem nog wist waar ik gebleven was in een draadje.. nu is het inderdaad zo dat je elke keer boven aan een draadje begint. Normaal had ik dat als ik cookies en overige overtollige bestanden had verwijderd. Doe ik iets fout ? Of mee leren leven ? Dat is wat ik bedoel en met een gsm is dat heel vervelend. Als je klikt op nieuwe inhoud en je leest 1 topic en je klikt terug op nieuwe inhoud zijn al de andere ongelezen topics weg, dus een paar topics gemist.
Administrators Jheroen Geplaatst 16 December, 2011 Topic Starter Administrators Geplaatst 16 December, 2011 Maar bij de de vorige versie was het toch echt zo dat als je weer inlogde het systeem nog wist waar ik gebleven was in een draadje.. nu is het inderdaad zo dat je elke keer boven aan een draadje begint. Normaal had ik dat als ik cookies en overige overtollige bestanden had verwijderd. Doe ik iets fout ? Of mee leren leven ? Hoi, de zoekfunctie in het forum is uitgebreid, je kunt nu instellen wat je te zien krijgt als je op nieuwe inhoud klikt, loop je instellingen maar eens langs dan kom je ze tegen misschien dat dat je probleem oplost?
Alex VB Geplaatst 18 December, 2011 Geplaatst 18 December, 2011 Jheroen, Is het nog mogelijk bepaalde topics/forums/subforums te verplaatsen en bij te voegen? Zo is het idee om een topic tbv de Kia Contact Groep Belgie bij te voegen en deze samen met de KCGNL een meer prominentere plaats te geven.. Of zullen we eens brainstormen hierover met de moderatoren?
Administrators Jheroen Geplaatst 18 December, 2011 Topic Starter Administrators Geplaatst 18 December, 2011 Hoi Alex, natuurlijk is het mogelijk om binnen het forum fora toe te voegen en/of te verplaatsen. Laat maar weten wat de ideeen zijn
smetjesmee Geplaatst 18 December, 2011 Geplaatst 18 December, 2011 Maar bij de de vorige versie was het toch echt zo dat als je weer inlogde het systeem nog wist waar ik gebleven was in een draadje.. nu is het inderdaad zo dat je elke keer boven aan een draadje begint. Normaal had ik dat als ik cookies en overige overtollige bestanden had verwijderd. Doe ik iets fout ? Of mee leren leven ? Heb je het hier specifiek over gebruik met een gsm/smarthphone, of heb je het ook op je PC? Op mijn PC is het zo dat ik helemaal op het einde van een topic (rechts onderaan) kan klikken op "next unread topic". Wanneer ik dat doe opent het topic daar waar ik het laatst gelezen heb. Misschien lukt dat ook op een gsm...?
Administrators Jheroen Geplaatst 18 December, 2011 Topic Starter Administrators Geplaatst 18 December, 2011 Maar bij de de vorige versie was het toch echt zo dat als je weer inlogde het systeem nog wist waar ik gebleven was in een draadje.. nu is het inderdaad zo dat je elke keer boven aan een draadje begint. Normaal had ik dat als ik cookies en overige overtollige bestanden had verwijderd. Doe ik iets fout ? Of mee leren leven ? wanneer je bovenaan een topic staat met veel pagina's staat er ook rechts een button 'ga naar eerste ongelezen bericht' is dat een oplossing wellicht
Ferry82 Geplaatst 19 December, 2011 Geplaatst 19 December, 2011 Sorry niets gezegd inmiddels gevonden
Ysie Geplaatst 20 December, 2011 Geplaatst 20 December, 2011 Bij de mobiele versie is dit toch echt niet te vinden. (null)
Sjölp Geplaatst 21 Januari, 2012 Geplaatst 21 Januari, 2012 Waar halen jullie dat groene balkje 'bekijk garage' vandaan? Heb me rot gezocht maar kan het niet vinden (zal wel aan mij liggen)
bigwade Geplaatst 21 Januari, 2012 Geplaatst 21 Januari, 2012 Ging vandaag even goed mis met "u bent gehackt" oid. Maar alles doet het weer, Jheroen bedankt !!
Gast Warmentuuter Geplaatst 22 Januari, 2012 Geplaatst 22 Januari, 2012 Was het een teleurgestelde Kia rijder die de boel had gehackt. gelukkig werkt alles weer. Jheroen bedankt.
bigwade Geplaatst 28 Januari, 2012 Geplaatst 28 Januari, 2012 Kan iemand me uitleggen waarom verschillende leden dezelfde avatar gebruiken ? EdEase sennarob Punto Is dat een forum instelling ?
betominice Geplaatst 28 Januari, 2012 Geplaatst 28 Januari, 2012 Hoi bigwade dat is een avatar die je standaard kan kiezen
Aanbevolen Berichten