Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Ook een KIA Rio aangeschaft

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Leuk startscherm voor je tomtom; de mijne heeft het scherm van de DeLorean Tijdmachine uit Back to the Future :)

(enkel voor degenen die deze film kennen natuurlijk)

Geplaatst

haha, leuk die tomtom.

ziet er goed uit allemaal!

Ik heb nog een tomtom met zo'n beeldbuis erachter :D volgens mij valt daar weinig aan te pimpen softwarematig dan...

Geplaatst

Kan het TomTom teken op de iPhone ook aangepast worden JJ?

Als de bestanden ook uit allemaal losse bestaan dan lijkt me dat wel.

Op de losse tomtom is het gewoon een simpel bmp bestandje die je in een mapje moet plaatsen.

Geplaatst

Hallo, Ik heb ook mijn nieuwe rio zie mijn profielfoto. Nu heb ik een vraag of iemand verstand heeft van mantage middenarmsteun.

Ik heb op de site armstershop.nl gezien dat ik voor €89,- een mooie middenarmsteun kan bestellen, maar zelf erop moet monteren?

De dealer vraagt bijna € 300,- hiervoor, dus armsteun incl. montage.

Als het nou een kwestie is van gewoon 4 schroefjes indraaien dan doe i khet liever zelf.

Geplaatst

Hallo, Ik heb ook mijn nieuwe rio zie mijn profielfoto. Nu heb ik een vraag of iemand verstand heeft van mantage middenarmsteun.

Ik heb op de site armstershop.nl gezien dat ik voor €89,- een mooie middenarmsteun kan bestellen, maar zelf erop moet monteren?

De dealer vraagt bijna € 300,- hiervoor, dus armsteun incl. montage.

Als het nou een kwestie is van gewoon 4 schroefjes indraaien dan doe i khet liever zelf.

Dat is inderdaad een goeie, misschien is het een idee om een originele armsteun bij de dealer te kopen zonder deze te laten monteren want de ervaring leren dat de dealers ontzettend veel geld rekenen voor de montage van accessoires.

Maar de vraag over de montage hiervan zelf kan ik niet beantwoorden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...