Jump to content

Recommended Posts

Posted

Na also....wohnen in Deutschland! Gratuliere!

Schöne Wohnung!

• Like 1
Posted

Ik woon praktisch tegen de grens van Duitsland aan (10 min.) en het is helemaal niet zo'n grote stap om te zetten hoor!

.....alleen die voetbalwedstrijden! Hoe leg ik het mijn familie/collega's uit? ;)

Nee, zonder gekheid. Het is heel prettig wonen in Duitsland. De huizen zijn in onze ogen spotgoedkoop en in de winkels

zijn ze nog vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast zijn de voorzieningen en sociale zorg helemaal niet zo slecht geregeld

daar. Kortom, niet voor iedereen, maar voor sommigen die weten waar ik over praat, helemaal niet zo'n verkeerde keus.

Goed gedaan r.

Alleen die auto zou ik verkopen in NL. In Duitsland wordt hij enorm afgewaardeerd. Misschien krijg je nog BPM terug!

Je kunt beter in Dld. de auto kopen. Voor hetzelfde bedrag in NL koop je een flink opgepimpte auto.

Ennuh, net zoals in NL gewoon, de Duitsers vinden het wel prettig als je gewoon integreert in hun woongemeenschap.

Posted

We gaan in Fresenburg wonen ,hemelsbreed 20 km van Holland.

De auto in Nederland verkopen haalt niets uit,is al BPM vrij en kost in Duitsland hetzelfde.

Voetballen is voor mij geen punt.

Duitse leefstijl ligt ons wel,denken we en altijd een pakeer plaats voor de picanto zoeken en dan een boze buur omdat je op zijn plekje staat is voorbij.

Tijd zal het leren.

Posted

We gaan in Fresenburg wonen ,hemelsbreed 20 km van Holland.

De auto in Nederland verkopen haalt niets uit,is al BPM vrij en kost in Duitsland hetzelfde.

Voetballen is voor mij geen punt.

Duitse leefstijl ligt ons wel,denken we en altijd een pakeer plaats voor de picanto zoeken en dan een boze buur omdat je op zijn plekje staat is voorbij.

Tijd zal het leren.

Weet niet wat Bigwade bedoeld,sorry

Posted

Weet niet wat Bigwade bedoeld,sorry

denk dat ie ff via google maps wil loeren in je tuintje :helpsmilie: