bigwade Posted January 8, 2012 Posted January 8, 2012 http://tinyurl.com/6rhsql7 Ik zie dit soort mensen hier ook "wel eens" voorbij komen... Quote
smetjesmee Posted January 8, 2012 Posted January 8, 2012 Tja... jammer voor de fabrikant als zoiets gebeurt natuurlijk. Maar aan de andere kant moet men misschien eens beginnen met reële verbruikswaarden te vermelden. In het beste geval staat nu op de folder het stadsverbruik, het verbruik op autosnelweg en het gemiddeld verbruik vermeld, maar (bijna) iedereen weet dat die niet kloppen. Ik erger mij daar eerlijk gezegd ook aan, maar om de fabrikant daarvoor een proces aan te doen... dat gaat wel ver. Quote
bigmac Posted January 9, 2012 Posted January 9, 2012 Het is niet zozeer dat je het opgegeven verbruik niet altijd kunt halen, maar als je het helemaal niet kunt halen..., dan kan het frustrerend werken voor mensen die de betreffende auto onder andere op zijn verbruikscijfers aangeschaft hebben. Ik heb 1 keer afgelopen zomer het gemiddelde van de picanto op 4,2L/100km (= fabrieksopgave) kunnen houden gedurende 200 km. Quote
Recommended Posts