Presiozo Geplaatst 22 Maart, 2012 Geplaatst 22 Maart, 2012 Ik zie nu trouwens wel dat ze dat ECO logo er niet af hebben gehaald, misschien waren ze in de war met de stikker van 7 jaar garantie want die zie ik weer niet. Maarja dan doe ik het zelf wel, zou geen probleem moeten zijn. Ik zou het gewoon ff bij de garage laten doen, bedenk dan gelijk even of je de rio er ook af wilt hebben. dan kan je dat ook gelijk laten doen.Voor foto's van een stickerloze achterkant kan je in mijn garage terecht. Dat chroom ziet er wel mooi uit ! je jaagt me weer op kosten Quote
J-J Geplaatst 22 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 22 Maart, 2012 De garage durfde het niet te doen omdat ze bang zijn krassen te maken Jaja dat chroom is leuk, nu alleen nog op de voorkant en dan is het helemaal af. Ik heb nu xenon-look lampjes, kenteken led verlichting en de chrome deurgrepen in bestelling dus dat is hopelijk volgende week allemaal geregeld. Quote
Presiozo Geplaatst 22 Maart, 2012 Geplaatst 22 Maart, 2012 Ook de mistlampen ? ik ben benieuwd met inbouwen. is wel te doen denk ik. Quote
J-J Geplaatst 22 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 22 Maart, 2012 Nee, geen mistlampen wel bochtverlichting (want ik heb begrepen dat dat weer andere lampjes zijn) Ik wacht met het inbouwen totdat jij het hebt gedaan zodat ik precies weet hoe het moet zonder dingen af te breken hehe Quote
Presiozo Geplaatst 22 Maart, 2012 Geplaatst 22 Maart, 2012 Nee, geen mistlampen wel bochtverlichting (want ik heb begrepen dat dat weer andere lampjes zijn) Ik wacht met het inbouwen totdat jij het hebt gedaan zodat ik precies weet hoe het moet zonder dingen af te breken hehe Heb ik altijd goeie ervaring mee. ik sloop het en dan leert iemand ervan en dan doet die het goed ik zal wel een aantal foto's maken als het mogelijk is en ik eraan denk.In ieder geval zal ik een verslag doen. ik ga eerst zodra ze binnen zijn alle lampen vervangen en dinsdag als ik een dag vrij ben doe ik de mistlampen op het gemak. Quote
J-J Geplaatst 23 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 23 Maart, 2012 Nou vanochtend naar Almere geweest om de auto op te halen, nog even een klein interview'tje achtergelaten voor NAK Ze raadden me af om meteen het ECO logo eraf te halen i.v.m. de Waxoil, omdat wanneer je de plakresten weghaalt je moet poetsen en dan poets je de Waxoil er ook meteen vanaf, dus daar wachten we dan maar ff een weekje mee. Lekker stukje naar huis gereden en vertoont geen zoekerig gedrag zoals anderen aangaven maar dat zal komen door de 17" velgen met brede banden, gemiddeld 5.5 volgens door boordcomputer gereden dus dat lijkt ook goed te komen. Tot zover erg tevreden over de auto, van het weekend maar eens even lekker gaan rijden Quote
Brambeer Geplaatst 23 Maart, 2012 Geplaatst 23 Maart, 2012 Prachtige bak! Ziet er mooi uit zo in het zonnetje. Veel plezier en prettige kilometers tegewenst! Quote
Stevie Geplaatst 23 Maart, 2012 Geplaatst 23 Maart, 2012 Waxoil, doet NAK dat? Inderdaad prachtige bak, hopelijk kan ook ik snel pronken met onze zwarte Quote
Presiozo Geplaatst 23 Maart, 2012 Geplaatst 23 Maart, 2012 beetje tegenstrijdig 2 uitlaten en dan een eco sticker Strips zijn ook egt mooi!! Leuk om eens een meeting te organiseren met alle rio's bij elkaar kan je ook zien hoe het er allemaal uit ziet ( de uitlaat of met/zonder stickers, chroom enz) Zit behoorlijk verkeerd hier om over een meeting te praten maargoed Quote
J-J Geplaatst 23 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 23 Maart, 2012 Er zit waxoil op, tenminste daar ga ik van uit. Zit een stikker aan de binnenkant en heb een pasje gekregen. De xenon-look lampjes en led kenteken-verlichting zijn verstuurd zag ik dus als het een beetje meezit heb ik die morgen binnen en kan ik meteen aan de slag. Een meeting zou zeker leuk zijn, er zijn flink wat RIO's bijgekomen de laatste weken. Quote
Blue_eyes Geplaatst 23 Maart, 2012 Geplaatst 23 Maart, 2012 Prachtige auto! Nu nog een sierstrip onder de voorbumper Quote
J-J Geplaatst 24 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 24 Maart, 2012 Als volgende week de chrome deurgrepen erop zitten is het al een flinke vooruitgang. Die chrome strip op de voorbumper kost meer dan 200 euro, waarom is dat trouwens zo ontzettend duur? Volgens mij kan je voor dat geld bijna goud plaatsen hehe. De raam sierlijsten en het uitlaatstuk heb ik met onderhandelen erbij gekregen, dus daar ben ik heel blij mee. Quote
J-J Geplaatst 24 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 24 Maart, 2012 Zo, net de xenon-look 7500k lampjes erin gedaan (dimlicht en bocht-rij-verlichting) en ook LED kentekenplaat verlichting gemonteerd. Opzich was alles simpel te doen en kan je overal goed bij, was er een uurtje mee bezig. Vanavond even kijken hoe het resultaat is geworden Quote
Remko .me Geplaatst 24 Maart, 2012 Geplaatst 24 Maart, 2012 ziet er goed uit, misschien even vermelden welke lampen je hebt gebruikt. Mooie foto's, ik vind zwart erg geslaagd zo! Quote
Bink058 Geplaatst 24 Maart, 2012 Geplaatst 24 Maart, 2012 Die led kentekenverlichting ziet er gaaf uit ! Quote
J-J Geplaatst 25 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 25 Maart, 2012 Thnx, ik vind het zelf ook erg geslaagd. Mooie kleur en niet te overdreven. Dit zijn de lampjes die ik heb gebruikt voor de kenteken-verlichting: http://www.autoverli...ing-canbus.html De koplampen zijn "uiteraard" GP-Thunders 7500k, ik had eigenlijk wel een tikkie blauwer licht gewild en dat ziet er dan wel mooier uit maar dan is de lichtopbrengst weer wat minder en dat wil ik weer niet. Het was overigens erg simpel om alle lampjes te vervangen, dus iedereen die het overweegt. Gewoon doen want het staat een stuk mooier Quote
J-J Geplaatst 25 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 25 Maart, 2012 Hoppa, weg met dat lelijke logo Quote
RioTom Geplaatst 25 Maart, 2012 Geplaatst 25 Maart, 2012 Wtf heb jij met je Logo gedaan helemaal beschadigd onderaan.......mijn ecologo had ook rechts dat stripje niet Quote
J-J Geplaatst 25 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 25 Maart, 2012 Ik moest de föhn er best lang opzetten om er beweging in te krijgen en ik heb hem gebogen. Dat stripje is het "Dynamics" gedeelte op de achterkant geplakt. Quote
J-J Geplaatst 30 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 30 Maart, 2012 De chrome deurgrepen zijn al binnnegekomen, meteen uitgepakt en erop gezet. Dit staat echt super mooi bij de zwarte lak, ben er echt super tevreden mee. Ik heb de foto's met m'n telefoon gemaakt dus de kwaliteit is wat minder, maar ik zal binnenkort eens proberen een mooie serie te schieten. Quote
Presiozo Geplaatst 30 Maart, 2012 Geplaatst 30 Maart, 2012 Ziet er inderdaad goed uit! ga mijn to-do list maar weer uitbreiden... Quote
J-J Geplaatst 30 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 30 Maart, 2012 Ziet er inderdaad goed uit! ga mijn to-do list maar weer uitbreiden... Deze moet je echt kopen, je hele auto krijgt een andere uitstraling hierdoor. Quote
Presiozo Geplaatst 30 Maart, 2012 Geplaatst 30 Maart, 2012 Deze moet je echt kopen, je hele auto krijgt een andere uitstraling hierdoor. Heb net gemaild naar de dealer, ook voor de raamlijsten. waren die handvaten een beetje te doen of was je lang bezig ? Denk dat ik ze ook bij die koreaan bestel, vraag ik wel diezelfde als jou om te fietsen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.