Rio 41 Posted December 20, 2011 Posted December 20, 2011 Hoi allen, Zijn er mensen waarbij de 17 inch Phantom voorzien zijn van slotbouten. Zoja via dealer besteld of ergens anders. Ik rij namelijk nu met het winterset en in maart gaan de Phantoms eronder waarbij ik 12 wielbouten van de orginele wielen gebruik en 4 slotbouten ga aanschaffen rio41 Quote
dijk48 Posted December 20, 2011 Posted December 20, 2011 Hallo Rio 41 Bij mij komen er geen Phantoms op maar Dezent-V-dark. Hiervoor heb ik slotbouten van AEZ genomen op advies van de velgenleverancier. Ik zou je in ieder geval adviseren om slotbouten te monteren. Voorkomen is beter dan genezen. Quote
Smart Posted December 20, 2011 Posted December 20, 2011 Ik rij namelijk nu met het winterset en in maart gaan de Phantoms eronder waarbij ik 12 wielbouten van de orginele wielen gebruik en 4 slotbouten ga aanschaffen Ik zou toch zeker 4 extra wielbouten meer gebruiken.....! (5 wielboutgaten x 4 wielen = 20 wielbouten / 20 wielbouten minus 4 slotbouten = 16 wielbouten) Quote
Simon Rio Posted December 21, 2011 Posted December 21, 2011 Ik zou toch zeker 4 extra wielbouten meer gebruiken.....! (5 wielboutgaten x 4 wielen = 20 wielbouten / 20 wielbouten minus 4 slotbouten = 16 wielbouten) Bij mij zitten er toch echt maar 4 per wiel hoor................. Quote
Smart Posted December 21, 2011 Posted December 21, 2011 is leraar niks voor je? Ech nie! Bij mij zitten er toch echt maar 4 per wiel hoor................ Dat was de andere uitkomst van de som der dingen.....hahaha! Ik zag de foto boven mijn 1e bericht met 5 gaten, vandaar. Quote
Guest Angelique Posted December 22, 2011 Posted December 22, 2011 Topic opgeschoond. Graag bij het onderwerp blijven. Rio41, ik zal je idee voorleggen bij het beheer. Quote
Remko .me Posted December 22, 2011 Posted December 22, 2011 Als je dat ook vaker doet bij de welbekende ik registreer me en laat me negatief uit topics, ben ik helemaal blij. Toch bedankt. Over slotbouten, ik heb dat nooit gedaan, maar lijkt me wel verstandig ergens. Ik ben ook wel benieuwd naar de reacties op dit bericht. Quote
Guest Hanske Posted December 29, 2011 Posted December 29, 2011 De vrijdag voor kerst slotmoeren laten plaatsen bij de dealer, van het merk sicuolocks, http://www.siculocks.eu/en/produkte/. Mijn buurman heeft de zelfde wagen en bij hem hebben ze de donderdagavond voor kerst een poging gedaan om zijn velg te stelen, de krik stond er al onder. Het is dat een andere buurman het zag en het zo kon voorkomen. Dus de volgende dag ik ook maar snel naar de dealer samen met de buurman. Quote
Rio 41 Posted December 29, 2011 Author Posted December 29, 2011 Hoi Hanske. van het merk zijn er meerdere type Sicurit, Sicublock,Sicustar of Sicutune welke heb jij van Siculocks en wat kosten ze rio 41 Quote
Guest Angelique Posted December 29, 2011 Posted December 29, 2011 Als je dat ook vaker doet bij de welbekende ik registreer me en laat me negatief uit topics, ben ik helemaal blij. Toch bedankt. Over slotbouten, ik heb dat nooit gedaan, maar lijkt me wel verstandig ergens. Ik ben ook wel benieuwd naar de reacties op dit bericht. Wat bedoel je precies? Quote
Guest Hanske Posted December 30, 2011 Posted December 30, 2011 Hoi Hanske. van het merk zijn er meerdere type Sicurit, Sicublock,Sicustar of Sicutune welke heb jij van Siculocks en wat kosten ze rio 41 Beste Rio 41 Het gaat om de Sicurit Farad MN115 (met pen staat er nr 13 voor geschreven, waarom weet ik niet) M12x1,5 ES.=19 mm L = 27 mm http://www.produkte2...te-2-gross.html Let op! wel extra dopsleutel 19 mm bij nemen, omdat de andere moeren 21 mm zijn. Zelf heb ik bij de dealer € 29,00 excl BTW betaald, maar ik denk zelf dat kopen via internet goedkoper is. Gr Hans Quote
Rio 41 Posted December 30, 2011 Author Posted December 30, 2011 Hoi Hanske, bedank voor de info rio 41 Quote
Peterrrrr Posted January 3, 2012 Posted January 3, 2012 Yep Dacht ik al ! Het verhaal kwam al bekend voor. Heb jij je Rio ook in Breda gekocht ? Je buurman volgens mij wel. De bewuste donderdagavond was er iemand die meteen een velg moesten hebben. Een uur later werden we gebeld door je buurman, 1+1= Jammer dat we niet weten wie het was. Hoop dat de dader alsnog gepakt is/wordt Wij hebben ondertussen ook onze demo's voorzien van slotbouten, bij mij in de buurt stond een nieuw model Megane op blokken, is toch ook erg zuur. Quote
Guest Hanske Posted January 4, 2012 Posted January 4, 2012 Hoi Peterrrrrrr Ja nu weet ik wel met wie ik te doen heb, peterrrrrrrrr B van LvdB toch? Inderdaad de wagen bij jullie gekocht en ook de slotbouten. Al dat gedoe met die crimineeltjes wordt je niet vrolijk van, , Doe je collega GL maar de groeten, die heeft namelijk de wagen aan ons verkocht en ook hij is op de hoogte. Toch leuk zo'n forum Gr Hanske Breda Quote
Peterrrrr Posted January 4, 2012 Posted January 4, 2012 Hoi Peterrrrrrr Ja nu weet ik wel met wie ik te doen heb, peterrrrrrrrr B van LvdB toch? Inderdaad de wagen bij jullie gekocht en ook de slotbouten. Al dat gedoe met die crimineeltjes wordt je niet vrolijk van, , Doe je collega GL maar de groeten, die heeft namelijk de wagen aan ons verkocht en ook hij is op de hoogte. Toch leuk zo'n forum Gr Hanske Breda Klopt helemaal Leuk he zo'n forum ! Zal Glenn de groeten doen en we zien elkaar vast nog wel een keer ! Quote
Guest Hanske Posted January 5, 2012 Posted January 5, 2012 Dacht ik al ! Het verhaal kwam al bekend voor. Heb jij je Rio ook in Breda gekocht ? Je buurman volgens mij wel. De bewuste donderdagavond was er iemand die meteen een velg moesten hebben. Een uur later werden we gebeld door je buurman, 1+1= Jammer dat we niet weten wie het was. Hoop dat de dader alsnog gepakt is/wordt Wij hebben ondertussen ook onze demo's voorzien van slotbouten, bij mij in de buurt stond een nieuw model Megane op blokken, is toch ook erg zuur. Ja, lekker slim, had ik niet aangedacht. Beschadigde velg, Demo lenen en velg wisselen. Gr Hanske Quote
Remko .me Posted January 5, 2012 Posted January 5, 2012 Ja, lekker slim, had ik niet aangedacht. Beschadigde velg, Demo lenen en velg wisselen. Gr Hanske Goed idee Quote
Rio 41 Posted January 11, 2012 Author Posted January 11, 2012 Hoi, Vandaag bij de dealer setje slotbouten voor de Phantom velgen gekocht. Het zijn slotbouten van het merk RAD m12x1,5 60 graden 28 mm SW 21. Bij deze hoef je geen nieuwe dopsleutel te kopen omdat deze 21 mm zijn net zoals de standaard bouten. Rio Quote
Guest Hanske Posted January 14, 2012 Posted January 14, 2012 Hoi Rio 41 Goed dat je het even meld voor de andere gebruikers, scheelt in ieder geval weer centjes dat je geen extra sleutel hoeft te kopen. Gr Hanske, Quote
Sennie Posted March 25, 2013 Posted March 25, 2013 Ik lees steeds over slotbouten, moeten er voor de Rio geen slotmoeren op? Zie dat er bij online-velgen.nl een aardig lijstje staat met bouten en moeren. Zij vertellen mij dat ik de moeren nodig heb ipv de bouten.. Wat is nu juist? Quote
Jordan Posted March 27, 2013 Posted March 27, 2013 Ik heb vandaag mijn slotmoeren opgehaald bij de automaterialenzaak. €19,95 van het merk Monza. Deze week maar even plaatsen Quote
Recommended Posts