Jump to content
  • Sign Up
Jheroen

Forum geupgrade en voorzien van een nieuwe look

Recommended Posts

Balen joh, je bent je meer dan 60 bedankjes kwijt, weg, door de plee getrokken met het opnieuw behangen van dit forum..

Life sucks, maar jij hebt ze zo weer bij elkaar.

Nr 1 hierboven :wink:

Dank voor het bedankje.....hahahaha! Eentje terug.....!

Ach, als ik daaraan mijn status moet afmeten dan zijn we niet goed bezig.

Ik wil mij inzetten voor het forum en het wel en wee van de forummers.

Volgens mij doe jij en anderen dat ook. De één wat meer dan een ander.

We kunnen de bedankjes ook afschaffen :wink:

Mij doet het geen bibs, maar misschien dat dat voor anderen heel anders is.

In dat geval, geef ook eens vaker een bedankje aan iemand als je geholpen bent.

Precies, exactly, stimmt! :yes:

Guest Angelique

We kunnen de bedankjes ook afschaffen :wink:

Mij doet het geen bibs, maar misschien dat dat voor anderen heel anders is.

In dat geval, geef ook eens vaker een bedankje aan iemand als je geholpen bent.

MIjn idee...je kan natuurlijk ook gewoon "dank je " zeggen :innocent:

Nu zie je dat je een " thanks" en 16 "goedjes" heb en moi heeft geen idee waar ze ze aan te danken heeft :?

• Like 2

heb nu op alle knoppen gedrukt, haha..

btw doe weer eens een stoerdere avatar ? :-)

Het is wel vervelend als je via je gsm op dit forum gaat dat je telkens aan het begin van een topic komt, indien dit topic 40 pagina's telt is het heel vervelend om telkens door alle 40 pagina's te surfen.

(null)

Guest Angelique

Het is wel vervelend als je via je gsm op dit forum gaat dat je telkens aan het begin van een topic komt, indien dit topic 40 pagina's telt is het heel vervelend om telkens door alle 40 pagina's te surfen.

(null)

Als je op de pijltjes naast "next" klikt spring je zo naar de laatste pagina. Ik neem aan dat dat knopje er op jouw gsm ook bij staat. En anders zijn we dan maar blij dat we niet veel topics van 40 pagina's hebben 38.gif

Graag "wie is on line" van leden weer goed zichtbaar rechts boven.

Als je op de pijltjes naast "next" klikt spring je zo naar de laatste pagina. Ik neem aan dat dat knopje er op jouw gsm ook bij staat. En anders zijn we dan maar blij dat we niet veel topics van 40 pagina's hebben 38.gif

Maar bij de de vorige versie was het toch echt zo dat als je weer inlogde het systeem nog wist waar ik gebleven was in een draadje.. nu is het inderdaad zo dat je elke keer boven aan een draadje begint.

Normaal had ik dat als ik cookies en overige overtollige bestanden had verwijderd.

Doe ik iets fout ? Of mee leren leven ? ;)

Maar bij de de vorige versie was het toch echt zo dat als je weer inlogde het systeem nog wist waar ik gebleven was in een draadje.. nu is het inderdaad zo dat je elke keer boven aan een draadje begint.

Normaal had ik dat als ik cookies en overige overtollige bestanden had verwijderd.

Dat is wat ik bedoel en met een gsm is dat heel vervelend. Als je klikt op nieuwe inhoud en je leest 1 topic en je klikt terug op nieuwe inhoud zijn al de andere ongelezen topics weg, dus een paar topics gemist.

Hoi,

de zoekfunctie in het forum is uitgebreid, je kunt nu instellen wat je te zien krijgt als je op nieuwe inhoud klikt, loop je instellingen maar eens langs dan kom je ze tegen misschien dat dat je probleem oplost?

Jheroen, Is het nog mogelijk bepaalde topics/forums/subforums te verplaatsen en bij te voegen?

Zo is het idee om een topic tbv de Kia Contact Groep Belgie bij te voegen en deze samen met de KCGNL een meer prominentere plaats te geven..

Of zullen we eens brainstormen hierover met de moderatoren?

Hoi Alex,

natuurlijk is het mogelijk om binnen het forum fora toe te voegen en/of te verplaatsen. Laat maar weten wat de ideeen zijn :phone:

Heb je het hier specifiek over gebruik met een gsm/smarthphone, of heb je het ook op je PC?

Op mijn PC is het zo dat ik helemaal op het einde van een topic (rechts onderaan) kan klikken op "next unread topic".

Wanneer ik dat doe opent het topic daar waar ik het laatst gelezen heb.

Misschien lukt dat ook op een gsm...?

wanneer je bovenaan een topic staat met veel pagina's staat er ook rechts een button 'ga naar eerste ongelezen bericht' is dat een oplossing wellicht

Sorry niets gezegd inmiddels gevonden :D

Bij de mobiele versie is dit toch echt niet te vinden.

(null)

Waar halen jullie dat groene balkje 'bekijk garage' vandaan? Heb me rot gezocht maar kan het niet vinden (zal wel aan mij liggen)

Ging vandaag even goed mis met "u bent gehackt" oid.

Maar alles doet het weer, Jheroen bedankt !! :clap:

Ik was er weer eens niet......! :no:

Guest Warmentuuter

Was het een teleurgestelde Kia rijder die de boel had gehackt. :lol:

gelukkig werkt alles weer.

Jheroen bedankt.

Kan iemand me uitleggen waarom verschillende leden

dezelfde avatar gebruiken ?

EdEase

sennarob

Punto

Is dat een forum instelling ?

Hoi bigwade dat is een avatar die je standaard kan kiezen

verwarrend...

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...