MrBubbels Posted January 22, 2012 Posted January 22, 2012 Hoe zat dat ook alweer met die vincode /nummering wie heeft de laatste update voor mij aub. Kan ook verder niets vinden. Wie oh Wie Bubbels Quote
MrBubbels Posted January 23, 2012 Author Posted January 23, 2012 VIN code Helaas krijg geen uitleg , misschien is de vincode nog niet verwerkt (nog geen kenteken) Quote
rollyturbo Posted January 23, 2012 Posted January 23, 2012 @MrBubbels 10e karakter ( cijfer of letter ) is het bouwjaar ; voor de rest zie info op : http://www.vinguard.org/vin.htm of : http://www.kerrywilson.com/vin.htm Hopelijk vind U hier dus wat U zoekt ; suc6 Greetz Rolly Quote
Preston Posted January 23, 2012 Posted January 23, 2012 Rolly, Klik eens op "VIN code " wat ik gepost heb Quote
MrBubbels Posted February 1, 2012 Author Posted February 1, 2012 Olla, sorry jongens,(rolly@Labratiër) zelfs mijn oude vinnummer werkt niet, het systeem geeft aan dat ik een ongeldig vinnummer heb, ik snap er niets van want mijn auto is al 3 jaar en ook dit nummer werkt niet . (Begint met een U) Wie oh wie weet hoe het werkelijk zit met de opvraag vinnummers/ diensten?? Quote
MrBubbels Posted February 11, 2012 Author Posted February 11, 2012 Nog maar eens proberen want ik snap het niet/kan het niet vinden / werkt niet /enz./ enz dusssss wie het weet graag . Hier is mijn vincode-nummer van de sp3 : U5YPC814ACL143085, wie kan achterhalen waar de auto is gemaakt kleur enz. graag , ik hoor en zie het graag. Hans Quote
MrBubbels Posted February 11, 2012 Author Posted February 11, 2012 U heeft een ongeldige VIN: U5YPC814ACL14308 Uw VIN moet hebben: Precies 17 tekens. Voor een voertuig geproduceerd na 1980 (1981 of later modeljaar.) Zonder de letters I, O, of Q. Probeer het invoeren van uw VIN weer. Heb je geen je VIN? Koop nu en bereid zijn om meldingen te krijgen wanneer je ze nodig hebt worden! Kijk dit krijg ik dus !!!!! Quote
Guest Timo0103 Posted February 11, 2012 Posted February 11, 2012 U heeft een ongeldige VIN: U5YPC814ACL14308 Uw VIN moet hebben: Precies 17 tekens. Voor een voertuig geproduceerd na 1980 (1981 of later modeljaar.) Zonder de letters I, O, of Q. Probeer het invoeren van uw VIN weer. Heb je geen je VIN? Koop nu en bereid zijn om meldingen te krijgen wanneer je ze nodig hebt worden! Kijk dit krijg ik dus !!!!! Ik tel er maar 16 Quote
MrBubbels Posted February 12, 2012 Author Posted February 12, 2012 Ik tel er maar 16 sorry miste een 5 op het eind, maar toch !!!!! geen uitleg Quote
MrBubbels Posted February 12, 2012 Author Posted February 12, 2012 Kopen Voorbeeldrapporten "> ZOEKEN auto's Zoek een dealer Meer info U heeft een ongeldige VIN: U5YPC814ACL143085 Uw VIN moet hebben: Precies 17 tekens. Voor een voertuig geproduceerd na 1980 (1981 of later modeljaar.) Zonder de letters I, O, of Q. Probeer het invoeren van uw VIN weer. Heb je geen je VIN? Koop nu en bereid zijn om meldingen te krijgen wanneer je ze nodig hebt worden! Single Rapporten Onbeperkt Rapporten en weer niets !!! Quote
Specialmade Posted February 12, 2012 Posted February 12, 2012 Nog maar eens proberen want ik snap het niet/kan het niet vinden / werkt niet /enz./ enz dusssss wie het weet graag . Hier is mijn vincode-nummer van de sp3 : U5YPC814ACL143085, wie kan achterhalen waar de auto is gemaakt kleur enz. graag , ik hoor en zie het graag. Hans Het betreft hier een SP3, kleur zilver en met een prijskaartje van € 32000,00 (Deze info komt niet van de VIN-Code maar van je eigen garage) :D Grtz. Specialmade Quote
MrBubbels Posted February 12, 2012 Author Posted February 12, 2012 Het betreft hier een SP3, kleur zilver en met een prijskaartje van € 32000,00 (Deze info komt niet van de VIN-Code maar van je eigen garage) :D Grtz. Specialmade ja dat klopt maar hoe kom ik aan de rest van de gegevens?? btw hoe kom jij aan deze gegevens?? Quote
bigwade Posted February 12, 2012 Posted February 12, 2012 waarom ben je zo "bezeten" van deze code btw ? Wordt je er gelukkiger van ? Quote
Specialmade Posted February 12, 2012 Posted February 12, 2012 ja dat klopt maar hoe kom ik aan de rest van de gegevens?? btw hoe kom jij aan deze gegevens?? Staan in je eigen garage MrBubbels !!!!!!!! Vraag mij, net als BW, af waarom deze VIN-code zo belangrijk is. Alle gegevens zijn immers terug te vinden op je kentekenbewijs behalve waar de productie heeft plaatsgevonden. Da's waarschijnlijk in die prachtig nieuwe fabriek in Slowakije ! toch ? Grtz. Specialmade 1 Quote
Guest Timo0103 Posted February 12, 2012 Posted February 12, 2012 Staan in je eigen garage MrBubbels !!!!!!!! Vraag mij, net als BW, af waarom deze VIN-code zo belangrijk is. Alle gegevens zijn immers terug te vinden op je kentekenbewijs behalve waar de productie heeft plaatsgevonden. Da's waarschijnlijk in die prachtig nieuwe fabriek in Slowakije ! toch ? Grtz. Specialmade Getekend door een Duitser. Techniek ontwikkeld in Duitsland. Gemaakt in 1 van de modernste autofabrieken ter wereld in zylinia SlowaKIA. Het woord KIA is het enigste wat nog uit Korea komt. Quote
MrBubbels Posted February 13, 2012 Author Posted February 13, 2012 ehhhh,ehhhhhh,eeeeehhhh, ik wilde heel gewoon weten hoe mijn vincode is opgebouwd dat mag ik toch wel vragen aan de deskundige onder ons, en aan waarschijnlijk heb uk niks mee ik wil het dood gewoon weten meer niet, is dat erg !! Quote
MrBubbels Posted February 13, 2012 Author Posted February 13, 2012 Nee hoor, is jouw eigen topic. Pffff gelukkig en nu nog de antwoorden wat al die cijfers en nummers betekenen. Bubbels Quote
Smart Posted February 13, 2012 Posted February 13, 2012 Tja, dat blijft zeker voor jou, maar ook voor ons (nog) een raadsel. Quote
bigwade Posted February 13, 2012 Posted February 13, 2012 Zo ben ik ook ernstig op zoek naar de oprechte betekenis van de respons van mijn ABNAMRO calculator. Lig er soms van wakker. Alles goed verder Bubbles ? Bevalt je tuut ? Quote
Guest Timo0103 Posted February 14, 2012 Posted February 14, 2012 http://www.kerrywilson.com/vin.htm Hier staat het gewoon uitgelegd ongeveer, niks spannends aan want het meeste weet je gewoon al. Quote
rollyturbo Posted February 14, 2012 Posted February 14, 2012 http://www.kerrywilson.com/vin.htm Hier staat het gewoon uitgelegd ongeveer, niks spannends aan want het meeste weet je gewoon al. Is dit niet één link van de twee links welke ik vermeld had onder antwoordje 4 - vind dit persoonlijk al een hele boterham om uit te spitten . Maar men moet er de moeite voor doen hé ; Greetz Rolly Quote
Guest Timo0103 Posted February 14, 2012 Posted February 14, 2012 Is dit niet één link van de twee links welke ik vermeld had onder antwoordje 4 - vind dit persoonlijk al een hele boterham om uit te spitten . Maar men moet er de moeite voor doen hé ; Greetz Rolly Oeps.... :helpsmilie: :helpsmilie: , even overheen gekeken. Zal het nooit meer doen. Quote
MrBubbels Posted February 14, 2012 Author Posted February 14, 2012 Zo ben ik ook ernstig op zoek naar de oprechte betekenis van de respons van mijn ABNAMRO calculator. Lig er soms van wakker. Alles goed verder Bubbles ? Bevalt je tuut ? Ja hoor top tuut enne als ik zo hoor en bekijk gaan we volgend jaar weer jureren!! met alle mooi foto's die er aan komen !! enne ik wil gewoon weten wat al ie cijfers en letters beteken en weet het nog steeds niet Quote
Recommended Posts