bigmac Posted January 23, 2012 Posted January 23, 2012 Und wohin geht die Reise? Beetje grensgebied of verder Duitsland in? Quote
Smart Posted January 23, 2012 Posted January 23, 2012 Na also....wohnen in Deutschland! Gratuliere! Schöne Wohnung! 1 Quote
r.vanrookhuizen Posted January 23, 2012 Author Posted January 23, 2012 Grens gebied,mooie boerderij,lekker rustig, eigen garage voor picanto Quote
bigwade Posted January 23, 2012 Posted January 23, 2012 googlemaps pin ca 500m ervandaan ? Hebben we beeld. Quote
bigmac Posted January 23, 2012 Posted January 23, 2012 Ik kom nogal 'ns in Duitsland, heb er ook jaren gewerkt, maar er wonen was me net iets te ver Quote
Smart Posted January 23, 2012 Posted January 23, 2012 Ik woon praktisch tegen de grens van Duitsland aan (10 min.) en het is helemaal niet zo'n grote stap om te zetten hoor! .....alleen die voetbalwedstrijden! Hoe leg ik het mijn familie/collega's uit? Nee, zonder gekheid. Het is heel prettig wonen in Duitsland. De huizen zijn in onze ogen spotgoedkoop en in de winkels zijn ze nog vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast zijn de voorzieningen en sociale zorg helemaal niet zo slecht geregeld daar. Kortom, niet voor iedereen, maar voor sommigen die weten waar ik over praat, helemaal niet zo'n verkeerde keus. Goed gedaan r. Alleen die auto zou ik verkopen in NL. In Duitsland wordt hij enorm afgewaardeerd. Misschien krijg je nog BPM terug! Je kunt beter in Dld. de auto kopen. Voor hetzelfde bedrag in NL koop je een flink opgepimpte auto. Ennuh, net zoals in NL gewoon, de Duitsers vinden het wel prettig als je gewoon integreert in hun woongemeenschap. Quote
Preston Posted January 23, 2012 Posted January 23, 2012 Het ga je goed daar Doe m'n zus en zwager de groeten Quote
r.vanrookhuizen Posted January 24, 2012 Author Posted January 24, 2012 We gaan in Fresenburg wonen ,hemelsbreed 20 km van Holland. De auto in Nederland verkopen haalt niets uit,is al BPM vrij en kost in Duitsland hetzelfde. Voetballen is voor mij geen punt. Duitse leefstijl ligt ons wel,denken we en altijd een pakeer plaats voor de picanto zoeken en dan een boze buur omdat je op zijn plekje staat is voorbij. Tijd zal het leren. Quote
r.vanrookhuizen Posted January 24, 2012 Author Posted January 24, 2012 We gaan in Fresenburg wonen ,hemelsbreed 20 km van Holland. De auto in Nederland verkopen haalt niets uit,is al BPM vrij en kost in Duitsland hetzelfde. Voetballen is voor mij geen punt. Duitse leefstijl ligt ons wel,denken we en altijd een pakeer plaats voor de picanto zoeken en dan een boze buur omdat je op zijn plekje staat is voorbij. Tijd zal het leren. Weet niet wat Bigwade bedoeld,sorry Quote
handyman Posted January 24, 2012 Posted January 24, 2012 Weet niet wat Bigwade bedoeld,sorry denk dat ie ff via google maps wil loeren in je tuintje Quote
bigwade Posted January 24, 2012 Posted January 24, 2012 Weet niet wat Bigwade bedoeld,sorry http://g.co/maps/tv3rv Quote
bigwade Posted January 24, 2012 Posted January 24, 2012 denk dat ie ff via google maps wil loeren in je tuintje geen streetview in DE hoor... Quote
Recommended Posts